بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه شیک ترین تیشرت زنانه را خریداری کنیم؟

  • ۲۹۷
چگونه شیک ترین تیشرت زنانه را خریداری کنیم؟

در این مطلب شما را با نکات ویژگی هایی که یک تی شرت زنانه باید داشته باشد آشنا می کنیم، پس اگر قصد خرید تیشرت زنانه را دارد این مطلب را از دست ندهید.


بیشتر افراد وقتی در حال خرید تی شرت هستند، واقعا به تیپ بدن خود توجه نمی کنند و فکر می کنند که تی شرت ها لباس های غیر رسمی هستند و همه افراد می توانند آنها را بپوشند، اما این اشتباه است. هر سایز و هر مدل تی شرت لزوما بر تن همه اشخاص عالی و خوب به نظر نمی رسد. سبک ها و مدلهای مختلفی برای اندام های مختلف وجود دارد. 

پس اگر شما هم قصد خرید تیشرت برای خود را دارید ولی نمی دانید کدام تیشرت مناسب شماست پیشنهاد می کنم این راهنمای خرید تیشرت زنانه را مطالعه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

انواع تیشرت زنانه را بشناسید!

انواع تیشرت زنانه

تیشرت یقه گرد زنانه:

تیشرت های یقه گرد از پرطرفدارترین نوع تیشرت ها هستند، که در رنگ ها و طرح های متفاوتی تولید می شوند. این لباس را می توانید برای استایل های رسمی و غیر رسمی مورد استفاده قرار داد. بیشترین نوع تولید تیشرت یقه گرد و تک رنگ است. تیشرت ها یقه گرد برای استایل کژوال استفاده می ‌کنند. می ‌توانید این تیشرت ها را همراه شلوار جین، شلوارک، دامن اسپرت نیز مورد استفاده قرار داد. 

این مدل یقه برای کسانی مناسب است که می خواهند در محدوده بالاتنه خود، ظاهری درشت تر، پرتر و فریبنده تر داشته باشند. اگر شما بالاتنه ها و بالاتنه کوچکی دارید یقه گرد به شکلی شگفت انگیز و جادویی باعث می شود که بهتر دیده شوید. خانمی یا بالاتنه بزرگ با پوشیدن لباس یقه گرد، به طور ناخواسته توجه را به آن قسمت از بدنش جلب می کند، زیرا یقه گرد موجب می شود تا شما از آنچه که واقعا هستید، بزرگتر به نظر برسید.

تیشرت یقه هفت زنانه:

به شما توصیه می کنیم که اگر ترقوه زیبایی دارید از تیشرت های یقه هفت استفاده کنید که بسیار شیک و زیبا بر روی تن شما خودنمایی می کند. تیشرت های یقه هفت برای خانم ها بسیار مناسب است، زیرا هنگام پوشیدن آن ها باعث می شود که آرایش آن ها به تیشرت برخورد نداشته باشد.

تی شرت های یقه هفت برای زنانی خوب است که بالاتنه بزرگ دارند. یقه هفت باعث می شود بالاتنه کوچکتر دیده شود. هرچه یقه هفت پایین تر باشد، شما لاغرتر به نظر می رسید. این نوع یقه، سایز بالاتنه شما را کوچکتر نشان می دهد و همچنین موجب می شود که بیشتر به روی صورت شما توجه و تمرکز بشود.

تیشرت نیم تنه زنانه:

تی شرت هایی که ناحیه شکم را نمی پوشاند و تا زیر بالاتنه یا قسمت ناف ادامه دارد، برای کسانی که شکم صاف و کوچکی دارند مناسب است و لباس ایده آلی برای آنها محسوب می شود. اما اگر شما شکم خوش فرمی ندارید و چاقی شما از زیر یک تی شرت کوتاه به چشم می خورد، یقینا این حالت جذاب و خوشایند نخواهد بود و این نوع تی شرت مناسب اندام شما نیست.

این تیشرت ها مورد استفاده برای خانم هایی است که بالاتنه باریک و ریزی دارند. این تیشرت ها در باشگاه ها ورزشی مورد استفاده قرار می گیرند تا احساس راحتی بیشتر در هنگام ورزش کردن به این خانوما القا شود. تیشرت های نیم تنه را می توان با شلوار های خط دار ورزشی و یا شلوارک ها ست کرد. همچنین می توانید آن ها را با لگ یا ساپورت هم مورد استفاده قرار دهید.

تیشرت بلند زنانه:

تی شرت بلند در حال حاضر بسیار رایج و مد شده است، اما برای همه افراد مناسب و جالب نیست. این نوع تی شرت بهتر از همه بر تن زنانی که بدن آنها فریبندگی و برجستگی اندکی دارد، جالب به نظر می رسد، زیرا اندام آنها را برجسته و مشخص می کند. اغلب اوقات این مدل تی شرت از پارچه ای که به بدن می چسبند تهیه می شوند و اگر شما بالاتنه صاف و ران های باریک و لاغری دارید، پوشیدن این نوع تی شرت برای شما مناسب نیست. اگر شما ران های لاغری دارید، تی شرت بلندی را انتخاب کنید که متناسب با بدن شما است نه اینکه به بدن شما بچسبد.

تیشرت ورزشی زنانه:

تیشرت های ورزشی زنانه از لباس های راحت و پر کاربرد در سبک های منحصر به فرد برای خانم ها است. این تیشرت ها، بیشتر در باشگاه های ورزشی کاربرد دارند که معمولاً ظاهری زیبا و جذاب و ماندگاری بالایی دارند. از این تیشرت ها می‌ توانید در ورزش‌هایی مثل یوگا، بدنسازی،پیاده روی و دوچرخه سواری استفاده کرد.

جنس این تیشرت ها معمولاً از پارچه های کشی است به دلیل کشی بودن جنس این تیشرت ها، هیچ محدودیتی در انجام حرکات هنگام استفاده از آن وجود ندارد و وجود یک سری منافذ در بافت این تیشرت ها تنفس پوستی مناسبی دارند و به همین دلیل بسیار راحت هستند و لباس شما را خشک نگه می دارند. این تیشرت های کلاسیک را می توانید هر جایی بپوشید و با هر لباسی آن را ست کنید.

پولوشرت زنانه:

پلوشرت، به تیشرت های یقه دار گفته می شود که در ورزش هایی مثل تنیس و یا چوگان از آن ها استفاده می شود. فرق این پلو شرت ها با تیشرت این است که پلوشرت ها جلوی یقه چند دکمه دارند. معمولاً جنس این تیشرت ها از نخ های بافتنی و الیاف مصنوعی و یا ابریشم است. برای استفاده از استایل کژوال می توانید از این پولوشرت ها استفاده کنید.

پلوشرت ها را می توان به راحتی با دامن ، کت و شلوار اسپرت نیز ست کرد.  شما می ‌توانید در نیمه اول سال که هوا گرم است از این پولوشرت ها متناسب با تناژ پوست خود استفاده کنید. استفاده از این لباس های کوتاه جذاب با یک شلوار جین، می تواند استایل شما را در فصل های گرم تکمیل کند.

نکات مهم هنگام خرید تیشرت زنانه:

جنس تیشرت: از مهم ترین نکاتی که باید در خرید تیشرت زنانه به آن دقت کرد جنس آن است. تیشرت هایی با جنس های مختلف مانند نخ، پنبه، پیما (ضد پرز و چروک)، ژرسه (ترکیب پارچه ای از پنبه و الیاف مصنوعی) و مرینو (پشم گوسفند) که با کیفیت هستند خریداری کنید و در انتخاب یکی این تیشرت ها به نوع پوست و راحتی خود دقت نمایید و پیش از خرید حتما از کیفیت و جنس اطلاع یابید و تنها به قیمت فکر نکنید.

تیشرت های پنبه ای برای روزهای گرم تابستان مناسبند و جاذب عرق بدن اند. تیشرت های جنس پیما ضد چروک و پرز دادن هستند. مرینو ضد عرق بوده و بوی بد عرق تان را در خود نگه نمی دارد. تی شرت های جنس ژرسه رنگ نمی دهد و بافت های پارچه لباس برای طولانی مدت را حفظ می کند. تی شرت های سه دکمه ای طرح معروف لاگوست از جنس مارسلا یا پیکه هستند.

سایز تیشرت: از نکته های دیگر که در خرید تیشرت های زنانه باید رعایت کرد، سایز این تیشرت ها است. تیشرتی را برای خرید و پوشش انتخاب کنید که اندازه اندام و فرم بدنتان باشد و از پوشیدن تیشرت تنگ و یا گشاد خود داری نمایید. اندازه تیشرت باید متناسب با اندازه بالاتنه شما باشد و آستین آن نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. برای خرید تیشرت چون معمولا نمی شود آنها را پرو کرد آن را روی تن خود اندازه بگیرید و با تیشرت روی تنتان مقایسه کنید و سپس اقدام به خرید نمایید.

رنگ تیشرت: تیشرت ها به طور کلی سبک کلاسیک دارند و اکثراً به صورت تک رنگ عرضه می شوند، اما نوع فانتزی نیز دارند این موضوع کاملا سلیقه ای است اما به شما توصیه می کنیم که از هر تیشرتی رنگ ساده بیشتر استفاده کنید زیرا تیشرت های تک رنگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

  • هر رنگ پوستی که دارید می توانید تی شرت سفید بپوشید این تیشرت ها حالتی کلاسیک دارند و با دیگر مدل های لباس می توان آنها را ست کرد.
  • اگر مدیر یک مجموعه هستید و سن بالای 35 سال دارید پوشیدن تی شرت صورتی و زرد مناسب شما نیست و بهترین رنگ برای شما سفید می باشد.
  • طوسی رنگی خنثی ست که با هر رنگ لباسی ست می شود و اندامتان را خوش هیکل تر نشان می دهد. اشکال این رنگ در آن است که عرق تن تان در آن به سادگی به چشم می آید.
  • خاکستری برای پوست های برنزه و تیره توصیه می شود که ترکیبی از سایه های مختلف و شکل بدن را به صورت مجازی ترسیم کرده و اثرات ناشی از عرق بدن را نمایان نمی کند.
  • تنالیته رنگ آبی برای این لباس عالی است و هماهنگی خوبی می توان با T-SHIRT این رنگی و دیگر لباس  ها داشت.
  • یکی از رنگ های محبوب تیشرت رنگ مشکی است که می توانید آن را با هر رنگ لباسی به تن کنید و نگران ست کردن آن نباشید.
  • به جای رنگ مشکی می توانید سورمه ای را انتخاب کنید که در کنار شلوار جین، ترکیب فوق العاده ای می بخشد.

طرح تیشرت: تا همین چند سال پیش هم بیشتر برندها به سمت تیشرت‌های تک رنگ و ساده پیش می‌رفتند. اما مدتی است که خرید تی شرت های طرح‌دار هم طرفداران زیادی پیدا کرده است. خانم ها می توانند که با توجه به سلیقه و سبک مورد استفاده خود از این تیشرت های زنانه استفاده کنند. طرح های تیشرت ها هم به صورت ساده و هم به صورت فانتزی وجود دارد، و خیلی‌ها دوست دارند از طریق طرح یا نوشته روی لباسشان باورها، سلیقه یا اعتقادشان را به نمایش بگذارند؛ بنابراین ساده یا طرح‌دار بودن تی شرت کاملا سلیقه‌ای است.

دوخت تیشرت: قبل از خرید تیشرت های زنانه حتماً باید به نحوه دوخت این تیشرت ها توجه خاص داشته باشید. تمام دوخت این لباس ها بررسی کنید، دوخت یقه باید صاف و بدون ایراد باشد و به هیچ عنوان برجسته نشده باشد. نکته دیگر سرشانه های تیشرت است، دقت کافی داشته باشید که هر دو سرشانه با یکدیگر قرینه یک اندازه باشند. گاهی اوقات تیشرت ها، در قسمت زیر بغل و دچار جمع شدگی و چروک می شوند. سعی کنید این تیشرت ها را خریداری نکنید ،کیفیت مناسبی ندارند.

قیمت تی شرت: عوامل زیادی در تایین قیمت تی شرت های زنانه تاثیر گذاراند که از جمله آنها می شود به جنس پارچه، کیفیت، طرح دار بودن یا نبودن، برند و... اشاره کرد که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با بیشتر این عوامل آشنا کنیم. اما در نهایت این شما هستید که با توجه به بودجه مورد نظر خود باید یک مورد باکیفیت را انتخاب و خریداری کنید.

بطور کلی تی شرت های زنانه به سه دسته ارزان قیمت، متوسط و گران تقسیم بندی می شوند. که باید به این مورد هم توجه کنید که قیمت بالاتر صرفا به معنای جنس بهتر نیست و شما باید تی شرتی انتخاب کنید که علاوه بر جنس مناسب و باکیفیت، از قیمت مناسبی نیز برخوردار باشد.

بهترین برندهای تیشرت کدام اند؟

تی شرت ها در انواع برند های خارجی و ایرانی تولید و در بازرا به فروش می رسند اما کدام یکی از آنها بهتر است. در ادامه چند تا از بهترین برندهای خارجی و ایرانی تیشرت زنانه که به سادگی می‌توانید در فروشگاه ها و بازار تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

  1. جین وست (Jeanswest): جین وست یک برند معروف در استرالیا است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. تیشرت زنانه جین وست از نخ پنبه تولید می‌شود که هوا از آن عبور می‌کند. از این رو این تیشرت در فصل‌های گرم شما را آزار نمی‌دهد و موجب حساسیت پوستی نمی‌شود.
  2. جوتی جینز (JootiJeans): این برند در زیر مجموعه برند جین وست قرار دارد. تیشرت جوتی جینز همچون جین وست از نخ پنبه تولید می‌شوند که مانع حساسیت پوستی، حتی در گرمای تابستان می‌گردد. این برند از تنوع بالایی در رنگ و مدل برخوردار است و آقایانی که به استایل کژوال علاقه دارند، می‌توانند از این برند بهره‌مند شوند.
  3. آر ان اس (RNS): اگر می خواهید یک تی شرت برند ایرانی بخرید که جنس مناسبی هم داشته باشد درست انتخاب کرده اید. جنس تیشرت زنانه آر ان اس نرم و لطیف است و از نخ پنبه ساخته می‌شود. به همین دلیل در صورتی که می‌خواهید احساس خنکی را در فصل تابستان تجربه کنید و عین حال خوشتیپ باشید، خرید این تیشرت زنانه را فراموش نکنید.
  4. جامه پوش آرا (JPA): تیشرت جامه پوش آرا نیز یک انتخاب ایرانی و مناسب روی روزهای گرم است. جنس نخ پنبه این تیشرت باعت عبور جریان هوا می‌شوند و در نتیجه کمتر احساس گرما می‌کنید. این برند با تنوع بالا در مدل و رنگ سعی کرده تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.

نحوه شستوشوی صحیح تیشرت ها:

برای اطمینان از ماندگاری تیشرت خود، موارد زیر را در هنگام شستشو و استفاده از تیشرت ها رعایت نمایئد:

نحوه شستوشوی صحیح تی شرت ها

  1. توصیه می‌کنیم به منظور نگهداری از تی شرت های زنانه برچسب روی لباس را مطالعه کنید تا نوع شستشو، دمای مناسب شستشو و دمای اتو را بهتر بشناسید. 
  2. لباس های پنبه ای خود را با دست بشویید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  3. لباس های سفید و مشکی را به طور جداگانه بشورید و آن ها را  همزمان با لباس های رنگی نشورید.
  4. ابتدا تیشرت را پشت و رو کرده و سپس آن را با آب سرد شستشو دهید. حداکثر دمای آب ۳۰ درجه سانتیگراد باید باشد.
  5. از خیساندن تی شرت برای مدت طولانی و همچنین چلاندن آن خودداری کنید.
  6. در شستشوی تیشرت از نرم کننده و سفید کننده استفاده نکنید.
  7. ترجیحاً برای خشک کردن تیشرت از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  8. تیشرت را خشکشویی نکنید.
  9. برای اتو کردن تیشرت را پشت و رو کرده و آن را با دمای کم و بدون استفاده از بخار، اتو کنید.

 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: porove-beytoote-hamechiinjast
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/qq1yTN

  • برای خرید تیشرت زنانه تون کجا میرین؟ انلاین خرید کردین تاحالا از فروشگاه هایی مثل تک دوخت؟

    پاسخ:
    سایت تغییر کرده به سایت زیرفون مراجعه کنید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی