بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی تیشرت پسرانه بچه گانه

  • ۲۲۳
راهنمای خرید اینترنتی تیشرت پسرانه بچه گانه

در این مطلب بهترین و کامل ترین راهنمای خرید تیشرت پسرانه را برای شما جمع آوری کرده ایم تا به کمک آن بتوانید بهترین تی شرت را برای پسرتان خریداری کنید.


تیشرت از جمله پرکاربرد ترین لباس ها برای پسران می باشد که استفاده از این نوع مدل لباس در فصل گرما به اوج خود می رسد. امروزه با پیشرفت صنعت مد، تیشرت های پسرانه بچگانه در انواع مدل، طرح و رنگ تولید می شوند و انتخاب از بین این موارد به آنچنان هم کار سختی نیست. شما فقط با دانستن چند نکته که در ادامه برای شما آورده ایم می توانید بهترین و باکیفیت تیشرت را برای فرزند خود خریداری کنید. پس با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید تیشرت پسرانه:

در ادامه با چند نکته ساده ولی مهم برای خرید تیشرت پسرانه آشنا خواهید شد. توجه به این نکات برای خرید تیشرت پسرانه به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را داشته باشید. از جمله این نکات عبارت اند از:

جنس تیشرت:

لباس بچه گانه باید از الیاف طبیعی مثل نخ و پنبه تشکیل شده باشند. این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس میدهند. الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون اجازه عبور هوا را از داخل و خارج از لباس نمی دهند و جلوی تنفس پوست و خروج رطوب ناشی از تعریق را می گیرند. همچنین زمختی این الیاف باعث ایجاد و تحریک حساسیت های پوستی می شود.

توجه به فصل و آب و هوا قبل از انتخاب لباس راحتی دخترانه ضروری است. از این رو لباس‌ خانگی تابستانه باید خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه باید کمی ضخیم باشد. بهتر است برای لباس های زمستانه از پارچه های پشمی استفاده کنید، اما به این نکته نیز توجه کنید که الیاف پشمی برای برخی افراد می‌تواند حساسیت زا باشد.

سایز تیشرت:
یکی از مهمترین مواردی که در زمان خرید تیشرت بچه گانه باید به آن توجه کنید، سایز تیشرت است! فرقی نمی کند تیشرت دخترانه می خواهید یا تیشرت پسرانه، فرزند شما روز به روز در حال رشد است و خیلی سریع رشد می کند. از این رو لباسی که انتخاب می کنید باید به گونه ای باشد که یک سایز از او بزرگتر باشد.

خرید لباسهای تنگ باعث می شود که نه تنها زمان کمتری از آن استفاده کنید، بلکه مجددا برای خرید لباس بچه گانه هزینه ای را بپردازید. همچنین اگر می خواهید لباس نوزادی بخرید حتما به این نکته توجه داشته باشید که لباس تنگ باعث عرق سوز شدن نواحی پای نوزادتان خواهد شد و همچنین در زمان تعویض لباس ها هم دچار مشکل می شوید، بنابراین برای خرید لباس بچه گانه یک سایز بزرگتر را انتخاب و خریداری کنید.

رنگ و طرح تیشرت:

در انتخاب رنگ لباس بچه گانه، با توجه به اینکه می خواهید لباس پسرانه بخرید و یا لباس دخترانه کمی از هم متفاوت است. غالبا برای خرید لباس نوزادی از رنگ سفید استفاده می کنند، منتها اگر کودکتان از دوره نوزادی خود فاصله گرفته است با توجه به اینکه دختر است یا پسر می توانید رنگ های مناسب را انتخاب نمایید.

برای تیشرت پسرانه می توانید از رنگ های آبی و یا ترکیبی از آبی و سفید استفاده کنیداز این رو رنگ لباس فقط و فقط به سلیقه خودتان بستگی دارد. منتها زمانی که کمی بزرگتر شد بهتر است در هنگام خرید لباس او هم نظر خودش را اعلام کند! 

تیشرت های بچگانه پسرانه طرح های خاص و جذابی دارند و شما می توانید از بین این مدل های متنوع تیشرت با طرح جذابی را برای فرزند خود انتخاب نمایید. روی برخی از مدل های تیشرت عکس های خاص و فانتزی طراحی می شوند و اگر کودک شما به سنی رسیده است که می تواند طرح و رنگ تیشرت خود را انتخاب نماید بهتر است از نظر و سلیقه شخصی او نیز استفاده کنید.

کیفیت تیشرت:

پسران به دلیل جنب و جوش و تحرک زیادی که دارند می‌ توانند لباس های خود را در گذر زمان خراب کنند. پس در هنگام خرید تیشرت به دنبال یک مورد باکیفیت باشید. این تفکر که هرچه بیشتر پول بدهید؛ بیشتر آش می‌خورید را از ذهنتان دور بریزد! چون لزوما لباس‌های برند و مارک‌دار که قیمت بالایی دارند با کیفیت نیستند. پس به دنبال تیشرت هایی باشید که قیمت مناسب و کیفیت بالا را یکجا دارند. شاید در ابتدا فرقی بین یک لباس باکیفیت و یک لباس با جنس نامناسب نبینید، اما این تفاوت پس از نخستین شست و شو خودش را نشان می‌دهد.

یکی از روش هایی که با آن نه تنها می توانید از کیفیت لباس‌تان مطمئن شوید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید بررسی فروشگاهای اینترنتی معتبر است. به سایت‌های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی لباس به شما کمک می‌کنید تا لباس راحتی دخترانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید.

آستین بلند یا آستین کوتاه:

امرزوه تنوع در تیشرت های پسرانه زیاد بوده و تیشرت ها در انواع مختلف آستین بلند و آستین کوتاه موجود می باشند. برای انتخاب این مورد باید به فصلی که در آن قرار دارید یا می خواهید از آن تیشرت استفاده کنید توجه کنید. تیشرت های آستین بلند بیشتر در فصول پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر خیلی اهل گشت و گذار هستید و نگران آفتاب سوختگی فرزندتان می‌باشید، می توانید از این مدل تیشرت ها استفاده کنید.

تیشرت های آستین کوتاه برعکس تیشرت های آستین بلند، برای فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بچه ها با تیشرت های آستین کوتاه راحت تر بوده، زیرا آزادی عمل بیشتری داشته و می‌توانند به آسانی بازی کنند.

یقه تیشرت:

از دیگر نکات خرید تیشرت پسرانه توجه به فرم یقه آن است. بطور کلی تیشرت های پسرانه در انواع یقه های هفت، گرد، سه دکمه و ایستاده وجود دارند که برخی از آنها یقه ی آزاد تری دارند. در این مورد باید به راحتی پسرتان توجه کنید. اگر پسرتان عادت به پوشیدن لباس هایی با یقه تنگ ندارد یک تیشرت یقه باز را انتخاب کنید. 

شرکت سازنده (برند):

لباس های بچه گانه توسط برند های مختلف تولید و در بازار عرضه می شوند ی توانید از برند های خارجی و ایرانی خریداری کنید. در واقع ممکن است قیمت تیشرت با توجه به برندی که دارد کمی بالاتر باشد، منتها می توانید از لحاظ جنس و کیفیت خیال شما را برای مدت ها راحت کند. شما می توانید با توجه به برند های ایرانی و خارجی بهترین و زیباترین تیشرت پسرانه را خریداری کنید.

نحوه شستوشو و نگهداری از لباس بچه گانه:

  • همیشه بعد از خرید لباس نو آن را بشوید. این کار می‌تواند به پاک شدن مواد شیمیایی، شوینده و رنگ‌ها از لباس‌ها کمک کند و احتمال بروز آلرژی و حساسیت پوستی را نیز کودکان کاهش دهد.
  • شستشوی پوشاک بچگانه بدون لکه با آب گرم بهتر است.
  • به منظور از بین بردن لکه از روی لباس نوزاد معمولاً باید ابتدا آنها را با آب سرد شست و شو نمایید.
  • قبل از گذاشتن لباس‌ در ماشین لباس‌شویی، به دستورالعمل شستن‌ آن روی برچسب توجه کنید.
  • از وایتکس و سفیدکننده‌ها و نرم‌کننده‌های برای شستن لباس نوزاد بپرهیزید.
  • اگر لباس‌های کودک را با دست می‌شویید، لازم است خیلی خوب آبکشی کنید.
  • لباس‌های بچه گانه را در معرض هوا و زیر آفتاب خشک کنید.
  • از خشک کردن لباس‌ها در حمام خودداری کنید

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: xip.li/IapLT6

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی