بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی هودی دخترانه جدید و اسپرت

  • ۱۶۲۵
راهنمای خرید اینترنتی هودی دخترانه جدید و اسپرت

در این مطلب راهنمای کامل خرید هودی دخترانه را به شما آموزش می دهیم. به همراه لیست 30 مدل از جدید ترین هودی های دخترانه.


امروزه هودی‌ها محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده‌اند و برعکس گذشته که پوشیدن هودی بین ورزشکاران و اسکیت‌بازان رایج بود امروزه هودی‌ها یک استایل اسپرت زیبای پاییزی یا زمستانی برای پسران و دختران به شمار می‌روند.
هودی یک ژاکت یا سویشرت کلاه‌دار است. هودی معمولا جلو بسته و دارای دو جیب است اما امروزه مدل‌های متفاوتی تولید می‌شود که ممکن است دارای زیپ یا دکمه باشد و یا جیب‌دار یا فاقد جیب باشد. قسمت داخلی هودی معمولا نخ، پنبه و پشمی است که موجب گرم نگه‌داشتن شخص در پاییز و زمستان می‌شود.

هودی یا سویشرت!؟

هودی شباهت بسیاری به سویشرت و ژاکت دارد، و خیلی افراد به هودی، سویشرت می‌گویند و برعکس اما با توجه به توضیح کلمه هودی می‌توان گفت تفاوت عمده هودی با سویشرت در این است که هودی دارای کلاه است و سویشرت بدون کلاه است. سویشرت معمولا جلوباز و داری زیپ یا دکمه است اما هودی معمولا جلو بسته و دارای دو جیب است.

نکات مهم هنگام خرید هودی دخترانه

انتخاب طرح و رنگ هودی: بهترین راه برای هیجان زدگی بچه ها در مورد لباس، انتخاب چیزهای مورد علاقه آنها است. می توانید در هنگام خرید چندتا هودی دخترانه را در رنگ مورد علاقه دخترتان یا در طرح های گرافیکی جالب که فعالیت مورد علاقه او را نشان می دهد، انتخاب کنید. و از او بپرسید کدام یک را بیشتر دوست دارد. بعد از آن می توانید به سراغ دیگر مشخصه های هودی مثل جنس و سایز بروید.
ذاتا دختران به رنگ های شاد علاقه زیادی دارند. پس سعی کنید هنگام خرید هودی برای فرزندتان، از هودی های با رنگ های شاد و زیبا، موردی را برای او خریداری کنید. به طرح های روی هودی هم توجه کنید. همانطور که گفتیم هودی های طرح دار برای دختران بیشتر مورد پسند اند. طرح های عروسکی معمولا گزینه ی خوبی برای دختران است. چون دختران هرچه بزرگتر می شوند، تمایلشان به داشتن لباس های زیبا بیشتر خواهد شد.

جنس هودی: هودی های دخترانه معمولا از جنس نخ، پنبه، پلی استر یا ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند. انتخاب جنس هودی بر اساس نیاز دخترتان است. به طور مثال هودی‌های نخی نازک هستند و هوا رو عبور می‌دهند، هودی‌های نخی مناسب استفاده در باشگاه و دویدن هستند. از هودی نخی در فصل بهار می‌توان استفاده کرد. اما اگر هودی گرمی می‌خواهید که در پاییز بپوشید سراغ جنس پنبه و پشم بروید. هودی‌هایی که از داخل پشمی هستند برای فصل پاییز و حتی زمستان مناسب هستند.
علاوه بر موارد بالا توجه کنید که اگر هودی را از رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید احتمالا در طول فصل چندین بار نیاز به شستشو پیدا می‌کند که اگر جنس و کیفتی خوبی نداشته باشد کرک می‌دهد و زیبایی اول را ندارد، پس یک جنس مرغوب و باکیفیت قطعا به صرفه‌تر است.

سایز هودی: هودی‌ها معمولا گشاد و آزاد هستند اما دقت کنید که هودی در قسمت سرشانه باید کاملا اندازه شما باشد و در قسمت سینه کمی آزاد و لش مانند. طراحی این لباس‌ها به گونه‌ای است که حالت گشاد و آزاد دارند پس کاملا مطابق سایز خود سفارش دهید.

جیب هودی: اگر از جمله افرادی هستید که در پاییز و زمستان دست‌هایتان قرمز می‌شود و مدام آن‌ها را به هم می‌مالید یادتان نرود یک هودی جیب‌دار انتخاب کنید تا علاوه بر گرم ماندن دستتان در روز های سرد، بتوانید وسایلی از قبیل: موبایل، کارت و… را در آن قرار دهید.

نحوه بسته شدن: همانطور که گفتیم معمولا هودی ها بصورت جلو بسته می باشند این یعنی برای پوشیدن آن باید هودی را از قسمت یقه بپوشید. اگر با این مدل مشکل دارید، می توانید مدل جلوباز آن را خریداری نمایید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: chibegir
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/s61iYP

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی