بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین دمپایی زنانه

  • ۵۲۰۶
راهنمای خرید اینترنتی جدیدترین دمپایی زنانه

راهنمای خرید دمپایی زنانه + معرفی انواع آن. لیست 30 مدل دمپایی زنانه جدید و شیک با قیمت روز و خرید اینترنتی.


دَمپایی (slippers) یک نوع پای‌افزار نرم و سبک است که برای پوشیدن در محیط خانه و گاهی خارج از خانه بکار می‌رود و پا را هم کامل نمی‌پوشاند. دمپایی‌ها را معمولاً از جنس پلاستیک یا نمد یا چرم نرم درست می‌کنند و گاه لایه‌ای از پارچه نیز بر روی آنها دوخته می‌شود. این پای‌افزار در انواع; جلو بسته، لا انگشتی و معمولی موجود است دمپایی‌های پلاستیکی بیشتر برای استفاده در حمام یا کنار استخر کاربر دارد.
امروزه یکی از کاربردی ترین وسایل برای پوشش پا که اکثرا در منزل و اغلب فضای نزدیک به منزل استفاده می شود، دمپایی می باشد. بیشتر دمپایی های موجود در بازار از جنس های ابری، پلاستیکی و حوله ای تولید می شود. مدل های طبی دمپایی از پر طرفدارترین نوع دمپایی طی سال های اخیر به حساب می آید.

در ادامه ما انواع دمپایی های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم و نکات مهم در خرید دمپایی زنانه رو به شما یاد می دهیم. و در آخر لیست 30 مدل دمپایی برتر و جدید منتخب بست شوز رو برای شما قرار داده ایم.

انواع دمپایی های موجود در بازار را بشناسید

دسته بندی انواع دمپایی فارغ از مردانه، زنانه، پسرانه و دخترانه با توجه به جنس، مدل، طرح و محل استفاده تقسیم می شوند.

خرید انواع دمپایی زنانه

دمپایی طبی: همان طور که در بالا گفتیم دمپایی های طبی از پر طرفدارترین نوع دمپایی طی سال های اخیر به حساب می آیند. این نوع از دمپایی ها به اشخاصی که از ناحیه پا و کمر احساس درد می کنند، سفارش می شود. ظاهر اکثر اوقات دمپایی های طبی به صورت چسبی می باشد.

دمپایی رو فرشی: اگر به شما بگوییم راه رفتن با پای برهنه روی فرش و موکت فکر خوبی نیست، تعجب می‌کنید؟ هر قدر هم کولر خنک کند، باز هم فصل گرماست و ممکن است کف پا عرق کند. اتفاق بعدی که خیلی خوشایند نیست، لکه‌دار شدن موکت و چسبیدن گرد و خاک روی موکت به کف پای شماست.
پیشنهاد ما به شما این است که یک جفت دمپایی روفرشی به ‌پا کنید و از همه این دردسرها دور بمانید. این دمپایی های خانگی بایستی به طوری انتخاب شود که در محیط لیز مانند سرامیک و سنگ منجر به آسیب شما نشود. ضمن اینکه این دمپایی های راحتی نباید مانع از رسیدن هوا به پاها شود. به این ترتیب دمپایی های ابری و جلو بسته مناسب استفاده طولانی مدت در خانه نمی باشند. انواع دمپایی های طبی خزدار، حوله ای، چسب دار و عروسکی اکثر اوقات در محیط خانگی کاربرد دارند.

دمپایی حوله ای: دمپایی حوله ای به واسطه جنس لطیف و راحتشان به دمپایی های خواب شهرت دارند. به عبارتی این مدل از دمپایی های عموما کنار تخت قرار دارند و همراه با لباس خواب مورد استفاده قرار می گیرند. مدل خز دار دمپایی خواب بسیار جذاب و شیک است.

دمپایی انگشتی: این نوع از دمپایی ها مناسب ترین گزینه برای فصول گرم سال محسوب می شوند. این نوع از دمپایی بسیار نرم، سبک، روباز و راحت است که معمولا در ساحل دریا و مناطق باز استفاده می شود.

دمپایی ابری: سبک ترین جنس در میان دمپایی ها متعلق به دمپایی ابری است. دمپایی های ابری اکثر اوقات به صورت لا به لا انگشتی تولید می شوند. این مدل از دمپایی ها بیشتر در محیط های ساحلی و شنا استفاده می‌شوند.

دمپایی شنا: یکی از آیتم های ضروری استخر، داشتن دمپایی شناست. دمپایی های لا انگشتی متداول ترین مدل دمپایی برای استفاده در استخر به شمار می رود. انتخاب دمپایی شنا نیز باید به گونه ای باشد که مانع از لیز خوردن در کف خیس و سر استخر شود. بهتر است کف دمپایی ها شنا کاملا تخت نباشد یا شیارهایی درون آن به کار رفته باشد.

دمپایی خزدار: این مدل از دمپایی های فانتزی در گروه محبوب ترین دمپایی ها رو فرشی زنانه و دخترانه قرار می گیرند. دمپایی های راحتی خز دار زنانه در فصول سرد سال بیشترین فروش را دارند.

دمپایی دستشویی: مناسب ترین مدل دمپایی برای دستشویی دمپایی های پلاستیکی است؛ زیرا امکان خیس شدن آن وجود دارد و این نوع جنس در کم ترین زمان ممکن خشک می شود. هم چنین برای جلوگیری از لیز خوردن در زمین و کاشی خیس بهتر است کف دمپایی پلاستیکی دستشویی صاف نباشد.

نکات مهم و کلیدی هنگام خرید دمپایی زنانه

انتخاب نوع دمپایی: اولین نکته ای که هنگام خرید دمپایی زنانه باید به آن توجه داشته باشید، انتخاب نوع آن است که می تواند با توجه به زمینه کاربردی شما از آن شامل: دمپایی های سرویس بهداشتی و حمام، دمپایی های مخصوص استخر، دمپایی عادی و روزانه و همچنین دمپایی های روفرشی و ساحلی شود.

اندازه مناسب: بعد از انتخاب نوع دمپایی زنانه اکنون باید به دنبال پیدا کردن یک سایز مناسب برای آن باشید. همیشه پیش از انتخاب و خرید یک کفش یا دمپایی، پای خود را اندازه بگیرید. این کار را در حالت ایستاده انجام دهید. از آنجایی که یک پا همیشه از پای دیگر بزرگ تر است، باید هر دو پا را اندازه گیری کنید.توجه داشته باشید به خیال اینکه دمپایی ها جلو باز هستند و خیلی نیازی به انجام دقت در تعیین سایز آن ها ندارید، نباید یک دمپایی را خریداری کنید. بایستی دمپایی بخرید که نه خیلی تنگ باشد که به پای شما آسیب برساند و نه خیلی گشاد که لیز بخورد.

جنس دمپایی: یک دمپایی خوب باید آن قدر نرم و انعطاف‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. امروزه دمپایی های زنانه را از متریال های مختلفی همچون: چرم طبیعی، چرم مصنوعی، پلاستیک و غیره طراحی و تولید می کنند که شما باید با توجه به حساسیت و یا عدم حساسیت خود نسبت به خرید هر یک از این دمپایی ها با جنس های مختلف اقدام نمایید. 
به طور کلی دمپایی هایی با جنس های پلاستیکی و رنگ های روشن، کمترین آلرژی پوستی را برای افراد به وجود می آورند. در هر صورت اگر با پوشیدن دمپایی جدید، دچار التهاب، خارش یا قرمزی پا شده اید، هرگز آن دمپایی را دوباره با پای برهنه نپوشید و برای حل مشکل، به متخصص پوست مراجعه کنید.

کفی راحت و بادوام: کفی دمپایی زنانه باید نرم و راحت و در عین حال بادوام باشد تا پای شما در آن راحت باشد. یادتان باشد زیره یک دمپایی نباید کاملا تخت و صاف باشد؛ زیرا سبب لغزش و سُر خوردن شما خواهد شد. بهتر است اگر قصد خرید یک دمپایی مردانه با قابلیت استفاده روزمره را کرده اید، حتما به جنس زیره آن نگاه کنید که از PVC نرم ساخته شده باشد. اگر کمر درد یا پادرد دارید سعی کنید دمپایی هایی با کفی طبی بخرید.

قابلیت شست و شو: اغلب دمپایی های زنانه دارای قابلیت شستشو با ماشین یا دستی می باشند. به هر حال؛ توجه داشته باشید فاکتور شستشو دمپایی ها از مهمترین نکات بهداشتی است که بایستی در بازه های زمانی منظمی اقدام به شستشوی آن ها چه بصورت دستی و چه بصورت ماشینی نمایید.

طراحی دمپایی: در خرید دمپایی زنانه باید به شکل و طراحی دمپایی توجه کنید که طراحی مناسبی داشته باشد و پای شما در آن راحت باشد. امروزه شما در بازار با دمپایی های زنانه متعددی روبرو هستید که در قسمت رویه خود از خز، پولیش، نگین، دوخت، گل مصنوعی و غیره برخوردار می باشند و اینکه کدام یک از این موارد مورد توجه شما نیز قرار خواهد گرفت، تنها بسته به نظر شخص شما دارد.

قیمت دمپایی: در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید دمپای زنانه، قیمت آن می باشد. دلایل زیادی در تعین قیمت دمپایی زنانه موثر است، از برند و جنس گرفته تا ویژگی های خاص مثل قابلیت شست و شو و... که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. ولی در آخر این شما هستید که باتوجه به میزان پولی که برای خرید این محصول در نظر گرفته اید، یک مدل زیبا و مناسب با سایز پایتان را خریداری فرمایید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►منبع: beytoote-Bestshoes
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/2C7RKuS | xip.li/AJactE

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی