بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

خرید کابل شارژ و دیتا سه سر Kubala اصل

  • ۴۸۰
خرید کابل شارژ و دیتا سه سر Kubala اصل
کابل شارژ و دیتا سه سر kubala
 
دارای 3 سری برای موبایل های اندروید، آیفون و تایپ C
 
دارای سه پورت با خروجی همزمان جریان 5 آمپر

قابلیت شارژ سریع سه دستگاه به طور همزمان
 

قیمت : 89000 تومان


 
برند Kubala نامی شناخته شده در حوزه تولید قطعات الکترونیکی مصرفی است که محصولات آن از کیفیت بالایی برخوردار است. کابل شارژ سه کاره یکی از محصولات این شرکت است که در انتقال جریان شارژ بسیار عالی عمل کرده و کوچکترین نویزی در کابل بوجود نمی آورد و همین موضوع سبب میشود سرعت و کیفیت شارژ دستگاه به مراتب بهبود یابد. این کابل در انتقال جریان به گوشی عالی عمل کرده و با سرعت بالایی گوشی را شارژ مینماید زیرا در ساخت آن از از بهترین فلزات استفاده شده است. علاوه بر کیفیت داخل کابل شارژ، کیفیت بیرونی یک کابل نیز مهم است. روکش بافت استفاده شده بر روی این کابل علاوه بر استحکام بالا از جنس ضد گره میباشد که باعث افزایش طول عمر کابل میگردد. این کابل دارای سه سری مختلف شارژ Micro USB , Type C , Lightning میباشد و قابلیت شارژ سه گوشی بصورت همزمان را دارد. کابل شارژ و دیتا سه سر kubala باطول یک متر و بیست سانتی متر برای شارژ کردن و انتقال اطلاعات مناسب است. کابل شارژ و دیتا سه سر kubala با دستگاه‌های که مجهز به درگاه USB-C می باشند سازگار است و دارای فناوری  شارژ سریع است که آن را به کابلی متمایز تبدیل کرده است. جریان خروجی کابل 5 آمپر است و با پوششی از کنفی درجه 1 روکش شده است که دوام این کابل را بیشترکرده است و مدت طولانی‌تری کار می‌‎کند. پس اگر به دنبال کابلی هستید که مقاوم باشد و قابلیت شارژ سریع داشته باشد، کابل شارژ و دیتا سه سر kubala را به شما پیشنهاد می کنیم.
 

قیمت : 89000 تومان

 
ویژگی های کابل شارژ و دیتا سه سر kubala :
- دارای 3 سری برای موبایل های اندروید، آیفون و تایپ C
- دارای سه پورت با خروجی همزمان جریان 5 آمپر
- قابلیت شارژ سریع سه دستگاه به طور همزمان
- دارای چیپ مدیریتی هوشمند
- پشتیبانی از فست شارژ
- طول کابل : 120 cm
- جنس: کنفی درجه 1
 
 
روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.
 
قیمت : 89000 تومان
نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی