بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی بوت مردانه شیک و باکیفیت

  • ۱۲۵۸
راهنمای خرید اینترنتی بوت مردانه شیک و باکیفیت

چگونه یک بوت مردانه مناسب بخریم؟ آموزش خرید به همراه راهنمای کامل به شما در خرید این نوع کفش کمک می کند.


با فرارسیدن فصل سرما ممکن است به دنبال یک کفش ایده آل برای مقابله با شرایط نامناسب آب و هوایی در کمد لباس خود باشید. شما به دنبال یک کفش گرم، راحت و در عین حال محکم هستید که کفش های معمولی این ویژگی را ندارند. پس وقت آن است که یک جفت بوت مردانه به کفش های خود اضافه کنید.
امروزه در بازار بوت های مردانه بسیار متنوعی برای انتخاب وجود دارد، بنابراین ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه بوت مردانه خریداری کنیم. به دنبال چه چیزی بگردیم؟ چگونه یک بوت مردانه مناسب را پیدا کنیم؟ در ادامه با ما همراه باشید تا راه خرید یک بوت مناسب را به شما نشان دهیم.

چگونه بوت های مردانه باید متناسب باشند؟

راهنمای انتخاب سایز بوت مردانه

از چکمه های مردانه و رنگی که انتخاب می کنید؛ همیشه باید به تناسب کفش توجه کنید. اگر نکات لازم برای انتخاب سایز مناسب کفش را بدانید برای خرید بوت مردانه به مشکل بر نخواهید خورد. اما بوت های مردانه چگونه باید متناسب باشند؟

  • با اندازه معمول خود شروع کنید و بوت را امتحان کنید. اگر نمی دانید سایز پای شما چند است یا مطمئن نیستید می توانید راهنمای اندازه گیری سایز پا در خانه را مطالعه کنید.
  • برای آنکه مطمئن شوید کفش درست اندازه خودتان است و در آن احساس راحتی دارید، از جورابی که می خواهید همراه بوت بپوشید استفاده کنید.
  • بعدازظهر برای امتحان کردن بوت بهتر است. چرا که پاها از صبح تا حدود ساعت ۴ بعداز ظهر شروع به متورم شدن می‌کنند و در این ساعات به بزرگترین حد خود می‌رسند.
  • موارد زیر را بررسی کنید:
  1. پشت پاشنه را بررسی کنید. پشت پاشنه پا باید کمی با انتهای کفش فضای خالی داشته باشد. البته این فضای خالی نباید به حدی زیاد باشد که پا در کفش تکان بخورد و جا به جا شود.
  2. انگشتان پا به هیچ وجه نباید تحت فشار باشند. برای بررسی این مورد باید بند های کفش را ببندید و بایستید. انگشتان پایتان را تکان دهید. اگر فضای برای تکان دادن انگشتان باشد مشکلی وجود ندارد، اما اگر تحت فشار باشند و نتوانید آن ها را تکان دهید بهتر است به یک سایز دیگر فکر کنید
  3. پای خود را به جهات مختلف تکان دهید و بالا و پایین کنید. قسمتی که پاشنه پا در آن قرار می گیرد درست باید اندازه باشد و پا نباید در آن قسمت تکان بخورد.
  • اگر بوت برای پای شما راحت نیست اندازه های دیگر را امتحان کنید و اگر بین دو سایز گیر کردید بزرگتر را انتخاب کنید.

بوت مردانه برای پاهای باریک:

اگر پاهای شما باریک است، سعی کنید سایزهای مختلف را آزمایش کنید تا ببینید آیا می توانید تناسب بهتری داشته باشید. به طور کلی، عرض بوت همراه با طول آن افزایش می یابد تا نسبت متوسط پای ما را حساب کند. این بدان معنی است که اندازه کوچکتر نیز ممکن است کمی باریک باشد. وقتی صحبت از بوت های باریک پا برای مردان می شود، می تواند پاسخ سایز کوچکتر باشد، تا زمانی که پاشنه ها و انگشتان پا شما احساس راحتی کنند.

بوت مردانه برای پاهای پهن:

اگر دنبال بوت های مردانه با عرض پهن هستید سایز بزرگتر را امتحان کنید. به احتمال زیاد کمی پهن تر خواهد بود. اگر عرض بوت بهتر مناسب پای شما باشد، کمی فضای اضافی در طول ممکن است مشکلی ایجاد نکند.

هنگام خرید بوت های مردانه به دنبال چه چیزی باشیم؟

اکنون همه اطلاعات لازم که برای خرید بوت های مردانه لازم است را برای شما توضیح دادیم، اما هنگام خرید بوت های مردانه چه چیزهای دیگری را باید در نظر بگیرید؟

استایل

برای آشنایی با انواع سبک بوت های مردانه، نگاهی به راهنمای سبک بوت مردانه بیندازید. وقتی فهمیدید که چه چیزی برای شما مناسب است، می توانید سبک خود را پیدا کنید.

  1. بوت کار مردانه می‌تواند بهترین کاربرد خود را در استایل‌های خیابانی داشته‌باشد و نیرومندی و مردانگی را در ظاهر شما به بهترین شکل به تصویر بکشد. اگرچه رنگ قهوه‌ای این پوتین، محبوب‌ترین رنگ آن است، اما رنگ مشکی می‌تواند برای افرادی که لباس‌های مشکی، سفید یا خاکستری زیادی دارند، مناسب‌تر باشد.
  2. ‌بوت‌های چلسی گزینه‌های ساده و کلاسیکی هستند که به خوبی با شلوار پارچه‌ای، کتان یا جین ست می‌شوند. این چکمه‌ها استفاده زیادی دارند به طوری که بسیار دیده می‌شود که حتی با کت و شلوار نیز ست شده‌اند.
  3. بوت کویر، سبک و ایده‌آل برای روزهای ملایم بهار و پاییز است. صرف نظر از جنس بوت کویر که چرم براق باشد یا نبوک، ترکیب بوت کویر و شلوار جین، ترکیبی دیرینه است که برای آب و هوای سخت پاییزی فوق العاده خواهد بود. کت‌های چرم و شلوارهای کتان نیز با این مدل بوت ست می‌شوند.

فصل

بیشتر بوت های مردانه برای پاییز و زمستان مناسب هستند. با این حال، برخی از سبک علاوه بر فصل های سرد برای پوشیدن در  تابستان و بهار هم مناسب هستند. هنگام خرید چکمه های مردانه برای بهار، تابستان، پاییز یا زمستان، مواردی را باید در نظر بگیرید:

  1. ضد آب بودن: به این فکر کنید که بوت های شمل چقدر در برابر نفوز آب مقاوم هستند؟ ضد آب نبودن می تواند برای بهار و تابستان خوب عمل کنید و برای شما مشکلی ایجاد نکند ولی در زمستان ضدآب بودن می تواند در مواقع بارندگی از نفوذ آب به داخل کفش جلوگیری کنید.
  2. آستر کفش: برخی از بوت های مردانه خیلی راحت بوده و دارای آستر برای گرم نگه داشتن پا می باشند و برخی دیگر هیچ آستری ندارند. کفش های دارای آستر برای فصل سرما مناسب تر می باشند.
  3. زیره کفش: یادتان باشد زیبایی یک بوت تنها مانع از لغزش و سر خوردن شما نمی شود و برای این منظور بایستی محصول مورد نظر شما از زیره باکیفیت و مقاومی در برابر تماس با سطوح لیز و لرزان برخوردار باشد.

هدف

گاهی اوقات ممکن است نیاز به خرید یک بوت متناسب با یک موقعیت خاص داشته باشید. به عنوان مثال، ممکن است به برخی از بوت های پیاده روی، بوت‌های کوهنوردی، بوت های کار و … نیاز داشته باشید. این بوت ها هدفمند ساخته شده اند تا در شرایط خاص بهترین عملکرد را داشته باشند، بنابراین همیشه بهتر است بوت های مناسب را برای نیازهای خود انتخاب کنید.
اگر بوت های طبیعت گردی مردانه خریداری می کنید، باید بدنبال راحتی، ضد آب بودن باشید تا در زمین های سخت و مسافت های طولانی، از پای های شما محافظت کنند. بوت های کاری به طور خاص از ویژگی های ایمنی متناسب برای محافظت از پاها در مقابل محیط های کاری خطرناک برخوردار هستند. 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►منبع: shoezone
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/36gViI9

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی