بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای جامع خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه و زنانه

  • ۵۹۶
راهنمای جامع خرید اینترنتی عینک آفتابی مردانه و زنانه

ویژگی های یک عینک آفتابی مناسب چیست؟ نکات مهم و ویژه برای خرید عینک آفتابی که هر خانم و آقایی باید به آن توجه کند.


اکثر افراد اهمیتی زیادی به عینک آفتابی نمی دهند و یا نکات لازم برای خرید عینک آفتابی را نمی دانند و صرفا برای زیبای ظاهرشان عینک آفتابی می زنند، اما باید بدانید که عینک‌های آفتابی نقش مهمی در محافظت از بافت‌های اطراف چشم دارند.

برای محافظت از چشم‌هایتان باید بدانید که یک عینک آفتابی مناسب و استاندارد چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد و چگونه باید یک عینک آفتابی مناسب خرید. به همین دلیل ما امروز در بست شوز برای شما راهنمای جامع و کامل خرید عینک آفتابی را آماده کرده ایم تا با استفاده از این نکات یک عینک آفتابی مناسب برای خود خریداری کنید. در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید حتما از عینک آفتابی استفاده کنیم!؟

یک عینک آفتابی مناسب علاوه بر اینکه می تواند ظاهری زیبا و جذاب را به شما هدیه بدهد، به عنوان وسیله‌ای برای محافظت از سلامت‌تان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اشعه‌های ماورای بنفش خورشید هم می‌‌توانند به پوست آسیب برسانند و هم به چشم، به خصوص به لنز و قرنیه چشم، هرقدر بیشتر چشمان شما بدون محافظ در مقابل اشعه آفتاب قرار بگیرد احتمال اینکه به بیماریهای نظیر آب‌ مروارید، التهاب و آسیب قرنیه مبتلا شوید بیشتر می شود.

اگر هم فکر می‌‌کنید عینک‌های آفتابی به دلیل نام‌شان فقط مخصوص روزهای آفتابی هستند، اشتباه می‌کنید، چشم شما اگر محافظت نشود در روزهای ابری ممکن است بیشتر از روزهای آفتابی هم صدمه ببیند. بنابراین استفاده از عینک‌های آفتابی نقش مهمی در محافظت از چشم و بافت‌های اطراف آن دارند.

خرید عینک آفتابی براساس فرم صورت

امروز عینک های آفتابی در فرم های گوناگون و مخلفی تولید می شوند. با تشخیص فرم چهره‌ تان، اولین گام را در انتخاب یک عینک مناسب برداشته‌اید و می‌توانید حتی بدون امتحان کردن، بهترین عینک را برای صورت خود انتخاب کنید.

برای اینکه فرم صورت را بشناسید باید در یک محیط با نور یکسان و مناسب مقابل آینه ایستاده و موهای خود را از جلوی صورت تان کنار زده تا هیچ مویی روی پیشانی و صورت تان قرار نداشته باشد. سپس با کمک یک ماژیک از مقابل پیشانی خود شروع به کشیدن یک خط روی آیینه کنید و دور تا دور صورت تان ادامه بدهید. حال به شکل رسم شده روی آینه دقت کنید و با توجه به موارد زیر بگویید که شکل صورت تان به کدام اشکال زیر نزدیک است.

 

عینک آفتابی برای صورت مستطیلی شکل

افراد دارای فرم صورت مستطیلی شکل کشیدگی بیشتری نسبت به عرض صورت دارند و اکثرا فاصله‌ی گونه تا خط فکشان زیاد است و بینی کشیده‌ای دارند. برای به حداقل رساندن این کشیدگی و زیبایی بیشتر از عینک‌هایی که دارای فریم با عمق بیشتر هستند استفاده کنید. عینک‌هایی با دسته‌ی زیبا و تزیین‌شده، برای این افراد عالی خواهد بود و به عرض چهره‌ی آن‌ها می‌افزاید. پل عینک هرچقدر کمتر باشد، بینی را کوتاه‌تر نمایان می‌سازد. برای این نوع از فرم صورت هم بهتر است از عینک‌های زاویه‌دار استفاده نشود و فریم‌هایی مانند خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، چندضلعی، گربه‌ای، بیضی و پروانه‌ای شکل به نظر عالی خواهند بود.

عینک آفتابی برای صورت گرد

افراد دارای این فرم صورت اکثرا دارای پیشانی کوتاه و خط فک منحنی و بدون زاویه هستند. اگر می‌خواهید چهره شما باریک‌تر یا کشیده‌تر به نظر بیاید، از عینک‌هایی با فریم زاویه‌دار و باریک استفاده کنید. از نظر انتخاب فریم هم هرچه عینک جنس فلزی‌تر و شکل باریک‌تری داشته باشد، به صورت حالت کشیده‌تری خواهد داد. عینک‌های خلبانی، پروانه‌ای، مربع و مستطیل شکل برای این فرم صورت‌ها فوق‌العاده خواهند بود.

عینک آفتابی برای صورت مربعی شکل

افراد دارای فرم صورت مربع شکل خط فک تقریبا مستقیم و قوی دارند، عرض پیشانی آن‌ها تناسب خوبی با عرض گونه تا گونه‌ی آن‌ها دارد و می‌توان گفت طول و عرض چهره‌ی ‌آن‌ها به نسبت برابر خواهد بود. اگر می‌خواهید چهره‌ی مربعی به نظر کشیده‌تر نمایان شود یا زاویه‌ی خط فک زیاد به چشم نیاید، از عینک‌هایی با فریم باریک استفاده کنید؛ عینک‌هایی که عرض بیشتری به نسبت طول دارند و فرم منحنی خوبی داشته باشند. توجه داشته باشید که انحنا در فرم عینک از زاویه‌دار بودن چهره‌ی شما کم خواهد کرد. عینک‌هایی با فریم خلبانی، ویفرر، کلاب‌مستر، گرد، بیضی، گربه‌ای و پروانه‌ای شکل برای چهره‌هایی با فرم مربعی، مناسب خواهد بود.

عینک آفتابی برای صورت قلبی شکل

افراد داری صورت قلبی شکل یا مثلثی با راس به سمت پایین معمولا با پیشانی عریض و چانه‌ای زاویه‌دار شناخته می‌شوند. در این نوع فرم صورت یک انحنای کوچک در پیشانی قرار دارد که چهره را کاملا شبیه به یک قلب نمایان می کند. فریم‌هایی با رنگ‌های روشن و نیمه‌ی عریض پایین یا استایل بدون فریم برای این افراد توصیه می‌شود. بهتر است فریم عینک آن‌ها خط مستقیم در قسمت بالا نداشته باشد، بنابراین فریم‌های خلبانی، چندضلعی، گرد، مربع، پروانه‌ای، ویفرر و حتی تا حدودی مستطیل شکل هم عالی خواهند بود.

عینک آفتابی برای صورت لوزی یا الماسی شکل

افراد با فرم صورت‌ الماسی طول چشم و خط فک باریکی دارند و البته گونه‌هایی به ‌نسبت عریض که ممکن است برجسته هم به نظر آید. برای این نوع فرم صورت پیشنهاد می کنیم از عینک‌هایی با جزئیات زیاد و خطوط متمایز استفاده کنید. فریم‌های بدون لبه و گربه‌ای را حتما امتحان کنید. فریم‌های خلبانی، گرد، گربه‌ای و بیضی‌شکل برای صورت‌هایی با فرم لوزی یا الماسی جلوه‌ی زیادی خواهند داشت. 

عینک آفتابی برای صورت مثلثی شکل

افراد با این نوع فرم صورت عرض پیشانی باریکی داشته و فاصله‌ی بین گونه تا گونه با چانه شان نسبتا زیاد است. می‌توانیم عینک‌هایی با فریم تزیین‌شده یا با جزئیات بیشتر در نیمه‌ی بالایی فریم را امتحان کنیم تا قسمت بالایی چهره را بیشتر جلوه دهید. فریم‌های گربه‌ای که از دو طرف قسمت بالای عینک کشیدگی زیبایی را به نمایش می‌گذارند، گزینه‌ی مناسبی خواهند بود. همچنین عینک‌هایی با فریم خلبانی، کلاب‌مستر، بیضی، چندضلعی یا مستطیل شکل تناسب بهتری روی این نوع چهره‌ها ایجاد خواهند کرد.

عینک آفتابی برای صورت بیضی شکل

صورت‌های بیضی شکل مانند یک تخم‌مرغ برعکس هستند و فاصله‌ی پیشانی تا چانه‌ی آن‌ها بیشتر از فاصله‌ی گونه تا گونه خواهد بود که تنها دلیل تمایز آنها با صورت به شکل گرد همین است. این نوع صورت‌ها از نظر تناسب چهره جزو ایدئال‌ترین شکل‌ها هستند. اگر می‌خواهید این تناسب را حفظ کنید، از فریم‌های عینک با عرض زیاد استفاده کنید. عینک‌هایی که فریم آن‌ها نه خیلی باریک باشد نه خیلی پهن. عینک‌های کلاب‌مستر، ویفرر، خلبانی، چندضلعی، پروانه‌ای، مستطیل و مربع شکل برای صورت‌های بیضی عالی به نظر می‌رسند.

نکات مهم هنگام خرید عینک آفتابی

بعد از این که فرم صورت تان را شناختید باید در خصوص اینکه "چه نوع عینک دودی بخرید" تصمیم گیری کنید. دانستن چند نکته مهم به شما در خرید یک عینک دودی مناسب کمک می کند. در ادامه با ما همراه باشید.

لنز و شیشه عینک

مهم ترین ویژگی که در خرید عینک آفتابی به آن توجه کنید لنز و شییشه آن است. گران‌تر بودن نمی‌تواند تضمینی برای کیفیت این لنزها و شیشه‌ها باشد اما یادتان باشد که حتما باید عینکی با لنزها و شیشه‌های با کیفیت بخرید. یکی از ویژگی‌های مهم لنزها و شیشه‌ها تراش خوردن آنهاست که باید با کیفیت عالی باشد. یک راه ساده برای اطمینان یافتن از کیفیت لنزها یا شیشه‌ها این است که: شیشه عینک را با فاصله از چشمان خود بگیرید بعد سرتان را جلو و عقب ببرید، اگر در زمان جلو و  عقب بردن سر شکستگی در تصویر دیدید یعنی لنزهای عینک استاندارد نیستند و خوب تراش نخورده‌اند و نباید آنها را بخرید.

محافظت از چشم در برابر نور خورشید

نکته ضروری دیگر در خرید عینک این است که عینک UV کاملی برای محافظت از چشم‌ها داشته باشد. برای تمام افراد چه بزرگسال و چه کودکان عینک آفتابی باید تا ۹۹ درصد اشعه UV را منعکس کند و این شامل هر دو اشعه UVA و UVB می شود.

باید بدانیم که کیفیت همه‌ی عینک‌ها در این مورد یکسان نیست. برای مثال اینکه گمان کنیم عینک‌های با شیشه‌ی دودی و تیره‌تر، لزوماً از چشمان شما محافظت بیشتری خواهند داشت، صحیح نیست. رنگ شیشه‌ی عینک مقیاس درستی برای سنجش این موضوع نیست. عینک های با شیشه های رنگ روشن اگر از فاکتور مراقبت در برابر اشعه برخوردار باشند، می‌توانند به خوبی از چشمان محافظت کنند.

در هنگام خرید عینک به توضیحات درج شده یا به برچسب عینک دقیق کنید. روی برچسب برخی از عینک ها قید شده محافظت کنندگی در برابر UV تا ۴۰۰ mm است. این یعنی اینکه قدرت محافظتی در مقابل اشعه‌هایی با طول موج 400 نانومتر را دارند که این به آن معناست که حتی پایین‌ترین طول موج‌های اشعه ماورای بنفش هم به چشم‌های‌تان نخواهد رسید.

رنگ شیشه عینک

همین که شیشه عینک از شاخص محافظت UV400 برخوردار باشد، کفایت می‌کند. بنابراین می‌توان هنگام انتخاب عینک، رنگ‌های مختلف را مدنظر داشت. کاربرد این رنگ‌ها می‌تواند در زیباشناسی کاربرد داشته باشد.

  1. زرد: برای بالا بودن تضاد رنگ‌ها در نور کم
  2. آبی، قرمز، صورتی و بنفش: صرفا کاربرد زیبایی
  3. سبز: برای حفاظت چشم در برابر تابش‌های پرقدرت در هر شرایطی
  4. خاکستری: برای داشتن جلوه‌ای طبیعی در قویترین حالت تابش نور خورشید
  5. قهوه ای: برای ایجاد تضاد بیشتر و در عین حال کمتر بودن اثر خیره کنندگی رنگ

شیشه‌های رنگی برای عینک های آفتابی جدا از تاثیرات بخصوص خودشان، برای جذاب تر کردن نگاه نیز بی نتیجه نیستند. به این ترتیب اگر بخواهیم از انتخاب‌های کلاسیک مثل مشکی یا خاکستری فاصله بگیریم، می‌توان با توجه به رنگ چشم به گزینه‌های زیر فکر کرد:

  1. شیشه‌های قهوه‌ای برای افراد با چشمان سبز
  2. شیشه‌های طیف بنفش برای افراد با چشم قهوه‌ای
  3. شیشه های طیف نارنجی برای افراد با چشم‌های آبی

فریم عینک

در این خصوص به مهمترین موضوعی که باید توجه کرد، مواد استفاده شده برای ساخت فریم است، چرا که این موضوع تاثیر مستقیم در مقاومت، استحکام و سبکی عینک شما دارد. مواد استفاده شده در ساخت فریم ها عبارت اند از:

  1. فلز: تیتانیوم، آلومینیوم، فیبر کربن و بسیاری فلزات دیگر در ساخت فریم عینک‌ها به کار می روند. فریم‌ها از جنس فلز از استحکام خوب و سبکی مناسبی برخوردار هستند، زنگ نمی‌زنند و در برابر آب نیز مقاوم اند. فریم‌هایی از این جنس قیمت بالایی هم دارند.
  2. چوب: استفاده از چوب در ساخت فریم عینک نه تنها به آلایندگی‌ها اضافه نمی‌کند بلکه ایده‌ی نوینی در صنعت مد عینک‌های آفتابی نیز است؛ محدودیت رنگ نیز نخواهد داشت و به رنگ‌های مختلف در خواهد آمد.
  3. پلاستیک: پلاستیک به خاطر تنوع رنگ و قیمت مناسب‌اش از طرفداران زیادی برخوردار است که البته باید در نظر داشته باشید که خیلی مقاومت بالایی ندارد. اما یک نوع پلاستیک لوکس‌تر هم وجود دارد که استحکام بیشتری داشته و با محیط زیست سازگار است. البته این نکته را باید در مورد این نوع فریم دانست که به دلیل صرف وقت بیشتر در ساخت این نوع پلاستیک، قیمت بالاتری هم دارد.

علاوه بر توجه به جنس فریم در انتخاب عینک به رنگ آن نیز توجه کنید. درباره‌ی فریم عینک‌ها توصیه می‌شود (به جز فریم فلزی) رنگی را انتخاب کنید که با رنگ پوست شما در تضاد بوده یا اینکه هماهنگ با رنگ موهای شما باشد.

اندازه مناسب عینک

از نکاتی دیگری که در انتخاب عینک آفتابی باید به آن توجه کنید اندازه شیشه‌ها و لنزها و اندازه قاب عینک است. بهتر است عینکی با شیشه‌های بزرگ بخرید این‌گونه محافظت چشمی بیشتر و محافظت پوستی بیشتری را فراهم می‌کند. عینکی که شیشه‌هایش تا روی استخوان‌های گونه شما را می‌پوشاند می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

در مورد اندازه قاب عینک هم یادتان باشد که باید عینکی بخرید که راحت روی بینی شما بنشیند و روی گوش‌ها هم شما را اذیت نکند و نه شل باشد و نه به گوش‌های‌تان فشار بیاورد.

عینک شما باید آنقدر به چشم‌تان نزدیک باشد که نتوان به راحتی یک انگشت را بین عینک و پوست صورت قرار داد، در ضمن نباید هم آنقدر به چشم شما نزدیک باشد که مژه‌های‌تان را اذیت و آنها را فشرده کند.

قیمت عینک افتابی

فاکتور های زیادی در تعیین قیمت یک عینک دودی مناسب تاثیر گذارند از جمله اندازه فریم، میزان محافظت از چشم، برند تولید کننده و ... که ما در این مطلب سعی کردیم شما را با بعضی از آنها آشنا کنیم. اگر عینک دودی را برای زیبایی اش می خواهید، دست تان در انتخاب ویژگی های طبی عینک، چندان باز نیست و می توانید با هزینه ای بین ۵۰ تا ۱۰۰ هزارتومان یک مدل زیبا از این نوع عینک ها را خرید کنید. اما پیشنهاد می کنم مبلغ بیشتری هزینه کنید و یک عینک آفتابی باکیفیت برای خودتان بخرید تا از چشمان شما بخوبی محافت کند.

نکات مهم دیگر

  1. عینک‌های آفتابی استاندارد عینک‌هایی هستند که بتواند از چشم شما در مقابل اشعه‌های مضر آفتاب (به خصوص اشعه‌های ماورای بنفش) محافظت کنند.
  2. از عینک‌هایی که لبه‌های پایینی آنها روی گونه‌ها قرار می‌گیرد، استفاده نکنید.
  3. از عینک‌های آفتابی خیلی کوچک که ممکن است با دسته‌های خودش شقیقه های شما را اذیت کند، استفاده نکنید.
  4. اگر عینک شما ابروهایتان را کاملا پنهان می‌کنند، پس یعنی عینک شما بیش از حد بزرگ است؛ بهتر است انتخاب خود را تغییر بدهید.
  5. اگر گوشه قاب عینک شما از محیط صورت شما بیرون بزند، باز هم به این معنی است که عینک بزرگی انتخاب کرده‌اید و بهتر است که مدل متناسب‌تری را برگزینید.
  6. چنانچه از وضعیت سلامت چشمان خود اطلاع کافی ندارید، بهتر است قبل از تهیه عینک آفتابی با چشم پزشک یا اپتومتریست مشورت کنید. شاید چشمان شما شرایط ویژه ای داشته باشد که قبل از هر چیز باید به آن رسیدگی شود.

 

1-عینک آفتابی لاکچری COCOA CHANEL

عینک آفتابی لاکچری COCOA CHANEL یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. این عینک مناسب انواع صورت لوزی، قلب، بیضی، مستطیل، گرد، مربع و مثلث می باشد. دسته ی عینک آفتابی لاکچری COCOA CHANEL از کائوچو، فلزی است.

ویژگی های عینک آفتابی لاکچری  COCOA CHANEL:
-  فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
- جنس لنز پلی کربنات سایه روشن
- فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
- همراه با کیف و دستمال عینک
- موجود در رنگ های پر طرفدار

2-عینک آفتابی Rayban مدل Rama

عینک آفتابی Rayban مدل Rama جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و باعث می شود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید. 

ویژگی های عینک آفتابی Rayban مدل Rama :
- فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- طراحی فوق العاده جدید و شیک
- محافظت در برابر اشعه‌ UV400
- همراه با کیف و دستمال عینک

3-عینک آفتابی لاکچری BENI

عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از عینک‌های طراحی شده برای بانوان و آقایان خوش ذوق که با عدسی مشکی و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد.

ویژگی های عینک آفتابی لاکچری BENI:
- دارای UV پروتکشن 400
- دستمال مخصوص عینک
- کیف مخصوص عینک
- شیشه ضد خش
- بدنه فلزی

4-عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN

عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN مدل فوران Jolt یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از عینک‌های طراحی شده برای بانوان و آقایان خوش ذوق که با عدسی مشکی و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد.

ویژگی های عینک آفتابی لاکچری PORSCHE DESIGN:
- ارائه فریم در دو رنگ خاکستری و طلایی
- دارای UV  پروتکشن 400
- دستمال مخصوص عینک
- کیف مخصوص عینک
- شیشه ضد خش
 - بدنه فلزی


5-عینک آفتابی Bermuda

طراحی عینک آفتابی Bermuda به گونه ای است که مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های عینک آفتابی Bermuda  :
- فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
- جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
- فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
- همراه با کیف و دستمال عینک
- ضد حساسیت

6-عینک آفتابی PARADISE

عینک آفتابی PARADISE یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. عینک آفتابی PARADISE یکی از عینک‌های رنگی دخترانه و پسرانه است که با عدسی گرد و رنگهای زیبا و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد.

ویژگی های عینک آفتابی PARADISE :
-  فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
- فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
- همراه با کیف و دستمال عینک
- موجود در رنگ های پر طرفدار

7-عینک آفتابی توکیو Tokyo

طراحی عینک آفتابی توکیو Tokyo به گونه ای است که مورد پسند سلایق مختلف هست. از مهمترین حسن این مدل میتوان به مقاوم بودن آن اشاره کرد. کاملا ضد حساسیت می باشند و برای افرادی که به فلز حساسیت دارند و نمی توانند فریم عینک فلزی استفاده کنند بسیار مناسب می باشد.

ویژگی های عینک آفتابی توکیو Tokyo :
- فوق العاده شیـک و زیبا مخصوص مشکل پسـندان
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
- جذب کننـدگی اشعـه ماوراء بنفش UV 400
- فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف
- همراه با کیف و دستمال عینک
- ضد حساسیت

8-عینک آفتابی ریبن تاشو مدل B-18

عینک آفتابی ویفرر ری بن معروف ترین مدل ری بن هست که فوق العاده مورد پسند سلایق مختلف هست. مهمترین حسن این مدل تاشو بودن اش هست که باعث می شه در کیف حجم کمتری را بگیره. برای طرفداران ویفری این مدل یک پیشنهاد معرکه است. 

ویژگی های عینک آفتابی ریبن تاشو مدل B-18 :
- قابل ست کردن با لباس های اسپرت و مجلسی
- فوق العاده شیک و زیبامخصوص مشکل پسندان
- موجود در دو رنگ پر طرفدار مشکی و قهوه ای
- جذب کنندگی اشعه ماوراء بنفش UV 400
- همراه با کیف و دستمال عینک
- قابلیت تاشدن و حمل آسان

9-عینک آفتابی لاکچری Lacoste

بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی لاکچری Lacoste یکی از معروفترین و لاکچری ترین عینکهای کمپانی Lacoste می باشد که مطمئنا شما هم تاکنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.

ویژگی عینک آفتابی لاکچری Lacoste :
- جنس ضد خش و حساسیت پوستی
- محافظت در برابر اشـعه‌ UV400
- دارای کیف و دستمال مخصوص
- دسته عینک باریک و لاکچری
- مخصوص مشکل پسندان
- جنس فریم : کائوچو

10-عینک آفتابی لاکچری Versace

بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی لاکچری Versace یکی از معروفترین و لاکچری ترین عینکهای کمپانی Versace می باشد که مطمئنا شما هم تاکنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.

ویژگی عینک آفتابی لاکچری Versace :
- جنس ضد خش و حساسیت پوستی
- محافظت در برابر اشـعه‌ UV400
- دارای کیف و دستمال مخصوص
- دسته عینک باریک و لاکچری
- مخصوص مشکل پسندان
- جنس فریم : کائوچو

11-عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165

عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165 جدیدترین عرضه کمپانی معتبر Ray Ban می باشد. لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت می باشد و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است و باعث می شود تصاویر را با رنگ شفاف ببینید.

ویژگی های عینک آفتابی Ray Ban مدل ویفری RB4165 :
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- طراحی فوق العاده جدید و شیک
- محافظت در برابر اشعه‌ UV400
- همراه با کیف و دستمال عینک
- دسته عینک باریک و ساده
- جنس ضد خش

12-عینک آفتابی دیور طرح Trend

بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی دیور طرح Trend یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای کمپانی Dior میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.

ویژگی های عینک آفتابی دیور طرح Trend:
- عرضه در رنگ های شیشه مختلف ( رزگلد، خاکستری و قهوه ای )
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- طراحی فوق العاده جدید و شیک
- جنس صدخش و حساسیت پوستی
- دسته عینک باریک و ساده
- دارای UV400
- زیبا و خاص

13-عینک آفتابی دیور طرح Pilot

بدون شک استفاده از عینکهای با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی دیور طرح Pilot یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای کمپانی Dior میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید. 

ویژگی های عینک آفتابی دیور طرح Pilot:
- عرضه در رنگ های شیشه مختلف ( مشکی، رزگلد، خاکستری، قهوه ای و آبی )
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- طراحی فوق العاده جدید و شیک
- جنس صدخش و حساسیت پوستی
- دسته عینک باریک و ساده
- دارای UV400
- زیبا و خاص

14-عینک آفتابی دیور Gentle Monster

بدون شک استفاده از عینک های با کیفیت علاوه بر اینکه از چشمان شما محافظت می کند باعث زیبایی تحسین برانگیز چهره شما نیز خواهد شد. عینک آفتابی DIOR GENTLE MONSTER یکی ازمعروفترین و پر فروش ترین عینکهای روز می باشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.

ویژگی های عینک آفتابی دیور Gentle Monster :
- عرضه در رنگ های شیشه مختلف ( خاکستری، مشکی، صورتی و آبی )
- قابل استفاده برای خانم ها و آقایان
- همراه کیف و دستمال عینک
- طراحی فوق العاده  جدید و شیک
- دارای UV  پروتکشن 400


15-عینک Alexina

عینک آفتابی Alexina با طراحی شیشه های خاص مربعی به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و شیشه های این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند. اندازه ی شیشه های این عینک آفتابی دارای حجم بزرگ می باشد و اطراف چشم شما را بصورت کامل می پوشاند و مانع رسیدن نور خورشید به چشم شما می شود.

ویژگی های عینک Alexina:
- جنسیت: مردانه/زنانه
- لنز: UV 400
- نوع کاربری: روزمره/مجلسی/فشن
- رنگ شیشه: آبی،سبز،قهوه ای،نارنجی
- رنگ فریم: مشکی
- نوع دسته: دو تیکه
- رنگ دسته: مشکی طلایی
- جنس دسته: پلاستیک مشکی منعطف
- گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی


16-عینک Braiden

عینک آفتابی Braiden با شیشه های گرد به رنگ های آبی، سبز، قهوه ای، نارنجی می باشد و شیشه های این عینک به لایه یو وی 400 مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند.

ویژگی های عینک Braiden:
- لنز: UV 400
- نوع کاربری: روزمره/مجلسی/فشن
- رنگ شیشه: آبی،سبز،قهوه ای،نارنجی
- رنگ فریم: مشکی
- نوع دسته: دو تیکه
- رنگ دسته: مشکی طلایی
- جنس دسته: پلاستیک مشکی منعطف و قسمت جلو طلایی
- گارانتی: 72 ساعت گارانتی تست فیزیکی


17-عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666

دیور Dior یکی از برند های معروف دنیا می باشد که کمپانی آن توسط شخصی به نام کریستین دیور Christian Dior تاسیس شد. کرسیتین دیور یکی از طراحان مطرح فرانسوی می باشد که توانست معروف ترین مدل ها را در بخش زیورآلات وارد بازار کند . در حال حاضر برند دیور Dior محصولات زیادی تولید کرده و یکی از این محصولات عینک های آفتابی می باشد.

ویژگی های عینک زنانه دیور نگین دار مدل 1666:
- دارای استانداردهای UV400
- طراحی زیبا و پسندیده ی سال
- در رنگ بندی های متنوع
- قابل استفاده برای بانوان
- ارسال به همراه کیف عینک و دستمال


18-عینک زنانه چنل مدل 8984

عینک آفتابی جدید زنانه Chanel مدل 8984 سری جدید و پرطرفدار عینک های شنل یا چنل می باشد که به تازگی وارد بازار شده اند و به دلیل زیبایی و تنوع رنگی که دارند در همین مدت کوتاه به پر فروش ترین عینک آفتابی تبدیل شده است. این عینک به گونه ای طراحی شده که مناسب استفاده چهره های مختلف تمام بانوان می باشد.

ویژگی های عینک زنانه چنل مدل 8984:
- جنس فریم از کائوچو می باشد
- در 4 رنگ و طرح بندی مختلف و زیبا
- ارسال به همراه کیف عینک و دستمال
- مدرن و زیبا شیشه محافظ 400 UV
- مناسب برای بانوان


19-عینک آفتابی تاشو اسپای پلاس SPY+

محصولی که هم اکنون مشاهده می کنید یکی از جدید ترین مدل های عینک اسپای پلاس SPY می باشد که با طراحی خاص، این محصول را از سایر عینک ها در بازار متمایز کرده است. این عینک جدید دارای UV400 می باشد که محافظ کامل در برابر چشمان شماست.

مشخصات عینک آفتابی تاشو اسپای پلاس SPY+:
- شیشه : دارای یووی 400
- لوازم جانبی : کیف و دستمال
- نحوه ارسال : به صورت پستی
- قابلیت تا شوندگی
- نحوه پرداخت : به مامور پست
- به همراه 6 ماه گارانتی تعویض

20-عینک پلیس طرح 8311

عینک پلیس S8311 یکی از جدیدترین و پرطرفدارترین عینک های عرضه شده کمپانی پلیس می باشد. این عینک با کیفیت بالا و با یووی 400 و استاندارد کامل عرضه می شود و در حال حاضر قیمت اصل این محصول در بازار ایران بین 90 تا 130 هزار تومان می باشد که با مراجعه به یک فروشگاه عرضه محصولات پلیس میتوانید قیمت این مدل را مشاهده کنید.

مشخصات محصول:
برند: police 8311
نوع: تحت لیسانس شرکت پلیس ایتالیا (100% از لحاظ کیفیت و ظاهر مانند نمونه اصلی)
ویژگی ها: پلاریزه - یووی 400
وسایل همراه: کیف پلیس - دستمال
رنگ بندی: مشکی - قهوه ای


21-عینک زنانه اپیروس - Opirus

عینک زنانه Opirus طرح 2013 یکی از معروفترین و پرفروشترین عینکهای این کمپانی بزرگ میباشد که مطمئنا شما هم تا کنون این عینک معروف را بر چشمان دوستان و آشنایان خود دیده اید.
لنز این عینک از نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت میباشد که در آن از تکنولوژی آنتی رفلس استفاده شده است و برای ساخت آن از یک نوع پلیمر استفاده شده است.


22-عینک خلبانی شیشه آبی

طرح این عینک آفتابی متناسب با سلیقه های خاص آقایان و خانم ها می باشد و افرادی که به دنبال محصولات خاص و کمیاب هستند می توانند این عینک را تهیه نمایند. شیشه های این عینک دارای یو وی 400 بوده و چشمان شما را در برابر اشعه مضر آفتاب محافظت می کند.

مشخصات عینک خلبانی شیشه آبی:
فریم : مشکی /نقره ای
شیشه :  آبی / دارای یو وی 400
لوازم جانبی : کیف و دستمال


23-عینک طرح Ray.Ban خلبانی

همان را انتخاب کنید که شایسته شماست … عینکی که اشخاص معروف جهان از آن استفاده می کنند فوق العاده شیک و زیبا مخصوص مشکل پسندان با کیفیتی بی نظیر آخرین چیزی که برای جذابیت نیاز دارید!

عینک Ray.Ban معتبرترین مارک اروپایی می باشد که مورد استفاده اشخاص معروف جهان نیز می باشد و علاوه بر زیبایی چشمان شما را در برابر تمام مضرات حفظ خواهد کرد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: digikala.com/mag-behnazar-beytoote
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/XYaPYK

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی