بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید آنلاین چکمه کشاورزی و ایمنی [مقاوم]

  • ۵۷۸۸
راهنمای خرید آنلاین چکمه کشاورزی و ایمنی [مقاوم]

ویژگی های یک چکمه مناسب چیست؟ لیست خرید 20 مدل چکمه کشاورزی و ایمنی باکیفیت و مقاوم + راهنمای خرید.


چکمه یا پوتین یا فارسی آن "موزه" گونه‌ای پای‌افزار است که معمولاً هم پا و هم قوزک پا را می‌پوشاند. برخی چکمه‌ها تا زانو و گاه تا بالای ران را هم می‌پوشانند. پاشنه چکمه‌ها معمولاً به گونه‌ای ساخته می‌شود که از بقیه کف چکمه قابل تشخیص باشد. 

چکمه ها مدل هایی هستند که علاوه بر کاربردهای ایمنی در محیط های سرد و آبی بیشترین استفاده را دارند. راحتی، سبکی، زیبایی و مقاومت زیره های آنها از مهم ترین ویژگی های این محصولات هستند که علاوه بر کاربردهای روزمره بتواند حس خوب راحتی و زیبایی را برای شما فراهم کند.

نکات مهم و ضروری هنگام خرید چکمه 

اندازه مناسب: اولین قدم برای خرید چکمه انتخاب اندازه مناسب آن است. از خرید چکمه های بزرگ تر از سایز خود خودداری کنید، زیرا این کار سبب لغزیده شدن پا در چکمه ها می شود و سبب می شود که بخوبی نتواند راه بروید و احتمال پیچ خوردگی و آسیب به پا وجود دارد.


پیشنهادی: 5 گام ساده برای اندازه گیری سایز پا در خانه + جدول


راحتی کفش: علاوه بر امن بودن، چکمه ایمنی باید راحت نیز باشد زیرا کارگران اغلب به مدت طولانی باید با انها کار کنند. ویژگی های راحتی یک چکمه ایمنی عبارتند از: مواد کفش که تمام سطح کفش را می پوشاند تا در برابر اب و دما پا را محافظت نماید که باید راحت باشد. 

جنس چکمه: اغلب چکمه ها را از جنس پلاستیک می سازند که انعطاف بالایی به آن می‌بخشد، و این موضوع موجب راحتی در حین کار خواهد شد. همین طور مواد لاستیکی سبب طول عمر بالا و مقاومت در برابر آب می شوند و دارای قابلیت شست و شو می باشند.

کفی (زیره) چکمه: معمولا زیره چکمه ها را از PVC و PU می سازند. استفاده از پلاستیک و پی‌وی سی در کنار هم باعث شده، که این کفش در برابر محلول‌های اسیدی، قلیایی، بنزینی و روغنی به خوبی از پای کاربر خود محافظت کند. از طرفی دیگر طراحی کف چکمه های به گونه ای است که ضد لغزش بوده و مانع سرخوردن های ناگهانی روی سطوح می شود و از آن می‌توان در محیط‌های لغزنده استفاده کرد.

وزن چکمه:  اگر چکمه شما وزن زیادی داشته باشد، هنگام استفاده از آن خیلی زود خسته خواهید شد و به زانو های شما فشار زیادی وارد می کند، اگر می خواهید به زانو و پاهای شما آسیب نرسد و پای شما بیشترین میزان راحتی را درون چکمه داشته باشد به سراغ چکمه های سبک وزن بروید.

خواص آنتی‌استاتیکی: این نوع از کفش ها دارای مقاومت سایش عالی و همچنین راحت و سبک و بادوام می باشند. این مدل از کفش ها می توانند توسط افراد معمولی به کار گرفته شوند. استفاده این نوع از کفش ها مانع از تماس مردم با برق استاتیک می شود و در کل برای جلوگیری از حوادث ناشی از برق استاتیک استفاده می شوند.

قیمت صندل: در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید چکمه های ایمنی، قیمت آن می باشد.  معمولا قیمت کفش ایمنی بین 50 تا 100 هزار تومان می باشد و تا پونصد هزار تومان نیز می تواند باتوجه به کیفیت ساخت و مرغوبیت مواد به کار رفته در تولید آن ادامه پیدا کند. 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/2Fn4zDv

  • اولین سایتی هستید که برای چکمه هم راهنمای خرید گذاشتید 

     

    خیلی خوبه من اول میام سایت شما راهنمای خرید رو می خونم بعد می خرم

     

    ممون از بست شوز

  • عالییی 

  • من خیلی تو اینترنت گشتم ولی مطلبی در مورد راهنما خرید چکمه پیدا نکردم جز سایت شما 

     

    خیلی بهم کمک کرد ممنون 

    پاسخ:
    خواهش می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی