بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی جلیقه پسرانه اسپرت و رسمی

  • ۲۶۴
راهنمای خرید اینترنتی جلیقه پسرانه اسپرت و رسمی

اگر قصد خرید یک جلیقه پسرانه شیک و زیبا را دارید و به یک راهنمای خرید نیاز دارید، پیشنهاد می کنم این مطلب را از دست ندهید.



جلیقه پوششی بدون آستین و جلو باز است که با دکمه یا زیپ بسته می‌شود و برای بالا تنه می‌باشد. بعضی از جلیقه‌ها برای پوشیدن بر روی پیراهن و زیر کت دوخته میشوند. بعضی دیگر نیز مانند ژاکت از الیاف بافتنی هستند.
یک جلیقه ی مناسب باعث می شود استایل پسرتان شیک و جذاب شود و در مهمانی ها بدرخشد و یا بدن او را گرم نگه دارد. اما برای خرید جلیقه مخصوصا برای کودکان باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید. پس در ادامه با ما همراه باشید تا به شما نحوه خرید یک جلیقه پسرانه مناسب را یاد بدهیم.

نکات مهم هنگام خرید جلیقه پسرانه

سایز جلیقه: از مهمترین معیارها در خرید جلیقه پسرانه اندازه آن است. یک جلیقه با زیر بغل‌های اندازه و به اندازه کافی باز انتخاب کنید که در قسمت کمر هم اندازه باشد. به هیچ وجه جلیقه تنگ انتخاب نکنید چون قسمتی از شکم و ناف پسراتان در حین استفاده معلوم می شود. از طرفی اگر خیلی بزرگ هم انتخاب کنید که پایین تر از شکم یا کمر فرزندتان قرار بگیرد که افتضاح است. پس در انتخاب اندازه مناسب دقت کنید.
بلندی جلیقه را  هم باید متناسب با هیکل و اندام پسرتان انتخاب کنید. اگر قدی کوتاه دارد، جلیقه های بلند کمک می کنند که کشیده تر به نظر برسد و اگر قد بلندی دارد، انتخاب یک جلیقه کوتاه با رنگی مخالف شلوار باعث می شود که کوتاه تر به نظر برسد.

جنس جلیقه: جلیقه پسرانه معمولا از جنس نخ، پلی استر و ... هستند، که هرکدام ویژگی خاص خود را دارند. برخی ضد آب و باد هستند و برای شرایط بارانی مناسب، برخی گرمای مناسبی دارند و در شب های سرد به کار می آیند و برخی دیگر به جهت انعطاف پذیری بالا جهت ورزش و پیاده روی مناسب هستند. در انتخاب جنس به محل تردد، میزان گرمای مورد نیاز و ماندگاری محصول توجه کنید.

جیب جلیقه: اگر از جمله افرادی هستید که در پاییز و زمستان دست‌هایتان قرمز می‌شود و مدام آن‌ها را به هم می‌مالید یادتان نرود یک جلیقه جیب‌دار انتخاب کنید تا علاوه بر گرم ماندن دستتان در روز های سرد، بتوانید وسایلی از قبیل: موبایل، کارت و… را در آن قرار دهید.

یقه جلیقه: بطور کلی جلقه های پسرانه دارای سه مدل یقه می باشند.

  • یقه هفتی: در این مدل که یقه هفتی دارد تنها قسمت کمی از پیراهن شما معلوم خواهد بود.
  • یقه گرد: در این مدل که محبوب‌ترین و رایج‌ترین مدل جلیقه است قسمت خیلی زیادی از پیراهن شما از زیر آن نمایان خواهد بود.
  • یقه شال گردنی: معمولا از مدل های یقه هفتی نرم تر هستند و قسمت بیشتر از پیراهن شما را نشان می‌دهند.

نحوه بسته شدن: بطور کلی جلیقه ها به دو صورت زیپ و دکمه ای می باشند. در هنگام خرید جلیقه برای پسرتان به نحوه بسته شدن آن هم دقت کنید. چرا که بستن دکمه برای بچه ها سخت است و یا بعضی ها زیپ را ترجیح می دهند.

کیفیت دوخت: کیفیت بالای دوخت توان انعطاف پذیری بیشتری به شما می دهد و نشانه ماندگاری محصول مورد نظر شما است. برای شناسایی کیفیت دوخت لازم است به درزها توجه کرده و سطح جلیقه را بخوبی بررسی کنید.

کلاه جلیقه: برخی جلیقه ها دارای کلاه و جیب مخصوص هستند و برخی دیگر با یقه ایستاده طراحی شده اند. امکانات مورد نیاز خود را قبل از خرید مشخص کنید. 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: xip.li/I7uivN

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی