بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اسپری کفش درجه یک و کاربردی

  • ۵۸۳۸
راهنمای خرید اسپری کفش درجه یک و کاربردی

معرفی انواع اسپری کفش و کاربرد آن. لیست خرید 30 مدل بهترین و باکیفیت ترین انواع اسپری کفش با قیمت باورنکردنی.


حتما برای شما هم اتفاق افتاده که بعد از خرید یک کفش و استفاده از آن چه بصورت طولانی مدت یا کوتاه مدت دچار مشکلاتی از قبیل: تنگی کفش، بوی بد و تعریق پا و از این قیبل مشکلات.  شده اید. و یا بعضی از افراد باتوجه به حرفه و کار خود می خواهند کفش خود را ضد آب کنند، اما نمی دانند چگونه باید اینکار را انجام دهند.
اگر کفش‌تان مقداری برای‌تان تنگ است و پایتان را اذیت می کند و یا اگر پس از استفاده طولانی مدت از آن پای شما بوی بدی می گیرید و عرق می کند یا در روز های بارانی پای شما خیس می شود آن را دور نیندازید!  یک راه حل ساده برای رفع این مشکل وجود دارد; استفاده از اسپری

امروز در بست شوز لیست پستی در همین مورد برای شما آماده کرده ایم. در ادامه به شما انواع اسپری های کاربردی برای کفش های مختلف را معرفی می کنیم و بعد لیست 30 مدل از بهترین و پرکاربردترین اسپری های کفش را به شما معرفی می کنیم تا خیلی راحت مشکل خود را حل کنید.

انواع اسپری های کفش و کاربرد آنها

اسپری بوگیر و خوشبوکننده: معمولاً  بَدبویی پا ناشی از حضور باکتری ها و قارچها در کفش، جوراب و لابلای انگشتان پا است. دلیل اصلی بوی پا، عرق کردن پاست. اسپری های بوگیر با مواد آنتی باکتریال باعث از بین رفتن باکتریهای مولد بوی بد کفش شده و از تعریق و بو گرفتن کفش و پاها جلوگیری کنید. و به کمک عصاره به کار رفته در آنها باعث خوش بو شدن کفش می شوند.

اسپری محافظ کفش: این نوع اسپری ها ساخته شده از مواد پایه آب هستند که به عنوان یک لایه ی محافظ بسیار موثر و نامرئی در مقابل آلودگی ها و لکه ها از کفش محافظت می کند و مانع از نفوذ آب و ذرات گرد و غبار می شود. این محصول کمک می کند تا کفش ها کاملا نو و تمیز به نظر بیایند.

اسپری باز کننده کفش: اگر کفش‌تان مقداری برای‌تان تنگ است و پای‌تان را اذیت می کند، آن را دور نیندازید! یک راه حل ساده برای رفع این مشکل وجود دارد. به کمک اسپری های باز کننده کفش می توانید مقداری فضای داخل کفش را بازتر کنید. برای این کار کافی ست ناحیه مورد نظر را اسپری کنید و کفش را در قالب قرار دهید.

اسپری ضد آب و احیا کننده: همیشه رطوبت و گردو غبار از عوامل اصلی از بین بردن کیفیت رویه در انواع کفش‌ها است. اسپری ضد آب کننده کفش یک راه‌حل بسیار مناسب برای مبارزه با این مشکل است. در واقع پیاده‌ روی در روزهای بارانی باعث گل‌آلود شدن و کثیف شدن کفش‌ها خواهد شد. استفاده از این نوع اسپری به شما کمک می‌کند تا رویه‌ی کفش شما کاملا ضدآب شود و در مواردی مشابه تمیز بماند.

اسپری تمیز کننده کفش: به دلیل پوست پوست شدن یا خش افتادن کفش‌های چرم، باید در تمیز کردن آن‌ها دقت زیادی به خرج داد. این نوع اسپری برای جنس‌های چرم، جیر، کتان، برزنت، پارچه و... مناسب است، و قابلیت تمیزکردن، محافظت و براق کننده را دارد. شما می‌توانید به کمک آن سطح رویه کفش خود را تمیز نگه دارید.

اسپری تثبیت کننده رنگ: این نوع اسپری از رنگ کفش مراقبت کرده و آن را به حالت اولیه خود برمی گردانند، و از رنگ پس دادن داخل کفش جلوگیری می کنند. مناسب برای کفش‌های راحتی، پیاده روی و دویدن، کوهنوردی، فوتبال، فوتسال و... می باشند.

اسپری تمیزکننده جیر و نبوک: این نوع از اسپری ها برای تمیز کردن کفش‌های روزمره و رسمی که رویه آن‌ها از جیر و یا نبوک است استفاده می شوند. میتوان  به کمک این اسپری ها به راحتی کفش های جیر و نبوک را تمیز کرد و جلا بخشید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/3hnClp3

  • من اسپری بازکننده TGR رو خرید 

    واقعا باور نمی شه سایز کفش بازتر شد 

    عایییی بود 

  • 🤩🤩سلام سلاام واقعا وبلاگ خوب و جذابی دارین من که هر دفع سر میزنم کلی استفاده میکنم براتون یه پیشنهاد عالی دارم برای خرید موبایل به سایت ماریاتل یه سر بزنید پشیمون نمیشید https://mariatell.com/ 👈👈

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی