بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بهترین مبدل OTG برای آیفون 2022 (بررسی شده)

  • ۵۱۱۵
بهترین مبدل OTG برای آیفون 2022 (بررسی شده)

درباره محصول

OTG لایتنینگ یک مبدل بدون نیاز به نصب نرم افزار، مخصوص گوشی و تبلت های اپل با سرعت بالاست، از آنجایی که این محصول به تازگی به تولید رسیده و با تکنولوژی روز هماهنگ است میبایست ورژن IOS دستگاه از 13 بالاتر باشد. جنس بدنه این OTG الومینیومی و سخت است، بدون نصب هیچ گونه نرم افزاری با سرعت بسیار بالایی کار میکند و کارکردن با آن بسیار ساده است، حداکثر توان خروجی این مبدل 200 میلی آمپر و سرعت انتقال داده آن به لطف تکنولوژی USB 3.0 به عدد واقعی 625MB/s میرسد.

همچنین با داشتن این OTG میتوانید دستگاه هایی مانند فلش مموری، هارد اکسترنال، هاب یو اس بی، موس، کیبورد، دسته بازی و دوربین عکاسی را به موبایلتان متصل کنید و حتی از دستگاه های دیگر که قابلیت شارژ کردن دارند(مانند: موبایل ها و یا اسپیکر هایی که قابلیت پاوربانک دارند) برای شارژ کردن موبایلتان استفاده کنید، هچنین دیگر نیازی نیست حافظه دوربین را خارج کنید! میتوانید با اتصال مستقیم مبدل به دوربین از طریق کابل تمامی عکس های ذخیره شده را در موبایلتان نگاه کنید، حذف کنید و یا به حافظه گوشی منتقل کنید و یا تصاویر و فیلم های گرفته شده با موبایل خود را به فلش یا هارد اکسترنال منتقل نمایید.

ویژگی های مبدل OTG برای آیفون (لایتنینگ) :
- اتصال لوازم جانبی مانند : موس، کیبورد، دوربین و پرینتر
- بدون نیاز به نصب نرم افزار (با نرم افزار Files آیفون)
- امکان انتقال اطلاعات از موبایل به فلش و بالعکس
- مخصوص انواع موبایل و تبلت های اپل (آیفون)
- قابل استفاده در ورژن IOS از 13به بالاتر
- قابل حمل آسان (وزن 12 گرم)

چگونه بهترین Otg را برای آیفون خریداری می کنید؟
آیا به خرید یک Otg عالی برای آیفون فکر می کنید؟ آیا شک و تردید در ذهن شما وجود دارد؟ ما درک می کنیم، زیرا ما قبلاً کل فرآیند تحقیق otg برای ایفون را طی کرده ایم، به همین دلیل است که ما بهترین Otg برای آیفون موجود در بازار فعلی رو براتون قرار دادیک. ما همچنین با لیستی از سوالاتی که احتمالاً خودتان دارید آمده ایم.

آیا ارزش خرید Otg برای آیفون را دارد؟
خرید Otg برای آیفون چه مزایایی دارد؟
هنگام خرید Otg موثر برای آیفون چه عواملی باید در نظر گرفته شود؟
چرا سرمایه گذاری بر روی هر Otg برای آیفون بسیار مهم است، خیلی بیشتر از بهترین؟
کدام Otg For iPhone در بازار فعلی خوب است؟
از کجا می توانید اطلاعاتی مانند این را در مورد Otg For iPhone پیدا کنید؟
. اطمینان حاصل کنید که فقط از وب سایت ها و منابع قابل اعتماد و معتبر استفاده می کنید.

در ادامه برخی از نظرات کاربران را در مورد این محصول قرار داده ایم:

1-ریکو فلیکس
امتیاز 5 از 5: دقیقاً همان چیزی که به دنبالش بودم!
 من به دنبال محصولی بودم که وسیله ارتباطی سریع تری را برای دستگاه دستی ام فراهم کند و بسیار راضی بودم. گوشی من در حال حاضر به نصف زمانی که برای شارژ آن با یک USB معمولی نیاز دارد شارژ می شود. این آداپتور USB همچنین جمع و جور، بادوام و همه کاره است.

2-سی جی
امتیاز 5 از 5: فوقالعاده است.
پس از 24 ساعت استفاده، به طور کامل بدون هیچ تاخیری کار می کند. فوق العاده است! من رنگ خاکستری را گرفتم ولی ای کاش رنگ مشکلی می گرفتم.

3- Kdb

امتیاز 4 از 5: اگر دستگاه های USB و یک مک بوک جدید دارید، عالی است

عالی است زیرا اکنون می توانم از هارد دیسک های USB خود استفاده کنم.
من این مبدل را توصیه می کنم زیرا زمانی که به سرعت نیاز به استفاده از یک دستگاه USB دارید، استفاده از آنها مفید است.

4- ساشا

امتیاز 5 از 5:کیفیت عالی، ظاهر خوب، عالی کار می کند.

من واقعاً تحت تأثیر کیفیت این آداپتورهای قرار گرفتم. آنها واقعا خوب کار می کنند و ظاهر خوبی دارند. 

5- سیمون
امتیاز 5 از 5: بسیار شگفت انگیزه!

قیمت مناسب داشت، اما صادقانه بگویم، من امید زیادی به کیفیت نداشتم. با این حال، آنها خیلی سریع رسیدند و من پس از باز کردن بسته بندی شگفت زده شدم.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی