بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید بند کفش اورجینال معمولی و مغناطیسی

  • ۷۱۲۸
راهنمای خرید بند کفش اورجینال معمولی و مغناطیسی

ویژگی های مهم و کلیدی بند کفش مناسب چیست؟ معرفی 30 مدل از اورجینال ترین بند های کفش معمولی و مغناطیسی پرفروش.


بند کفش یا لَسه (به فرانسه: Lacet) بندی است که معمولاً برای بستن کفش، چکمه یا دیگر پاافزارها استفاده می‌شود. بند کفش معمولا به صورت یک جفت بند رشته ای است که هر یک برای یک لنگه کفش به کار برده می شود. این محصول برای تنظیم میزان محکمی کفش به کار برده می شود تا بتوان بسته به شرایط مدنظر کسی که کفش را می پوشد آن را شل و سفت کرد. هر بند کفش معمولاً از طریق سوراخ‌هایی که بر دو لبه بالایی کفش واقع شده به کفش قلاب می‌شود. شل کردن آن موجب درآمدن کفش از پا و سفت کردن آن موجب ماندن کفش در پا می‌شود.

این راهنمای خرید بند کفش به شما کمک می کند تا یک بند کفش مناسب با کفش خود انتخاب کنید. و اگر هم نمی دانید از کجا بند کفش بخرید ما در ادامه همین مطلب، لیستی از بهترین بند های کفش موجود در بازار را قرار داده ایم.

انواع مختلف بند کفش

بند کفش تخت: این بندها معمولا در کفش­‌های غیررسمی، اسپورت یا ورزشی، و مدل­‌های روزمره یافت می­‌شوند. این نوع معمولا برای مدت زمان طولانی­‌تری بسته خواهد ماند، و به همین علت است که این بندها برای کفش­‌هایی مورد استفاده قرار می­‌گیرند که در حین انجام فعالیت­‌های فیزیکی سنگین پوشیده می­‌شوند.

بند کفش گرد: این بندها معمولا برای محیط­‌ های ظریف و برازنده توصیه می­‌شود. این نوع قطعا رواج بالایی نداشته و بهترین ظاهر خود را با لباس رسمی پیدا خواهند کرد. 

بند کفش مغناطیسی: نوع خاصی از بند کفش هستند که اساسا کفش‌­های بندی را به کفش‌ های بدون بند تبدیل می­‌کنند. این نوع بند جایگزین بند کفش جهت باز و بست بند کفش تنها با یک حرکت بدون نیاز به گره با قدرت فوق العاده بالا و کاربری آسان می باشد.
بند کفش های مغناطیسی مناسب برای همه سنین و افراد می باشند، و شما با نصب این وسیله روی کفش های خودتان دیگر نیازی به گره زدن بند کفش ندارید و قادرید تنها با یک حرکت به صورت آهنربایی بند کفش را باز و بسته نمایید. مناسب برای کفشهای ورزشی،کتونی،رسمی و...

مزایای استفاده از بندهای مغناطیسی

  • مانع آسیب دیدگی کفش
  • ماندگاری و عمر طولانی
  • استفاده بسیار راحت از آن
  • بدون نیاز به گره زدن یا باز کردن آن
  • سرعت بخشیدن و سهوت در پوشیدن و بیرون اوردن کفش‌ها
  • قابل استفاده در شرایط مختلف مانند بستن بند ها با دستکش در زمستان
  • جلوگیری از باز شدن بند و دست و پاگیر شدن انها در طول فعالیت های مختلف

نکات مهم هنگام خرید بند کفش

نوع کفش: اولین نکته ای که باید هنگام خرید بند کفش به آن توجه کنید این است که چه کفشی دارید. ورزشی، پیاده روی، بوت یا نیم بوت و غیره. تا متناسب با آن بند کفش خریداری کنید.

نوع بند کفش: در مرحله بعدی، شما باید نوع بند کفشی که می خواهید را مشخص کنید: بند کفش صاف، بند کفش گرد، بند بیضی، بند کفش لوله ای و یا بند کفش کشی. شاید شما از جمله افرادی هستید که حوصله بستن بند کفش را ندارید که پیشنهاد ما به شما بند کفش مغناطیسی می باشد. و یا نمی خواید بند کفش زیاد سفت باشد و به پای شما فشار آورد که در این مواقع بند کشی مناسب است.

جنس بند کفش: بند های کفش در جنس های مختلفی تولید می شوند، برخی از آنها از جنس نخ بوده و بدون الیاف مصنوعی هستند. برخی نیز از الیاف مصنوعی مانند پلی استر ساخته می شوند. الیاف مصنوعی دوام و مقاومت بالایی در برابر ساییده شدن یا پارگی دارند به همین جهت عمری طولانی دارد.

طول بند کفش: بسیاری از مردم با تعیین طول مناسب بند کفش خود مشکل دارند. دلیل این امر این است که هیچ قانون دقیق و معینی در این مورد تعریف نشده است. عوامل متعددی در تعیین طول بند کفش موثر است. مثلا کفش های کودکانه در مقایسه با کفش های افراد بالغ بندهای کوتاه تری دارند.
سوراخ­‌های کفش شما می­‌تواند یک معیار مناسب برای نشان دادن طول بند کفش شما باشد. به عنوان مثال، 4 سوراخ (در هر دو طرف) در یک کفش با اندازه استاندارد به یک بند کفش 71 سانتی، 6 سوراخ به بند 88 سانتی، 10 سوراخ به بند 100 سانتی، و نهایتا 20 سوراخ به یک بند 150 سانتی نیاز دارد.

رنگ بند کفش: رایج­‌ترین رنگ­‌ها برای بند کفش، بندهای سیاه و یا قهوه‌­ای هستند؛ چرا که آن‌ها رنگ‌­هایی خنثی بوده و با هر چیزی ترکیب می‌­شوند. معمولا، استفاده از بند کفش رنگی برای افراد جوانی که کفش‌­های ورزشی می پوشند مرسوم و متداول می‌­باشد، اما قطعا فکر نمی‌­کنیم که تنها تقاضاهای موجود برای این بندها از جانب این افراد باشد. پیشنهاد می کنیم رنگی را انتخاب کنید به کفش شما بیاید.

مراقبت از بند: برای حفظ بند کفش لازم است در زمان تمیز کردن و واکس زدن، آن‌ها را از کفش­‌ها خارج کرده و به طور کامل بشویید. با انجام این کار، به ظاهر تازه و تمیزی دست یافته و تصویر کلی کفش‌­ها همیشه کامل و بی­ نقص خواهد بود. با احتیاط باز و بسته کردن بندها هم تاثیری زیادی در طول عمر آنها دارد.

 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: shoelacesexpress.com
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/3ibBPv8 | xip.li/kfk7IW

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی