بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی سارافون دخترانه بچه گانه

  • ۹۷۸
راهنمای خرید اینترنتی سارافون دخترانه بچه گانه

امروز با راهنمای خرید سارافون دخترانه در خدمت شما هستیم تا به شما در انتخاب بهترین و شیک ترین سارافون های دخترانه کمک کنیم.


سارافون های بچگانه از جمله لباسهای مجلسی شیک و زیبا هستند که در رنگ ها و طرح های متنوع کوتاه و بلند برای دختر بچه ها طراحی و تولید می شوند. سارافون ها از آنجا که زیبا، راحت و سبک هستند برای دختران و زنان یک گزینه عالی به شمار می آیند. امروزه انواع مدل سارافون های دخترانه بهاره، تابستانی، پاییزه و زمستانی در پوشش های روزمره و مجلسی طراحی و تولید می شود. 

شاید به دلیل تنوع زیاد این مدل لباس در بازار و فروشگاه ها کمی سردرگم شده اید که: کدام مدل را انتخاب کنید؟ بهترین جنس سارافون کدام است؟ کدام رنگ و طرح را انتخاب کنید؟ امروز در بست شوز در همین رابطه مقاله ای برای ما آماده کرده ایم تا به کمک آن بتوانید بهترین سارافون ها را برای دخترتان انتخاب کنید. پس در ادامه با ما همراه باشید.

انتخاب سارافون دخترانه براساس فصل:

برای هر فصل از سال، می‌توان سارافون‌های مختلفی را تهیه کرد که مخصوص همان فصل باشد؛ درنتیجه، اگر از طرفداران این لباس هستید می‌توانید انواع مدل سارافون دخترانه را برای فرزندتان در جنس‌های مختلف و برای هر چهار فصل تهیه کنید.

انتخاب سارافون دخترانه براساس فصل

سارافون دخترانه بهاره:

با رسیدن فصل بهار، زیبایی انواع مدل سارافون بچگانه بیشتر به چشم می‌آید. با آستین‌های کوتاه، جنس نازک و سبک، کودک شما در هر مدل بهاره سارافون بچگانه کاملا راضی و خشنود است و زیباتر از همیشه به نظر می‌رسد. با گرم‌تر شدن هوا، می‌توانید سارافون کودکتان را با انواع کفش‌های بهاره ست کنید که بر زیبایی این پیراهن‌ها می‌افزاید.

سارافون دخترانه تابستانی:

اگر فصل بهار، آغازی برای استفاده از پیراهن‌های زیبا است، فصل تابستان بدون شک دوران سلطنت انواع مدل سارافون بچگانه به شمار می‌آید! سارافون‌های تابستانی با انواع گوناگون، طرح‌های تابستانی و رنگ‌های شاد، شما را به جشنی سرشار از زیبایی‌ها می‌برد. بنابراین، فرقی ندارد که شما برای خود یا کودکتان از سارافون‌ها استفاده می‌کنید. آنچه مهم است، این که حتما سارافون‌های تابستانی را در کمد داشته باشید و در فصل گرما از رنگ‌های شاد و جنس نرم و فوق‌العادۀ آن‌ها لذت ببرید.

سارافون دخترانه پاییزه:

با آغاز فصل پاییز، مدل سارافون برای بچه‌ها یا بزرگسالان به‌صورت چهارخانه و در ترکیب با رنگ‌های زرد و نارنجی می‌تواند حس پاییز را در ست لباس شما هم تداعی کند. در این فصل که هوا هنوز آن‌قدر سرد نشده، بهترین جنس‌ها، پارچه‌هایی مانند کتان هستند که با رنگ‌های فوق‌العاده و بافت دوست‌داشتنی، شما را به میهمانی پاییز می‎‌برد.

سارافون دخترانه زمستانی:

این مدل سارافون بچگانه، می‌تواند از جنس پارچه‌های پشمی و ضخیم یا بافتنی باشد. این پیراهن‌های بچگانه، کودک شما را گرم نگه می‌دارند و در ترکیب با جوراب شلواری‌های ضخیم، می‌توانند یک ترکیب عالی باشند. نکته‌ای که بهتر است به یاد داشته باشید، این است که کودکان پوست ظریف و حساسی دارند و به همین دلیل، احتمال آسیب دیدن پوست یا بروز حساسیت در آن‌ها بالاست. استفاده از انواع مدل سارافون بچگانه که گشاد و راحت هستند، اصطکاک پوست و پارچه را به حداقل می‌رساند و کودک شما را خوش‌پوش اما راحت و راضی نگه می‌دارد.

نکات مهم هنگام خرید سارافون دخترانه:

جنس سارافون را انتخاب کنید.

اولین و مهمترین چیزی که هنگام خرید لباس برای کودک باید رعایت کنید توجه به جنس لباس است، لباس کودک باید جنس پنبه ای، نخی یا کتان داشته باشد. حواس تان باشد که لباس های پشمی برای کودکان ایجاد حساسیت میکنند. با توجه به نوع فصلی که از سارافون استفاده می‌کنید جنس آن را مشخص نمایید.

سارافون ها با انواع جنس های مختلف پارچه تولید می شوند. که انواع آنها از نخ، جین، کرپ، پلی استر، کتان، لاکرا، کشمیر، حریر، ویسکوز، کتان، اسپندکس، فوتر و دیگر جنس های پارچه مدل های طرح دار و ساده دوخته می شوند. که بستگی به خود شما دارد که کدامین جنس پارچه را پسند می کنید و دوست دارید برای دخترتان خریداری کنید.

اندازه مناسب را خریداری کنید.

اولین چیزی که باید قبل خرید بدانید سایزی که می خواهید خریداری کنید را بررسی کنید که مناسب اندازه تن فرزندتان است یا نه، که با بررسی و پوشیدن می توانید بفهمید. و یا اگر به صورت اینترنتی سفارش می دهید می توانید از فروشنده یا از نظرات دیگر کاربران استفاده کنید. تا بتوانید اندازه متناسب با تن فرزندتان را خریداری کنید. سعی کنید لباسی بخرید که دقیقا اندازه کودک تان باشد و با فکر کردن به این موضوع که سال دیگر هم لباس را تن فرزندتان کنید لباس بزرگ نخرید.

همان طور که می‌دانید سارافون بچه‌گانه در دو اندازه بلند و کوتاه وجود دارد. نمونه بلند آن می‌تواند تا مچ پای کودک یا حتی روی زمین امتداد داشته باشد و نمونه کوتاه سارافون هم می تواند تا بالای زانو یا حتی کوتاه‌تر هم باشد. این بستگی به سلیقه شما دارد که برای کودک خود چه نوعی را انتخاب می‌کنید.

سارافون باکیفیت خریداری کنید.

لباس کودکان به دلیل جنب و جوش و بازی کردن زود زود کثیف می‌شوند و نیاز به شستن مکرر دارد. پس باید جنس مرغوبی را انتخاب کنید که در شست‌شوی مکرر رنگ پس ندهد و کهنه نشود. همچنین به دلیل حساس بودن پوست کودکان سعی کنید از پارچه‌‌های با الیاف طبیعی انتخاب کنید.

رنگ و طرح سارافون را انتخاب کنید.

رنگ و مدل لباس دخترانه یکی از نکات مهم هنگام خرید سارافون است که باید به آن توجه زیادی داشت. رنگ های شاد و روشن بر روحیه کودکان تاثیر میگذارند، سعی کنید برای لباس کودک اصلا سراغ رنگ های تیره نروید زیرا کودکان معمولا لباس را به دلیل رنگ شاد و طرح فانتزی آن دوست دارد. دختر خانم‌ها معمولا به رنگ‌های صورتی، بنفش، قرمز، گلبهی و… علاقه دارند. در هنگام انتخاب رنگ به رنگ پوست دخترتان نیز توجه کنید و رنگی را انتخاب کنید که به صورت او بیاید. انتخاب طرح سارافون هم بستگی به سلیقه و علاقه خودتان دارد.

کیفیت دوخت را بررسی کنید.

از دیگر نکات مهم که در خرید سارافون دخترانه باید به آن توجه کنید دوخت آن است. شما باید کیفیت دوخت سارافون را با دقت کامل بررسی نمایید و به دنبال نقاط پارگی یا نخ کش شده باشید. اگر هم به صورت آنلاین خرید میکنید نظرات کاربران را در مورد آن محصول مطالعه کنید و از فروشگاه هایی خرید کنید که معتبر بوده و دارای ضمانت هستند.

چند مدل سارافون خریداری کنید.

بهتر است انواع مدل سارافون بچگانه را در کمد دختر خود داشته باشید تا هم فرزندتان خوش‌پوش و مرتب باشد و هم متناسب با فصل، بهترین لباس‌ها را بپوشد. با داشتن انواع مدل‌ سارافون، کودک شما در عکس‌ها مانند یک مدل زیبا به چشم می‌آید و این همان چیزی است که هر مادر و پدری دوست دارند تا شاهد آن باشند.

به قیمت سارافون توجه کنید.

لباس‌های بچه‌ها به طور کلی به دلیل سختی دوخت لباس‌های کوچک، معمولا از قیمت بالاتری برخوردار هستند. اما درهرصورت، تصور کودک دلبندتان در یک سارافون زیبا، فکری نیست که به راحتی بتوانید آن را کنار بگذارید!

نحوه شستوشو و نگهداری از سارافون:

  • توصیه می‌کنیم به منظور نگهداری از سارافون دخترانه برچسب روی لباس را مطالعه کنید تا نوع شستشو، دمای مناسب شستشو را بهتر بشناسید.
  • سارافون را با دست بشویید و از ماشین لباسشویی استفاده نکنید. 
  • ترجیحاً برای خشک کردن سارافون از ماشین لباسشویی استفاده نکنید.
  • از وایتکس، سفیدکننده‌ و نرم کننده برای شستن سارافون بپرهیزید.
  • سارافون را در معرض هوا و زیر آفتاب خشک کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: banimode-namnak
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/b6O9lP

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی