بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی لباس خواب زنانه شیک و فانتزی

  • ۴۱۸
راهنمای خرید اینترنتی لباس خواب زنانه شیک و فانتزی

لباس خواب چیست؟ چرا باید لباس خواب بپوشیم؟ بهترین و کامل ترین راهنمای خرید لباس خواب زنانه به همراه نکات ویژه که باید در نظر بگیرید.


لباس خواب ها از جمله مهم ترین لباس ها برای هر فردی مخصوصا خانم ها می باشند که علاوه بر اینکه بپوشیدن لباس خواب مناسب در شب در کیفیت خواب تاثیر خوبی می گذارد، بلکه برای جلب رضایت بیشتر شریک زندگی نیز به آن توجه میشود. اما با توجه به تنوع بسیار زیاد در این لباس ها و ویژگی های متفاوتی که هر یک دارند باید در خرید این نوع لباس بیشتر دقت کنید. پیشنهاد می کنم اگر قصد خرید یک لباس خواب مناسب را دارید این راهنمای خرید لباس خواب زنانه را حتما بخوانید.

لباس خواب زنانه چیست!؟

لباس خواب راحتی یا لباس شب به دسته‌ای از لباس‌ها گفته می‌شود که به منظور راحتی فرد به هنگام خواب در نظر گرفته تولید می‌شود و معمولا این پوشاک تا حدودی بلند‌تر از پیراهن‌های معمولی و به منظور راحتی فرد طراحی و دوخته می‌شود تا در هنگام خواب بدون هیچ مشکلی شخص بتواند استراحت کند و به نوعی این رده لباس‌ها گشادتر و بزرگتر از سایز معمولی طرف می‌باشد.

چرا باید لباس خواب بپوشیم؟

برخلاف تصور اغلب افراد، لباس خواب تنها مختص خانم های متاهل نمی باشد، بلکه تمام افراد در هر گروه سنی باید لباس مناسبی را برای داشتن خواب و استراحت بهتر انتخاب کنند. پوشیدن لباس مناسب با جنس های نرم و لطیف باعث میشود تا کیفیت خواب بهتری داشته باشید. علاوه براین، انتخاب صحیح آن باعث میشود تا پارتنر و شریک زندگی شما احساس بهتری داشته باشد و این در دوام رابطه بدون شک موثر خواهد بود.

انواع لباس خواب زنانه را بشناسید!

  • ست بلوز و شلوار: این ست لباس خواب زنانه در طرح، رنگ، مدل و شکل های مختلفی وجود دارند و انتخاب آسانی برای لباس خواب هستند، چون آماده پوشیدن هستند و مخصوص خواب طراحی شده‌اند. بیشترشان صد در صد از جنس کتان بوده و کمربندی کشی یا بند کشی دارند. ا آنها خواب راحت و آرامی خواهید داشت. 
  • ست تاپ و شلوارک: این نوع ست لباس خواب بیشتر برای فصل تابستان و زمانی که هوا گرم است استفاده می شود. این نوع ست بسیار نرم و لطیف بوده و هوا را از خود عبور می دهد. شما از این ست هم می توان به عنوان لباس خواب راحتی و هم به عنوان یک تاپ و شلوارک بسیار زیبا استفاده کنید. 
  • پیراهن خواب: پیراهن و لباس‌ خواب معمولا جنسشان ترکیبی از کتان و کش بافت است که سبک و قابل تنفس بوده و به شما کمک می‌کنند تا خواب راحتی داشته باشید. پیراهن‌های خواب در اندازه و مدل های مختلف وجود دارند و به گونه ای گشاد طراحی شده‌اند تا راحت حرکت کنید و به راحتی آنها را بپوشید. 
  • پیراهن خفاشی: اگر می‌خواهید لباس خوابی چند کاره داشته باشید تا بتوانید در زمان های دیگر هم آن را بپوشید، پیراهن خفاشی را انتخاب کنید. پیراهن‌های خفاشی می‌توانند لباس سبکی برای خوابیدن یا لباس مناسبی برای پوشیدن هنگام استراحت کردن در خانه، برای دراز کشیدن کنار استخر یا برای بیرون رفتن یا تعطیلات باشد. 
  • لباس سرهمی: این لباس ها تمام بدنتان را می پوشاند و شما را در شب های زمستان، گرم و راحت نگه می‌دارد. بیشتر مدل‌های این لباس در مچ دست و پا تنگ تر شده و چسبان هستند. معمولا سرهمی‌ها از جنس پارچه های گرم و قابل تنفس مثل کتان هستند که در برابر پوست بدن، نرم و راحت هستند.
  • لباس خواب فانتزی: یکی از کاربردی ترین و پرطرفدارترین لباس خواب های زنانه، لباس های فانتزی می باشند که با استقابل بسیار زیادی از سمت دختران و خانم های جوان مواجه شده اند. این نوع لباس ها از نظر جنس پارچه به کار رفته برای آنها تنوع زیادی داشته و انواع پارچه های تور، گیپور، ساتن، ریون و کشی و حتی نخی در آنها استفاده میشوند. اصلی ترین تفاوت این مدل با سایر لباس ها در طرح آنها می باشد. خرید لباس فانتزی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای خانم های جوان باشد و زیبایی اندام آنها را بهتر جلوه خواهند داد.
  • لباس خواب بادی: از دیگر نمونه های بسیار پرطرفدار و البته جذاب و تحریک کننده می باشد که شباهت زیادی به مایوهای یک تکه شنا دارند، اما پارچه های به کار رفته در این لباس ها اغلب تور و گیپور و پارچه های کشی و نایلونی می باشد. تنوع در لباس های بادی زنانه زیاد می باشد، اما پرطرفدارترین آنها لباس های تور مشکی می باشد که باعث میشوند تا پوست بدن و زیبایی اندام بهتر جلوه کند.

نکات مهم هنگام خرید لباس خواب زنانه:

لباس خواب به دلایل مختلف اهمیت بسیار زیادی دارد و به همین دلیل باید در انتخاب آنها دقت کافی انجام شود. برخی از موارد و نکات مهمی که قبل از انتخاب و خرید باید به آن توجه عبارتند از:

جنس لباس خواب

لباس های خواب در انواع مختلف نخی، ویسکوز، حریر و گیپور و … در بازار وجود دارد که شما باید یک مورد را انتخاب کنید. در انتخاب جنس لباس خواب این نکته را جدی بگیرید و سراغ لباس خواب یا لباس راحتی که الیاف مصنوعی دارد، نروید. در عوض دنیایی از لباس خواب های نخی زنانه وجود دارد که هم شیک هستند و هم یک خواب آرام را برایتان به ارمغان می‌آورند.

لباس خواب نخی یا دارای الیاف طبیعی مانع از گرم شدن یا یخ کردن بدنتان می‌شود. نمی‌گذارد در خواب عرق کنید و در عین به پوستتان این امکان را می‌دهد که در طول شب به راحتی نفس بکشد؛ بنابراین صبح‌ها با پوستی سالم‌تر و شفاف‌تر از خواب بیدار خواهید شد.

  1. لباس خواب ساتن را امتحان کنید: این لباس خواب در تمام گروه های سنی طرفداران خاص خودش را دارد و نه تنها خانم های جوان، بلکه بانوان میانسال نیز از آن استفاده می کنند. مسئله بسیار مهم در خرید لباس خواب ساتن زنانه توجه به طرح و مدل آن می باشد، چون تنوع در این لباس ها به اندازه لباس های فانتزی نمی باشد و اغلب به صورت پیراهن های کوتاه یا بلند و چاکدار طراحی میشوند. از دیگر ویژگی های لباس های ساتن، ماندگاری بالای آنها می باشد که به دلیل استحکام مناسب پارچه آنها می توان برای مدت زمان بیشتری از این لباس استفاده نمود. از آنجا که تحریک پذیر بودن و زیبایی لباس خواب اهمیت بسیار زیادی دارد، لذا بهتر است لباس های ساتن با رنگ های جذاب را انتخاب کنید که بخش هایی از آن با پارچه های گیپور و تور تزئین شده باشند.
  2. لباس خواب زنانه از جنس حریر: پارچه های حریر به دلیل لطافت بسیار بالایی که دارند، خواب بسیار خوب و آرامش بخشی را برایتان به ارمغان خواهند آورد. علاوه براین، لباس های حریر از تنوع طرح بالایی برخوردار بوده و پیراهن های کوتاه و حتی بلند آن می تواند باعث رضایت بیشتر خانم ها گردد. لباس های حریر در دو گروه آستر دار و بدون آستر طراحی میشوند که بستگی به میزان نازک بودن پارچه اصلی دارد. با توجه به جنس پارچه های حریر، این لباس ها بیشتر به صورت پیراهن می باشند و طراحی آنها به صورت فانتزی و دو تکه کمتر انجام میشود.

سایز لباس خواب

یکی از اشتباهی که بسیاری از افراد برای لباس خواب زنانه دارند، عدم توجه به سایز مناسب آنها می باشد و لازم است بدانید، به همان اندازه که متناسب بودن سایز برای لباس های بیرون اهمیت دارد، در این لباس ها نیز مهم می باشد. لباس های بسیار زیبا با طرح های فوق العاده جذاب اگر با سایز و اندام شما سازگار نباشد، قطعا جلوه خوبی نداشته و حتی نتیجه عکس دارند.

سایز بندی لباس خواب بر اساس دور سینه، دور کمر و دور باسن افراد تعیین میشود. به عنوان مثال، اگر دورسینه شما 72، دور کمر 84 و دور باسن 126 باشد، در این صورت لباس های سایز x را باید انتخاب کنید. در مقابل، اگر دورسینه 80، دور کمر 86 و دور باسن 128 باشد، در این صورت انتخاب لباس های xl گزینه مناسبی خواهد بود.

فصل را در نظر بگیرید

لباس خواب هم مثل هر لباس دیگری باید نسبت به دمای اتاق خواب و فصلی که در آن قرار دارید، انتخاب شود. اگر از لباس‌های خنک در فصل سرد استفاده کنید، مدت زمان بیشتری طول می‌کشد تا بدنتان آماده خوابیدن شود؛ چون باید بخشی تمرکزش را روی گرم کردن شما نگه دارد. بر عکس این قضیه هم صادق است؛ یعنی نمی‌توانید در هوای گرم، سراغ لباس‌های ضخیم بروید. بهتر است حد وسط را در مورد لباس خوابتان رعایت کنید.

به طرح و رنگ لباس توجه کنید

برای داشتن انتخاب بهتر و مناسب، لازم است به رنگ و طرح لباس توجه زیادی داشته باشید. رنگ لباس با توجه به رنگ پوست افراد تعیین میشود و قطعا شما بهتر اطلاع دارید که کدام رنگ با پوست شما سازگاری داشته و در زیباتر جلوه دادن آن موثر خواهد بود. علاوه براین، بهتر است قبل از خرید طرح های مختلف و متنوع را با هم مقایسه کنید و نمونه هایی را انتخاب نمایید که با اندام شما سازگاری بهتری داشته باشند. به فرم یقه لباستان دقت کنید. یقه‌های کاملا بسته برای خواب خوب نیستند و به بعضی فرم‌های بدن هم نمی‌آیند.

به فرم بدنتان توجه کنید

لباس خواب هم مثل هر لباس دیگری می‌تواند روی بعضی ویژگی‌های شما تاکید کرده و بعضی دیگر را پنهان کند. به همین دلیل خوب است لباسی را برای خودتان تهیه کنید که به فرم بدنتان بیاید و شما را زیباتر نشان دهد.

  1. افرادی که قد نسبتاً کوتاهی دارند و از ظرافت در اندام خود برخوردار هستند، لباس ابریشمی و یا ساتن بپوشند.
  2. افرادی که قد بلند و لاغر هستند حتماً لباس خواب طرحدار مانند لباس خواب با راه راه افقی و یا طرح‌های افقی بپوشید.
  3. افرادی که تپل یا کمی چاق و کوتاه هستند نباید از لباس خواب تنگ و چسبون استفاده کنند.
  4. اگر در بخشی از بدن دچار اضافه وزن هستید آن بخش را با تناژهای تیره بپوشانید و اگر بخشی از بدنتان لاغر است، سراغ رنگ‌های روشن بروید.
  5. اگر شکم و پهلو دارید لباس خواب‌هایی که از بخش زیر قفسه سینه به بعد آزاد هستند، برای شما مناسب خواهند بود.

قیمت لباس خواب زنانه

در حالت کلی نمی توان قیمت و نرخ ثابت و مشخصی را برای این گروه از لباس ها ارائه داد، چون فاکتورهای بسیار زیادی در نرخ گذاری آنها تاثیرگذار می باشند. از مهم ترین فاکتورهایی که در نهایت منجر به گران یا ارزان بودن لباس میشود، جنس و طرح و سایز آنها می باشد. به عنوان مثال، لباس های نخی از نظر قیمت در اغلب مواقع ارزان تر از نوع گیپور و ساتن می باشند. علاوه براین، لباس های فانتزی و بادی به دلیل نوع طراحی به کار رفته برای آنها گران تر از پیراهن های ساده و کوتاه خواهند بود.

اینترنتی خرید کنید

با توجه به تنوع بسیار بالا در لباس از نظر رنگ و طرح و قیمت و جنس، مقایسه آنها با خرید حضوری کار سختی می باشد. این مسئله با خرید اینترنتی لباس خواب زنانه براحتی قابل حل بوده و فرصت مقایسه در کمترین زمان برایتان فراهم خواهد شد. علاوه بر این، با خرید اینترنتی واسطه ها تا حد زیادی حذف شده و در نهایت لباس را با قیمت مناسب و ارزان تری خریداری خواهید نمود.

نحوه شستوشوی لباس خواب:

  1. لباس‌ها را با دست و با احتیاط بشویید.
  2. لباس‌ها خصوصا لباس های صددرصد کتان و لباس‌هایی که ترکیب کتان دارند را برای جلوگیری از چروک شدن، در آب سرد بشویید.
  3. از یک شوینده لطیف استفاده کنید.
  4. لباس‌های رنگ روشن یا با طرح سفید را جدا بشویید.
  5. لباسها را در خشکشویی نگذارید مگر اینکه در برچسب دستور العملش آمده باشد.
  6. اگر نیاز است، آن را اتو کنید.
  7. همیشه از دستورالعمل‌های تولید کننده برای نگهداری و شستشوی لباس، پیروی کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: leen
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/czK5H8

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی