بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه شیک و اسپرت

  • ۴۲۵
راهنمای خرید اینترنتی شورت مردانه شیک و اسپرت

انواع شورت مردانه را بشناسید! در این مطلب راهنمای کامل خرید شورت مردانه را برای شما گردآوی کردیم، پس اگر قصد خرید دارید این مطلب رو بخوانید.


احتمالاً تصور شما نیز این است که لباس زیر آنقدر پوشیه ساده‌ای است که لزومی ندارد در انتخاب و خرید آن دقت و وسواس زیادی به خرج داد. یا اصلاً مطلبی در خصوص این لباس وجود ندارد که لازم باشد آن را یاد بگیرید. اغلب افراد تصور می‌کنند که شورت یک لباس زیر معمولی است که زیاد خریده می‌شود. هفته‌ای چند بار شسته می‌شود. گاهی ضد عفونی می ‌شود. و در نهایت بعد از شش ماه تا یک سال، یعنی زمانی که عمر مفید آن به پایان رسید، دور انداخته می‌شود.

اما عقیده پزشکان متخصص یا همان اورولوژیست ها چیز دیگری است. آن‌ها معتقدند که اتفاقاً باید لباس زیر را درست انتخاب کرد. روی کیفیت جنس و رنگ آن وسواس داشت. 

انواع شورت مردانه را بشناسید!

شورت های مردانه در انواع و تنوع گوناگونی تولید و عرضه می شوند. معمول ‌ترین و فراوان‌ ترین این مدل ها به شرح زیر است:

انواع شورت مردانه را بشناسید!

شورت مردانه اسلیپ (Brief): شورت مردانه اسلیپ دارای پارچه اضافی برای پوشاندن ران ها ندارد. شورت های مردانه اسلیپ تن خوری جذب تر و فیکس‌تر دارند و برای پوشیدن زیر شلوار‌های تنگ و جمع و جور مناسب تر می باشند. مدل های شورتهای اسلیپ در سه نوع با فاق کوتاه، متوسط و بلند عرضه می‌شوند. که هر کدام با توجه به اندام و سایز فرد متفاوت بوده و مناسب فرد خاصی می باشد.

شورت مردانه اسلیپ مناسب مردانی است که ران‌های پهنی دارند. از این رو می‌خواهند به هنگام راه رفتن یا دویدن اصطکاک کمتری بین پوست بدن و پارچه لباس زیر ایجاد شود تا پوستشان کمتر ازرده شود. آن دسته از افرادی که تمایل زیادی به پوشیدن شلوارهای جین و تنگ دارند بهتر است از این مدل شورت استفاده کنند. به این دلیل که پوشیدن شورت باکسر به خاطر ردی که روی پارچه شلوار از خود نشان می‌دهد مناسب آن‌ها نمی‌باشد. به طور کلی این شورت را در هنگام ورزش، استفاده طی روز، استفاده با اعنواع شلوار مخصوصا شلوارهای چسبان و اسکینی، شلوارهای جین و یا حتی شلوارک میتوان استفاده کرد.

شورت مردانه پادار یا باکسر (Boxer): شورت مردانه پادار از مدل شورت‌های بسیار آزاد و راحتی می باشند. شورت های پادار احساس راحتی و خنکی خوبی را برای شما ایجاد کرده و باعث تنفس بیشتر در ناحیه تناسلی می شود. البته با پوشیدن شورتهای باکسر در زیر لباس‌ها و شلوارهای تنگ و جذب موجب احساس ناراحتی می شود. شورتهای مردانه پادار انتخاب مناسبی برای آن دسته از افرادی است که در طول روز زیاد عرق می‌کنند و مستعد عرق‌سوز شدن هستند و چون امکان عبور هوا را به خاطر آزاد بودن فراهم میکند در نتیجه از بروز همچنین مشکلاتی جلوگیری می‌کند.

شورت مردانه نیم پا (Boxer Brief): شورتهای مردانه نیم پا ترکیبی از شورت‌های اسلیپ و پادار می باشند. شورت مردانه نیم پا علاوه بر فیکس نگه داشتن اعضای بدن، راحتی بسیار خوب و ازادی بیشتری دارد.

شورت های فانتزی مردانه: در این دسته بندی از انواع شورت های مردانه می توان یه مدل هایی که تحت عناوینی از قبیل لامبادا ، جی استرینگ و شورت های جلو باز و شورت مردانه پشت باز اشاره کرد. تنوع رنگ بندی در این دسته بندی نسبت به سایر دسته بندی ها به مراتب بیشتر می باشد.

نکات مهم هنگام خرید شورت مردانه:

حساسیت بالا در انتخاب شورت در هنگام خرید لباس زیر، برای حفظ سلامتی و جلوگیری از حساسیت‌های پوستی امری ضروری است. با توجه به نکاتی می‌توانید خیال خود را از انتخاب شورت مناسب راحت کنید. در ادامه چند نکته مهم که برای خرید شورت مردانه باید به آن توجه کنید را می‌خوانید.

نکات مهم هنگام خرید شورت مردانه

سایز مناسب را انتخاب کنید

قبل از خرید سایز بدن خود را چک کنید تا متناسب با اندام خود انتخاب کنید. بسیار دیده شده است که آقایان به دلیل کم حوصلگی و حتی نداشتن وقت، هنگام خرید لباس زیر به حرف فروشنده برای کش آمدن پارچه ی شورت، اکتفا می کنند. به همین خاطر لباس زیری می خرند که سایز آن خیلی مناسب نیست و به علت تنگ بودن، اندام تحتانی آنها را تحت فشار دوچندان قرار می دهد.

این شرایط علاوه بر آزار دهنده بودن برای فرد نیز بسیار مضر است. همچنین در صورت استفاده ی طولانی مدت، قدرت باروری مردان را نیز تحت الشعاع قرار می دهد. حتی می تواند به پوست شما آسیب برساند و باعث تحریک و نفخ شکم شود. بنابراین بهترین کار این است که به عدد درج شده روی لباس زیرها اکتفا نکنید و یک بار سایز خودتان را با متر و رعایت اصول، دقیق اندازه بگیرید، سپس به خرید شورت مناسب اقدام کنید.

به جنس شورت توجه کنید

از مهمترین نکته ای که هنگام خرید شورت باید به آن توجه کنید کیفیت جنس آن است. انتخاب شورت با پارچه ی نخ پنبه، بهترین انتخاب می باشد، زیرا از این نوع پارچه جریان هوا عبور می کند و از عرق سوز شدن پوست جلوگیری می کند. اما اگر از جنس های پلاستیکی یا الیاف مصنوعی استفاده کنید، باعث بروز حساسیت پوستی، التهاب یا خارش می شود. جنس های نخ پنبه ای را به راحتی می توان مشاهده کرد که خوب شسته می شوند و آن را در آفتاب کاملا خشک کنید. این جنس از نظر بهداشتی و پزشکی مناسب ترین نوع می باشد.

نگاهی به مدل های دیگر شورت بیاندازید

پیشنهاد می کنیم پیش از خرید شورت مردانه مدل های مختلف شورت را بررسی کنید و مدلی را انتخاب کنید که مناسب فرم اندام شما باشد. انتخاب شورتی که مدل آن مناسب اندام شما نباشد سبب می شود که در طول روز راحتی را از شما می گیرد.

بهداشت و شستشو شورت مردانه

لباس زیر به دلیل ارتباط مستقیم با پوست بدن با عرق کردن ممکن است خیس شود. به همین دلیل، حتماً لباس زیر خود را هر روز عوض کنید و آن را به خوبی بشویید. شستن شورت بهتر است که با دست و با آب سرد یا ولرم صورت گیرد؛ همچنین برای خشک کردن آن هم سعی کنید از گرمای طبیعی و نور خورشید استفاده کنید.

شورت هایی از جنس نانو آنتی باکتریال، مانع ایجاد باکتری یا بوی بد می شوند، ولی این به معنای آن نیست که چون لباس زیر بوی بد نمی دهد نیازی به شستشوی آن نیست؛ شستن به موقع لباس زیر برای رعایت بهداشت و حفظ سلامتی بسیار مهم است.

پارچه شورت مناسب رنگ طبیعی دارد

این نکته را نیز به خاطر داشته باشید که یکی از ابزارهای تنوع بخشی به لباس‌زیر، رنگ کردن پارچه آن است. اما هنگامی که لباس زیر انتخاب می‌کنید باید دقت داشته باشید که ماده‌ای که برای رنگ‌آمیزی الیاف پارچه آن استفاده‌شده است، شیمیایی نباشد. مواد شیمیایی می‌توانند از طریق پوست بدن جذب شوند و در نهایت منجر به بروز بیماری های مختلف پوستی شوند.

زود به زود لباس زیر بخرید

تصور اکثر آقایان از لباس زیر این است که می‌توان آن را تا زمانی که واقعاً پاره و بلا استفاده نشده است، پوشید. یا این‌که خانم‌ها هستند که دوست دارند لباس‌زیرهای متنوع به تن کنند یا به دلیل ویژگی‌های خاص اندام تناسلی‌شان، لازم است که برای حفظ سلامت و رعایت بهداشت بیشتر، زود به زود لباس زیر بخرند. اما این تصورات به کل غلط است.

همان اندازه که حفظ بهداشت لباس زیر در حفظ سلامتی خانم‌ها نقش دارد، در مراقبت از سلامتی آقایان نیز مؤثر است. یعنی آقایان نیز باید به تعویض هر روزه لباس زیر خود عادت کنند. و البته حداقل هر 6 ماه یک بار برای خرید شورت جدید هزینه کنند.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: beytoote-shahrekafsh
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/hgob1B

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی