بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید شیک ترین کفش پاشنه بلند دخترانه

  • ۱۲۱۳۲
راهنمای خرید شیک ترین کفش پاشنه بلند دخترانه

راهنمای خرید کفش پاشنه بلند دخترانه. به همراه لیست 30 مدل کفش پاشنه بلند دخترانه شیک و جدید + خرید اینترنتی.


پوشیدن یک کفش پاشنه بلند به پای دخترتان در مهمانی ها و مجالس، به زیبایی بیشتر آن و استایلش می افزاید. با این حال، مهم این است که هنگام خرید کفش پاشنه بلند برای دخترتان، یک انتخاب درست انجام دهید، زیرا در غیر این صورت آسیب جدی به پای دخترتان وارد می شود. پینه و تاول و درد پا از جمله این آسیب ها هستند.

اگر می خواهید این اتفاق برای دختر شما نیفتد، با ما همراه باشید تا از راه و روش انتخاب یک کفش پاشنه بلند مناسب با خبر شوید. و در آخر همین مطلب برای راحتی شما ما لیست 30 مدل از بهترین و شیک ترین کفش های پاشنه بلند دخترانه را قرار داده ایم. با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید کفش پاشنه بلند دخترانه

برای انتخاب کفش پاشنه بلند دخترانه، دو مسئله مهم مطرح است، اول اینکه کفش چقدر راحت است و دوم آنکه کدام کفش، دختر بچه خوشتیپ شما را زیباتر می‌کند.

اندازه مناسب

اولین و مهم ترین مسئله در خرید کفش برای دختران اندازه گیری درست سایز پای آن ها می باشد. هر ماه باید پای کودکتان را اندازه بگیرید، چون پای کودکان به سرعت رشد می‌کند بنابراین انجام این کار اهمیت زیادی دارد. پا باید از بخش جلوی انگشت بلند تا پشت پاشنه اندازه‌گیری شود. معمولا یکی از پاها از پای دیگر بزرگتر است پس باید هر دو پا را اندازه گیری کنید. 

♦اگر سایز پای دختر خود را نمی دانید و یا نمی دانید چگونه سایز پای او را اندازه بگیرید به شما پیشنهاد می کنید به مطلب "5 گام ساده برای اندازه گیری سایز پا در خانه + جدول" مراجعه کنید.

نکات:

  • چون پای کودک سریع رشد می کند، کفش را کمی بزرگ تر انتخاب کنید. یک سایز بزرگ تر کفایت می کند زیرا اگر بزرگ تر از آن باشد می تواند بر حالت و رشد پای کودک شما تاثیر منفی بگذارد. کفش انتخابی باید نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.
  • هنگام خرید کفش برای کودک از او سوال کنید که آیا پایش در داخل کفش راحت است یا خیر. هیچ گاه کفش تنگ را به امید اینکه جاباز خواهد کرد انتخاب نکنید. یک کفش بزرگ و گشاد هم می‌تواند به اندازه‌ی کفش تنگ برای پای در حال رشد کودک شما مشکل‌ آفرین باشد. کفش نامناسب باعث دفرمه شدن پاها می‌شود، بنابراین ریسک نکنید و سایز درست را برای کودکتان انتخاب کنید.
  • پنجه و پشت کفش جایی است که برای اطمینان از اندازه درست کفش باید چک شوند، انگشتان پا نباید در داخل کفش جمع شده باشند و پشت کفش هم باید به اندازه‌ای جای داشته باشد که شما بتوانید انگشت شست خود را داخل آن ببرید، نه تنگ‌تر از این مقدار و نه آزادتر از آن.

جنس کفش

انتخاب یک کفش پاشنه بلند برای دخترتان فقط به دلیل مدل و رنگ کفش یه کار اشتباه است. شما باید در هنگام خرید به جنس و کیفیت کفش دقت کنید زیرا در غیر این صورت بعد از مدتی استفاده از کفش پاهای دخترتان در اثر جنس نامناسب کفش آسیب می‌بیند.
ممکن است انگشت‌های دخترتان تاول بزنند و ملتهب شوند و یا لبه های کفش پوست پا را اذیت کند و یا به علت فرم غیر استاندار کفش پا درد زیادی را حتی موقع ایستادن تحمل کند. کفش‌ پاشنه بلند با کیفیت پایین، پا را دچار تعریق می‌کند و به دلیل خیسی کفش، پا در کفش سر می خورد و از این رو دخترتان قادر نخواهد بود صحیح گام بردارد. از کفش های از جنس چرم استفاده کنید.

پاشنه کفش

این تصور که هر چه پاشنه‌ی کفش بلندتر باشد، زیباتر است، تصور غلطی است. مهم این است که پاشنه‌ی هماهنگ با لباس، موقعیت و متناسب با پای دخترتان را بیابید. هرچه فاصله‌ی پاشنه تا کفی پنجه کفش بیشتر باشد، کنترل تعادل سخت‌تر و تحمل وزن دخترتان بر روی پاشنه غیر ممکن‌تر می‌شود.
خرید کفش های پاشنه بلند با پاشنه باریک برای دخترتان را از سرتان بیرون کنید. هر چه سطح مقطع پاشنه‌ی وسیع‌تر باشد، ثبات بیشتری دارد و قدم برداشتن با آن راحت‌تر است. کفش‌های پاشنه‌ پهن، برای کودکان مناسب تر هستند.

کفش سگک دار یا چسبی را انتخاب کنید

سعی کنید کفش های سگک دار یا مدل های چسب دار را انتخاب کنید. چرا که کودکان به نوعی سیستم بستن و فیکس شدن کفش نیاز دارند تا بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از درآمدن کفش از پا حرکت کنند. یک کفش چسبی یا سگک دار این امکان را به شما می‌دهد که کفش را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. 

از کفش های با قابلیت تنفس استفاده کنید

کفش ها را از مواد قابل تنفس مثل چرم یا کتان انتخاب کنید، زیرا علاوه بر مقاومت و دوام، پا را خشک نگه می دارد. این کفش‌ها نه تنها دوام بالاتری دارند، بلکه از عرق کردن پا داخل کفش جلوگیری کرده و اگر کفش برای طولانی مدت پوشیده شود، پاها را خنک نگه می‌دارند و باعث می‌شوند احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی پا کاهش یابد.

کفش هایی با زیره برجسته انتخاب کنید

از کفش هایی با کف لاستیکی (پلی اورتان PU) استفاده کنید. بهتر است زیره‌ای را انتخاب کنید که گریپ یا برجستگی‌هایی برای جلوگیری از زمین‌خوردن داشته باشد. کفش‌هایی که زیره‌ی آن‌ها، دارای برجستگی و گریپ است، به راحتی سر نمی‌خورند.

طراحی شیک و زیبا

یکی دیگر از فاکتور های مهم در خرید هر نوع کفشی برای دختران، زیبایی آن است. در خرید کفش برای دختران باید به شکل و طراحی آن توجه کنید که شکل و طراحی زیبا و مناسبی داشته باشد و پای دختر شما در آن زیبا جلوه کنه و از اون خوشش بیاید. البته بعد از مطمئن شدن از جنس و کیفیت آن.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: bestshoes
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/T4dklJ

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی