بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین صندل پسرانه

  • ۸۰۵۴
راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین صندل پسرانه

اگر به یک راهنمای خرید برای صندل پسرانه نیاز دارید پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید. به همراه 30 مدل جدید.


صندل نوعی پاافزار روباز و سبک است که معمولاً با بندی که در پشت مچ پا قرار می‌گیرد پوشیده می‌شوند. صندل‌ها به دلیل راحتی در مناطق گرم محبوبیتی فراوانی در بین مردم دارد. صندل ها ممکن از چرم، پلاستیک، چوب، طناب یا دیگر مواد ساخته شوند. معمولاً صندل با یک یا دو بند که در پشت پا یا بین انگشتان پا قرار می‌گیرد طراحی می‌شود. صندل‌ها به صورت پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند نیز تولید می‌شوند.

امروزه یکی از پرکاربرد ترین کفش ها، صندل های هستند، که با رسیدن فصل گرما استفاده از این مدل کفش های به اوج خود می رسد. اگر شما هم می خواهید برای پسر خود یک صندل خوب و با کیفیت تهیه کنید باید در انتخاب آن دقت لازم را به‌ عمل آورید، تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید و آسیب به پا و ستون فقرات فرزند شما وارد نشود. مشکل در راه رفتن، احساس درد، تورم و تاول در جلو و پشت پا و بسیاری موارد دیگر، از جمله مشکلات پوشیدن یک صندل نامناسب می باشند.

معرفی انواع مختلف صندل

  • صندل پیاده روی: صندل های پیادهروی، بدون پاشنه و جلو باز هستند و راه رفتن و تحرک با آن راحت است. این روز‌ها که هوا گرم است، می‌توانید هر لباس خنک و رنگارنگی که دوست دارید بپوشید. اگر هم دوست دارید به بازار و یا به پیاده روی بروید، بهترین انتخاب صندل‌های تخت است. البته در انتخاب صندل‌های تخت، بهتر است از آن نوع صندل انتخاب کنید که قوس کف پایتان را پر می‌کند. این مدل از صندل ها باعث می‌شوند که بدون اینکه پاهایتان درد بگیرد، ساعت‌ها پیاده روی کنید. درواقع روی کف صندل کمی برآمدگی وجود دارد. صندل‌های لاانگشتی هم مناسب و البته محبوب بسیاری از آقایان هستند. البته این صندل‌ها نمی‌توانند قوس کف پا را پر کنند. اگر صندل تخت نمی‌توانید بپوشید، صندلهایی که کمی پاشنه دارند انتخاب نمایید.
  • صندل لژدار: لژدار دارای پاشنه لژدار بوده و جلو باز می باشد. کفی تخت این صندل ها موجب راحتی راه رفتن می شود و از خستگی پا هنگان راه رفتن طولانی جلوگیری می کند.
  • صندل پاشنه دار: این مدل از صندل ها دارای پاشنه یا نیم پاشنه مناسب به صورت جداست و دارای طرح های زیبایی است اما راحتی کمتری نسبت به صندل های تخت و یا لژدار دارند و زیبایی منحصر بفرد و افزودن به قد فرد می تواند دلایل انتخاب آنها باشد. 

نکات مهم هنگام خرید صندل پسرانه

اندازه مناسب: برای کودکان صندل های سبک و مقاوم و اندازه پا بخرید و از خرید صندل های یکی دو سایز بزرگ تر خودداری کنید زیرا این کار سبب لغزیده شدن پای کودک در صندل می شود و سبب می شود که کودک نتواند به خوبی بدود یا بازی کند و احتمال پیچ خوردگی و آسیب به پای کودک وجود دارد. پوشاندن کفش ها و صندل های بزرگ به کودکان موجب بد فرم شدن پاها و اختلالات حرکتی در آن ها و ابتلا به عارضه صافی کف پا می شود. 
اگر سایز پای پسرتان را نمی دانید و یا مطمئن نیستید که سایز پای اون چند است پیشنهاد می کنم "راهنمای اندازه گیری سایز پا در خانه" را مطالعه کنید. این مطلب به شما کمک می کند تا در خانه و با ابزار ساده سایز دقیق پای پسرتان را اندازه بگیرید.

جنس صندل: یک صندل خوب باید آن قدر نرم و انعطاف ‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. بهترین جنس برای یک صندل چرم (طبیعی یا مصنوعی) است که هم زیبا و هم با دوام است و بوی عرق هم نمی گیرد. چرم مصنوعی ارزان تر از چرم طبیعی است .

اندازه پاشنه: صندل هایی که پاشنه اش بلندتر از 3 سانتی متر باشد را برای پسرتان نخرید، زیرا سبب وارد شدن فشار به کف پا و انتقال این فشار به پنجه و انگشتان پا و سپس بیرون زدن انگشتان از ناحیه مشخص صندل شده و موجب آسیب و زخم در انگشتان پای پسرتان می شود و عوارضی مانند انحراف انگشتان پا، میخچه، تاول و خمیدگی انگشتان و دردهای کمر، زانو و پاشنه پا را به وجود می آورد.

کفی صندل: کفی صندل نباید خیلی سفت باشد و با برداشتن هر قدمی به پای پسر شما آسیب رساند بلکه باید آن قدر نرم و انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود اما نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. جنس کف صندل باید طوری باشد که در فصل تابستان ، گرمای زمین را به پا منتقل نکرده و پا را نسوزاند. زیره های لاستیکی به دلیل اینکه در سطوح خیس لیز می خورند و سبب زمین خوردن کودک می شوند، مناسب نیستند. زیره هایی با جنس چرم بهترین انتخاب برای کف صندل است که در عین حال که نرم و انعطاف پذیر است از پا هنگام پیاده روی محافظت می کند.

پوشیدن جوراب یا صندل: پوشیدن جوراب می ‌تواند مانعی مناسب بین پا و بندهای صندل باشد و از آسیب و تاول پا جلوگیری کند. جوراب همچنین می‌ تواند رطوبت و عرق پا را به خود جذب کرده و پا را خشک نگه دارد.

صندل های چسبی: از صندل های چسبی یا بنددار استفاده کنید، زیرا به شما این اجازه را می‌دهد که صندل را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. و همین طور صندل از پای کودک شما به راحتی در نمیاد.

خرید صندل لاانگشتی ممنوع: بند صندل های لاانگشتی معمولا بین انگشت شست پا و انگشت دوم قرار می گیرد و سبب زخم شدن پا می شود در نتیجه به علت اینکه انگشتان به هم می چسبند و بین آنها عرق جمع می شود این زخم ها عفونت می کنند.

از صندل بنددار استفاده کنید: صندل هایی را انتخاب کنید که بند محافظ در پشت پا داشته باشد و بندهای روی کفش نیز پهن و محکم باشند تا از انحراف پا به سمت راست و چپ جلوگیری گردد. برای حفظ تعادل پا و جلوگیری از جلو و عقب رفتن زیاد پا باید صندل به میزان کافی بندهای محافظ داشته باشد. جنس بندهای صندل باید سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان نشود.

طراحی شیک و زیبا: در خرید صندل برای پسر خود باید به شکل و طراحی صندل توجه کنید که شکل و طراحی زیبا و مناسبی داشته باشد و پای پسر شما در آن زیبا جلوه کنه و از اون خوشش بیاد.

قیمت صندل: در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید صندل پسرانه، قیمت آن می باشد. دلایل زیادی در تعین قیمت صندل پسرانه موثر است، از برند تولید کننده گرفته تا جنس صندل، که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. معمولا قیمت صندل های معمولی پسرانه بین 30 تا 100 هزار تومان می باشد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: beytoote-namnak-bestshoes
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/lalfGq

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی