بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی دامن دخترانه بچه گانه

  • ۳۳۵
راهنمای خرید اینترنتی دامن دخترانه بچه گانه

نکاتی مهم که باید هنگام خرید دامن دخترانه به آن توجه کنید تا بتوانید یک دامن مناسب برای دخترتان خریداری کنید! از دست ندهید.


دامن دخترانه از جمله پوشش هایی است که زیبایی دختر شما را دوچندان می کند. شما می توانید از دامن های دخترانه بصورت روزمره یا در مجالس رسمی و غیر رسمی استفاده کنید و استایلی شیک و زیبا را به دخترتان هدیه دهید. اما برای خرید دامن دخترانه مانند هر لباس دیگری باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را برای دخترتان داشته باشید. به همین دلیل در این مقاله برای شما راهنمای خرید دامن دخترانه را آماده کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع مدل دامن دخترانه را بشناسید

  1. مدل مینی یا کوتاه: دامن مینی یا کوتاه دامن های بسیار جذاب و شیکی هستند که قد آن ها بالاتر از زانو است. این دامن ها انواع مختلفی مانند دامن های جین کوتاه، دامن های بالرین ها و رقاص ها، دامن های دو چین، سه چین، دامن های چرم و دامن های توتو دارند. برای داشتن یک ظاهر جذاب و غیر رسمی همراه دامن کوتاه از تیشرت استفاده نمایید. برای مهمانی های رسمی نیز همراه با دامن کوتاه خود یک کت بپوشید.
  2. مدل ماکسی یا بلند: دامن های ماکسی دامن های جذاب و شیکی هستند که نقطه مقابل دامن های مینی می باشند. این دامن ها بلنداند و کل پای شما را می پوشانند و گاهی کمی هم روی زمین می کشند. این دامن ها در انواع پارچه ها و طرح ها در بازار موجودند.
  3. مدل میدی یا متوسط: از مدل های دیگر دامن مدل میدی یا متوسط است، که قد آن کل زانو را می پوشاند و تا نیمه ساق پا است. این نوع دامن ها برای هر استایلی مناسب است اما باید با کفش مناسب مانند صندل های تخت و راحت پوشیده شود تا جذابیتتان را دو چندان نماید.
  4. مدل A شکل: این نوع دامن های دخترانه روی بدن حالتی مانند A دارند و قد دامن از مینی تا ماکسی و میدی متغیر است. دامن های فون یا کلوش چنین حالتی روی بدن دارند. می توانید این نوع دامن ها با پارچه های گلدارو رنگ های شاد را برای مهمانی های دخترانه و غیر رسمی نیز بپوشید. برای پوشیدن این مدل دامن ها در موقعیت های رسمی به نوع پارچه و مدل آن دقت کنید مثلا برای عروسی یا نامزدی از پارچه های کمی خشک، طرح های ساده و رنگ های مات استفاده کنید تا مناسب موقعیت رسمی باشد.
  5. مدل پلیسه: این مدل دامن چین های ریز و یک اندازه دارد و به دلیل وجود چین شما را بزرگ تر نشان می دهد بنابراین برای افراد ریز اندام مناسب است.
  6. مدل نامتوازن: پشت و جلو این دامن های فانتزی ارتفاع متفاوتی دارد و برای مهمانی و دورهمی ها مناسب است. این دامن ها پوشش مناسبی برای موقعیت های رسمی نیست.
  7. مدل دایره ای: این نوع دامن یک دایره کامل است که به اندازه کمر فرد در مرکز دایره سوراخی ایجاد شده است. این مدل دامن برای افراد چاق مناسب نیست و به علت گشادی زیاد کمی دست و پاگیر است.
  8. مدل ترک دار: نوعی دیگری از دامن مدل ترکدار است که الگوی آن از تکرار طرح های مثلثی به دست می آید. تعداد ترک ها باید زوج باشند و از 4 ترک تا ... وجود دارند. طراحان و دوزندگان می توانند با اضافه کردن این تکه ها از بالای کمر، روی باسن یا بالای زانو مدلی متفاوت ارائه کنند.
  9. مدل طبقاتی: دامن طبقه ای از چیدن لایه پارچه روی هم به دست می آید. فاصله طبقات و تعداد طبقات متفاوت است و برای مراسم رسمی مدل تور این دامن انتخاب خوبی به شمار می آید.
  10. مدل دراپه: دامن های دراپه، درگروه دامن های فانتزی قرار دارند که با چرخش پارچه فرم دراپه روی انها ایجاد می شود. این نوع دامن ها برای تمام موقعیت ها مناسب نیستند.
  11. مدل پیلی: این نوع دامن دارای چین منظم است که با پارچه ضخیم دوخته می شود و در دو مدل پیلی یک طرفه و دو طرفه ایجاد می شود.

نکات مهم هنگام خرید دامن دخترانه

جنس

اولین نکته در خرید دامن دخترانه که باید به آن توجه کنید انتخاب جنس آن است. جنس دامن های دخترانه موجود در فروشگاه ها بیشتر از نوع ویسکوز، نخ، حریر، پلی استر، کرپ، کتان و ... می باشد. برای انتخاب جنس دامن باید نوع مجالس، فصل و کاربرد آن را در نظر بگیرید. بطور مثال در فصل تابستان دامن دخترانه توری و حریر و در فصل های سرد دامن های کتان و کلا جنس ضخیم مناسب است. و یا اگر برای مجالس رسمی می خواهید برای دخترتان دامن بخرید باید جنس حریر یا توری انتخاب کنید در غیر این صورت جنس جین و گلدار گزینه مناسبی هستند.

سایز

نکته مهم بعدی که باید به آن توجه کنید سایز دامن است. چه برای خرید روزمره باشد چه برای مجالس و مهمانی شما باید متناسب با اندام فرزند خود یک دامن انتخاب کنید تا هم در آن احساس راحتی کند و هم شیک و زیبا به نظر برسد. علاوه بر سایز دور کمر به سایز طولی دامن نیز توجه داشته باشید.

طرح و رنگ

در خرید دامن دخترانه به طرح و رنگ آن نیز توجه کنید. سعی کنید از رنگ های شاد و روشن دامنی را برای او انتخاب کنید. استفاده از رنگ های روشن تاثیر بسزایی در روحیه دخترتان دارد. دختر خانم‌ها معمولا به رنگ‌های صورتی، بنفش، قرمز، گلبهی و… علاقه دارند. علاوه بر آن رنگ دامن باید با بقیه لباس ها و رنگ پوست دخترتان نیز همخوانی داشته باشد.

کیفیت دوخت

از دیگر نکات مهم که در خرید دامن باید به آن توجه کنید دوخت آن است. شما باید کیفیت دوخت دامن را با دقت کامل بررسی نمایید و به دنبال نقاط پارگی یا نخ کش شده باشید. اگر هم به صورت آنلاین خرید میکنید نظرات کاربران را در مورد آن محصول مطالعه کنید و از فروشگاه هایی خرید کنید که معتبر بوده و دارای ضمانت هستند.

نحوه بسته شدن

از دیگر نکاتی که شاید کمتر به آن توجه کنید نحوه بسته شدن دامن می باشد. دامن های دخترانه معمولا توسط بند، کش، زیپ و سگک و... بسته می شوند. اگر فرزند شما خردسال است پیشنهاد می کنم یک دامن کشی انتخاب کنید تا بتوانید براحتی دامن را برای او بپوشید، در غیر این صورت مدلی را انتخاب کنید که در صورت افزایش سایز کمر، برای او تنگ نشود.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: namnak
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/Loprsg

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی