بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بهترین راهنمای خرید اینترنتی صندل مردانه جدید

  • ۴۷۴۲
بهترین راهنمای خرید اینترنتی صندل مردانه جدید

نکات و راهنمای ویژه خرید صندل مردانه. لیست 30 مدل از شیک ترین و جدیدترین صندل های مردانه با قیمت مناسب + خرید آنلاین.


صندل نوعی پاافزار روباز و سبک است که معمولاً با بندی که در پشت مچ پا قرار می‌گیرد پوشیده می‌شوند. صندل‌ها به دلیل راحتی در مناطق گرم محبوبیتی فراوانی در بین مردم دارد. صندل ها ممکن از چرم، پلاستیک، چوب، طناب یا دیگر مواد ساخته شوند. معمولاً صندل با یک یا دو بند که در پشت پا یا بین انگشتان پا قرار می‌گیرد طراحی می‌شود. صندل‌ها به صورت پاشنه کوتاه یا پاشنه بلند نیز تولید می‌شوند.
صندل ها از زمان های قدیم مورد توجه مردم بوده اند. امروزه به دلیل آسودگی و راحتی استفاده از صندل ها، مردان، زنان و دخترانه و پسرانه در همه سنین، دوست دارند که از صندل به جای کفش های دیگه استفاده کنند، بخصوص در فصل گرم تابستان استفاده از این نوع پاافزار به اوج خود می رسد.
باتوجه به اینکه صندل ها هنوز هم مد روز می باشند استفاده از این نوع کفش های روباز می توانید به زیبایی و راحتی بیشتر شما در فصل های گرم سال کمک کند. اگر شما هم از مشتری‌های این قبیل کفش‌ها هستید، باید در انتخاب و استفاده از آن دقت لازم را به‌ عمل آورید تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید.

معرفی انواع مختلف صندل

  • صندل پیاده روی: صندل های پیاده روی، بدون پاشنه و جلو باز هستند و راه رفتن و تحرک با آن راحت است. این روز‌ها که هوا گرم است، می‌توانید هر لباس خنک و رنگارنگی که دوست دارید بپوشید. اگر هم دوست دارید به بازار و یا به پیاده روی بروید، بهترین انتخاب صندل‌های تخت است. البته در انتخاب صندل‌های تخت، بهتر است از آن نوع صندل انتخاب کنید که قوس کف پایتان را پر می‌کند.
  • این مدل از صندل ها باعث می‌شوند که بدون اینکه پاهایتان درد بگیرد، ساعت‌ها پیاده روی کنید. درواقع روی کف صندل کمی برآمدگی وجود دارد. صندل‌های لاانگشتی هم مناسب و البته محبوب بسیاری از آقایان هستند. البته این صندل‌ها نمی‌توانند قوس کف پا را پر کنند. اگر صندل تخت نمی‌توانید بپوشید، صندلهایی که کمی پاشنه دارند انتخاب نمایید.
  • صندل لژ دار: لژدار دارای پاشنه لژدار بوده و جلو باز می باشد. کفی تخت این صندل ها موجب راحتی راه رفتن می شود و از خستگی پا هنگان راه رفتن طولانی جلوگیری می کند.
  • صندل پاشنه دار: این مدل از صندل ها دارای پاشنه یا نیم پاشنه مناسب به صورت جداست و دارای طرح های زیبایی است اما راحتی کمتری نسبت به صندل های تخت و یا لژدار دارند و زیبایی منحصر بفرد و افزودن به قد فرد می تواند دلایل انتخاب آنها باشد.

در خرید صندل باید به چه موردی توجه کرد

همانطور که در هنگام انتخاب لباس به جنس و راحتی آن توجه می کنید هنگام تصمیم گیری در مورد اینکه صندل را برای خرید انتخاب کنید باید به جنبه های اساسی آن مانند جنس، سبکی و راحتی توجه کنید.

جنس صندل

صندل ها در طول سال در جنس های مختلفی تولید شدند، اما متداول ترین آنها در صندلهای مردانه پارچه، لاستیک و چرم (جیر) می باشند. منسوجات، که در قسمت بالای مواد صندل قرار دارد، از اهداف کاملاً کاربردی برخوردار است، از این رو برای کفش های مشابه عملی مانند صندلها مناسبتر است. اما می توان آنرا ساخت و طراحی کرد که زیبایی صندل را نیز به نمایش بگذارد.

بهترین جنس برای یک صندل خوب، چرم است که هم زیباست و هم بادوام. ضمن این که بوی عرق هم نمی ‌گیرد. چرم به کار رفته در صند‌ل ‌ها به دو صورت طبیعی و مصنوعی است که البته چرم ‌های مصنوعی ارزان‌تر هستند و از نظر دوام و نرم بودن هم فرق چندانی با چرم‌های طبیعی ندارند اما باید آن ها را در شرایط خوبی نگهداری کنید.

راحتی صندل

اگر صندل مناسب و اندازه پای خودتان را پیدا نکنید نمی توانید راحت باشید. توجه کنید اگه از صندلهای خیلی تنگ یا گشاد استفاده کنید ممکن است پایتان هنگام پیادهروی تاول بزند. پس مهم‌ ترین نکته در انتخاب یک صندل مناسب این است که چقدر در آن احساس راحتی و سبکی می‌ کنید. توصیه می‌ شود هیچ ‌گاه صندل را فقط برحسب این که سایز مشخصی پا می‌ کنید خریداری نکنید.

هنگام خرید صندل، فقط به زیبایی آن نگاه نکنید، صندل باید راحت هم باشد. کفش‌هایی که پا در آن‌ها احساس راحتی نکند، بسیار مضر هستند و در طولانی مدت به پاهایتان صدمه می‌زنند. طول پای شما نقش مهمی برای انتخاب صندل‌ مناسب دارد اما عوامل دیگری مانند عرض، قوس و فعالیت‌ هایی که شما انجام می ‌دهید نیز در انتخاب سایز صندل موثر است. 

استایل های مختلف با صندل

رنگ اصلی و قدیمی صندل‌ها سیاه و قهوه‌ای است و هنوز هم خیلی از افراد این رنگ را می‌پسندند. اما می‌توانید از رنگ‌های شاد و هر رنگی که با لباستان سازگار باشد، استفاده کنید، از صندل‌های تخت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صندل‌های مناسب کنار دریا

وقتی کنار ساحل می روید، بهتر است صندل راحت تری به پا کنید تا بتوانید به راحتی کنار دریا قدم بزنید و هم چنین پاهایتان را از شن‌های داغ محفوظ نگهدارید، صندل‌هایی که کف آن‌ها از بافت چوب پنبه است برای کنار دریا مناسب هستند. می‌توانید آن‌ها را با لباس‌های رنگارنگ مناسب ساحل دریا ست کنید. 

صندل های مناسب جین

لباسهای جین مناسب موقعیت‌های متفاوت بسیاری هستند. انتخاب مناسب صندل نیز می‌تواند باعث شود که ظاهری بسیار عالی پیدا کنید. به همراه بلوز و یا ژاکت از جنس جین، بهتر است صندل‌های بنددار تیشکل بپوشید. اما با تیشرت جین، پوشیدن صندل‌های راحت‌تر مناسب است. به طور مثال صندل‌های تخت یا صندل‌هایی که پاشنه بسیار کوتاهی دارند، مناسب هستند.

صندل‌های مناسب لباس کوتاه مشکی

انتخاب صندل مناسب برای این نوع لباس‌ها بسیار راحت است. با این لباس ها، صندل‌های پاشنه بلند بنددار ایده آل هستند. البته لازم نیست با لباس مشکی، هم صندل مشکی بپوشید. هر نوع صندل رنگی به این لباس‌ها می‌آید. در این مورد هیچ محدودیتی ندارید. صندل‌های تزیین شده یا پرزرق و برق هم مناسب هستند. 

نکات مهم در انتخاب صندل

  • در انتخاب صندل‌های بنددار، مراقب باشید که بند‌های آن پاهایتان را محکم نگهدارند و پا درون صندل سر نخورد.
  • صندل‌هایی که پاشنه‌هایی بسیار بلند دارند، معمولا راحت نیستند. در انتخاب بلندی پاشنه دقت کنید. اگر قصد پیاده روی‌های طولانی و یا تفریح و گردش دارید، صندل با پاشنه‌های بلند هرگز مناسب نیستند.
  • جنس بندهای به کار رفته در صندل باید طوری باشد که سبب فشار آمدن به پا و ایجاد تاول در پشت پا یا انگشتان نشود. گاهی اوقات فشار زیاد بندهای به کار رفته در صندل می ‌تواند به سیاه شدن ناخن و حتی افتادن آن منجر شود.
  • صندل‌ها باید طوری طراحی شوند که پای شما بتواند کار خود را چه هنگام پیاده‌ روی و چه به هنگام رانندگی به خوبی انجام دهد. زیره یا کفی خیلی سفت با هر قدمی که برمی ‌دارید به پای شما آسیب می ‌رساند.
  • از خرید صندل‌ های لاانگشتی تا حد ممکن خودداری کنید. بند این صندل‌ ها معمولا بین انگشت شست پا و انگشت دوم قرار گرفته و سبب زخم شدن این ناحیه می ‌شود.
  • پوشیدن جوراب می ‌تواند مانعی مناسب بین پا و بندهای صندل باشد و از آسیب و تاول پا جلوگیری کند. جوراب همچنین می‌ تواند رطوبت و عرق پا را به خود جذب کرده و پا را خشک نگه دارد.

چه کسانی نباید از صندل استفاده کنند

  • افراد مبتلا به دیابت بهتر است از صندل استفاده نکنند.
  • صندلها برای قدم زدن در سطوح نرم مانند کنار ساحل، استفاده در زمان راه رفتن کنار استخر، در خانه، اتاق هتل و راه رفتن در مسافت کم هستند پس از آنها برای پیاده روی های طولانی مدت استفاده نکنید.
  • در هنگام ورزش کردن نباید صندل بپوشید زیرا به پا آسیب وارد می شود.
  • در هنگام رانندگی صندل تخت نپوشید زیرا موجب وارد شدن آسیب جدی به روی پا و تاندون بین پاشنه تا انگشت می شود.
  • صندلهای پلاستیکی را هر چهار ماه یک بار دور بیاندازید و به طور کلی اگر صندل شما گران قیمت نیست، بعد از شش ماه استفاده، آن را دور بیندازید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: parsine-beytoote-neshnyc
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/2CFlL5N | xip.li/JiawRt

  • من می خواستم یه صندل بخرم ولی می ترسیدم اینترنتی خرید منم ولی با کمک این مطلب و همین طور مطلب اندازه گیری سایر پا در خانه اس که داخل سایت قرار دادید یه صندل خوب خریدم که اندازمه

     

    سایتتون عالیییه

  • مطلب خیلی خوبی بود.

     

    صندل های شهپر مدل های شیک و خوبی دارند من هم از همین مدل خریدم و راضی بودم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی