بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بهترین راهنمای خرید اینترنتی شلوارک پسرانه

  • ۱۳۰
بهترین راهنمای خرید اینترنتی شلوارک پسرانه

اگر قصد خرید یک شلوارک پسرانه شیک و راحت را دارید و نکات لازم برای خرید آن را نمی دانید پیشنهاد می کنم این مطلب را مطالعه کنید.


همانطور که در فصل زمستان باید لباس مناسب آن فصل را پوشید در فصل تابستان نیز باید لباس مناسب خریداری کنید مخصوص برای فرزندان خود، چراکه در فصل تابستان گرمای هوا در برخی از نقاط کشور حتی به 60 درجه می‌رسد و عرق گردن امان آدم را می‌برد و این برای کودکان به مراتب سخت تر خواهد بود. به همین دلیل بسیار مهم است که هنگام خرید لباس تابستانی نهایت دقت را به خرج دهید تا بتوانید یک لباس خنک و مناسب برای فرزندتان خریداری کنید که در عین زیبایی و شیک بودن، تا حد امکان از شما در مقابل گرمای هوا و تابش نور آفتاب محافظت کند.

با دانستن چند نکته ساده شما می توانید یک شلوارک مناسب و زیبا برای پسرتان خریداری کنید که در آن احساس راحتی کند و از تابستان خود لذت ببرد. به همین دلیل امروز در بست شوز مقاله ای در همین مورد برای شما آماده کرده ایم. این راهنمای خرید شلوارک پسرانه به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب را برای پسرتان داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید شلوارک پسرانه:

انتخاب جنس مناسب

اولین و مهم‌ترین نکته‌ای که باید به آن توجه کنید جنس شلوارک است. این نکته مهم است که شلوارکی با جنس مناسب را انتخاب کنید که تا حد امکان فرزندتان را خنک نگه داشته و همچنین قابلیت جذب عرق را داشته باشد. پوشیدن لباس‌هایی از جنس نخ، کتان، ابریشم و شمبری در تابستان توصیه می‌شود.

حتی بزرگسالان از لباس های ضخیم و خشن متنفرند چه برسد به بچه ها. در تهیه شلوارک پسرانه نیز باید به این مورد توجه کرده و شلوارکی مناسب خریداری کنید. شلوار هر چه نرم و لطیف تر باشد کودک در آن احساس راحتی بیشتری خواهد نمود. بنابراین از خرید لباس هایی که در ظاهر زیبا هستند اما باعث ایجاد حساسیت در پوست بچه شده و موجب خارش یا سوزش می شوند خودداری کنید.

توجه به دوخت شلوارک

پسران به دلیل جنب و جوش و تحرک زیادی که دارند می‌ توانند لباس های خود را در گذر زمان خراب کنند. یکی از نکات خرید شلوارک پسرانه این است که به دوخت آنها به هنگام خرید توجه نمایید. اگر شلوارک پسرانه ای خریداری کنید که دارای دوخت مناسبی باشد مطمئن باشید که تا مدت ها می توانید از آن استفاده نمایید. شلوارک هایی که دوخت مناسب ندارند هنگام شستشو و یا بازی کودکان ممکن است خراب شوند.

شلوارک رنگ روشن انتخاب کنید

در خرید شلوارک پسرانه به رنگ آن نیز توجه کنید. سعی کنید از رنگ های روشن استفاده کنید زیرا رنگ های شاد زیبایی بیشتری به استایل پسراتان می دهند علاوه بر آن، رنگ های روشن برخلاف رنگ های مشکی و تیره گرمای کمتری را جذب می‌کنند و خنک تر هستند.

شلوار بچه گانه با کمر کشی

در هنگام خرید لباس برای کودکان باید به امنیت و راحتی بیشتر از شیک بودن لباس توجه کنید. شلوارک مناسب پسرانه باید به گونه ای طراحی شده باشد که کودک در آن احساس راحتی کند. شلوارک هایی که دارای کمرهای دکمه دارد و یا زیپی هستند به هیچ عنوان برای کودکان خردسال مناسب نیستند. زیرا باید به قدری تنگ باشند که در تن کودک بایستند و این امر موجب اذیت کودک می شود. کشی بودن کمر کمک می کند تا شلوار به خوبی در پای کودک مانده و موجب ناراحتی او نشود.

قیمت را در نظر بگیرید

برای لباس‎های روزمره بیش از اندازه هزینه نکنید. به جای خرید یک لباس بچه گانه برند خارجی می توان چند دست لباس بچه با کیفیت ایرانی خرید. چون لباس ها یا در اثر رشد کودک خیلی زود تنگ می شوند و یا در اثر شستشوی زیاد زیبایی خود را از دست می دهند. پس توصیه می کنیم برای کاربردهای روزانه و تهیه لباس بچه گانه منزلی خیلی هزینه نکنید.

نکات مهم دیگر:

  1. هنگام خرید قبل از آنکه به طرح و شکل شلوارک توجه داشته باشید به اندازه دور کمر آن دقت کنید چون پوشیدن این لباس در صورت تنگ یا گشاد بودن فقط فرزند شما را آزار می دهد.
  2. شلوارک های تنگ به هیچ عنوان برای کودکان مناسب نیستند. بهتر است برای خرید شلوارک بچه گانه شلوارکی را انتخاب کنید که کمی گشاد بوده و پوست او را اذیت نکند.
  3. بین ۴ تا ۶ سالگی بچه‌ها آنقدر بزرگ شده‌اند که درباره‌ی رنگ و استایل مورد علاقه‌شان نظر بدهند. پس در انتخاب رنگ و مدل شلوارک از او بخواهید که خودش انتخاب کند.
  4. پدر و مادرها گاهی انتخاب برایشان سخت می‌شود. گاهی لباسی آن قدر زیبا و جذاب نیست اما بچه‌ها بیشتر در آن احساس راحتی می‌کنند. همیشه اینکه چقدر لباس بچه‌ها کاربردی است، باید در اولویت باشد.
  5. برای حفظ سلامتی نوزادها و بچه‌ها باید لباس‌های نو پیش از پوشیدن، شسته شوند. کودکان بدن حساسی دارند. بعضی از مواد شیمیایی باقی‌مانده در الیاف یا بعضی آلودگی‌ها ممکن است در لباس‌ها باقی مانده باشند که مضر هستند.
  6. موقع خرید لباس بچه، اگر بین دو سایز شک داشتید همیشه سایز بالاتر را انتخاب کنید. لباس کمی گشادتر بهتر از لباسی است که بچه در آن راحت نباشد.
  7. تجربه نشان داده شرکت های تولید لباس بچه گانه از شماره ها و سایزبندی متفاوتی نسبت به یکدیگر استفاده می کنند. پس همیشه و قبل از خرید به جداول راهنمای اندازه دقت کنید و آن را با اندازه فرزند خود مقایسه کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: shomalmall-digistyle/mag-sisnini
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/GgUEwI

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی