بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی تابستانه زنانه

  • ۱۴۱۷
راهنمای خرید اینترنتی کفش راحتی تابستانه زنانه

لیست 30 مدل از شیک ترین و باکیفیت ترین کفش های راحتی زنانه با قیمت باور نکردنی به همراه راهنمای خرید.


امروزه هر گونه فعالیتی که انجام می‌دهیم وابسته به نوع کفشی است استفاده می‌کنیم، پس اگر کفشی خوب داشته باشیم، ذهنی روشن و فکری باز خواهیم داشت. مگر غیر از این است که کفش نامناسب باعث سردرد و عدم تمرکز می‌شود؟

با این حال، انتخاب و خرید کفش مناسب برای بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است، زیرا سبک پوشش رابطه مستقیمی با موفقیت آن‌ها در عرصه‌های مختلف جامعه دارد. بنابراین یک کفش زنانه مناسب باید به گونه ‌ای باشد که به زنان حس راحتی بیشتری داده و نیز ظاهری زیبا را برای آنان به ارمغان بیاورد.

مزایای استفاده از کفش های راحتی

پوشیدن کفش راحتی متناسب با پاهای شما، می تواند به جلوگیری از صدمات مانند تاول و کالوس کمک کند. در دراز مدت استفاده از این کفش ها به تناسب اندام شما و اصلاح قدم زدن تان کمک می کند. قسمت میانی این کفش ها هنگام قدم زدن، باعث انتقال کمتر انرژی به کف پاها می شود. کوسن های که در داخل این کفش ها استفاده شده اند، بسیار نرم تر و منعطف تر از سایر کفش ها می باشند، بنابراین پا را بهتر نگه داشته و مانع مشکلاتی مثل در رفتن مچ پا می شوند.

نکات مهم هنگام خرید کفش راحتی زنانه

تشخیص کفش راحتی زنانه: امروزه متاسفانه تعداد زیادی از فروشندگان کفش های عادی را به جای کفش های راحتی زنانه به فروش می رسانند. برای اینکه در تشخیص کفش راحتی زنانه دچار اشتباه نشوید باید این چند نکته را مد نظر بگیرید:

  • مهم ترین نکته انعطاف پذیری بالای کفش های راحتی زنانه است. برای این کار کافی است تا کفش را از دو طرف گرفته و به سمت بالا و پایین خم کنید.
  • وزن کفش باید در مقایسه با سایر کفش های زنانه سبکتر باشد.
  • پاشنه کفش راحتی باید چیزی کمتر از دو اینچ یعنی پنج سانتی متر باشد.
  • کفش راحتی باید دارای کوسنی عالی باشد تا از برآمدگی مچ شما حفاظت کند.
  • کفش راحتی باید دارای میانی (قسمتی برآمده در وسط کفش) باشد که مناسب پای شما باشد.
  • باید شکاف آشیل کفش دوختی عالی داشته باشد و پا را زخمی نکند.

اندازه مناسب کفش راحتی: یکی از مهم ترین نکات هنگام انتخاب و خرید کفش راحتی، اندازه مناسب آن است. به طوری که کفش کاملاً اندازه پاهایتان باشد. در صورتی که کفش تنگ باشد، به پاها فشار می آورد و خون رسانی به پا را کاهش می دهد و پا را زخم می کند. اگر کفش گشاد باشد و پا درون بازی کند سبب ساییدگی و ایجاد اختلال در انتقال نیرو خواهد شد. پس باید کفشتان اندازه پا باشد.


در ادامه بخوانید: 5 گام ساده برای اندازه گیری سایز پا در خانه


جنس کفش راحتی زنانه: شما باید بسته به محیط کار خود کفش راحتی مد نظرتان را انتخاب کنید. بطور مثال اگر شما یک معلم باشید، احتمالا یک کفش طبی پارچه ای نیز پاسخگویی شما است. اما اگر شما پرستار باشید، مطمئنا جنس پارچه ای پاسخگوی محیط کاری شما نیست و نگهداری این کفش برای شما سخت خواهد بود.
به طور کلی اگر در محیط کار می کنید که با آلودگی های متعددی همراه است، کفش های چرمی یا چرم مصنوعی برای شما بهتر هستند. اگر دوست دارید که پاهای شما بو ندهند، کفش های ورزشی یا طبی را انتخاب کنید، که از پارچه های با قابلیت عبور هوا ساخته شده اند.

ارتفاع پاشنه کفش راحتی: مناسب ترین کفش برای خانم ها، کفش با پاشنه 2 تا 3 سانتی متر با یک پنجه پهن است. کوتاه بودن بیش از حد پاشنه کفش و یا بلند بودن پاشنه آن باعث ایجاد مشکلاتی مانند درد در ناحیه پاشنه، ساق پا و یا حتی کمر خواهد شد.

قسمت جلویی کفش راحتی: قسمت جلویی کفش راحتی باید فضای مناسب برای انگشتان پا را داشته باشد، یعنی انگشتان پای شما باید در فضایی قرار بگیرند که نه آنقدر تنگ باشد که روی هم بیفتند و فشرده شوند و نه آنقدر فضای قرار گرفتنشان در پنجه کفش گشاد و باز باشد که محافظت خوبی از آنها در برابر ضربه‌های احتمالی انجام نشود.

وزن کفش راحتی: اگر کفش شما وزن زیادی داشته باشد، هنگام راه رفتن با آن خیلی زود خسته خواهید شد و به زانو های شما فشار زیادی وارد می کند، اگر می خواهید به زانو و پاهای شما آسیب نرسد و پای شما بیشترین میزان راحتی را درون کفش داشته باشد به سراغ کفش های سبک وزن بروید.

زمان مناسب برای خرید: بسیاری از افراد صبح‌ برای خرید کفش می‌روند یا صبح پایشان را اندازه می‌گیرند تا سایز کفششان را برای خرید اینترنتی انتخاب کنند. اما همان کفشی که صبح ممکن است به خوبی اندازه‌تان باشد ساعت ۵ بعد از ظهر تنگ می‌شود!
در واقع پاها از صبح تا حدود ساعت ۴ بعداز ظهر شروع به متورم شدن می‌کنند و در این ساعات به بزرگترین حد خود می‌رسند. پس بهترین زمان برای اندازه‌گیری پا یا خرید کفش راحتی زنانه در هنگام عصر و پایان روز است.

قیمت کفش: و در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید هر وسیله ای، قیمت آن می باشد. دلایل زیادی در تعین قیمت کفش راحتی زنانه موثر است، که از مهم ترین آنها می شه به جنس و برند آن اشاره کرد. ولی در آخر این شما هستید که باتوجه به میزان پولی که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید، یک مدل زیبا و مناسب با سایز پایتان را خریداری فرمایید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.

همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/33r1pGG

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی