بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بهترین راهنمای خرید اینترنتی لباس راحتی دخترانه

  • ۲۴۶
بهترین راهنمای خرید اینترنتی لباس راحتی دخترانه

خیلی از افراد نکات لازم برای خرید لباس راحتی را نمی دانند، اگر می خواید لباس راحتی دخترانه مناسب بخرید این مطلب را از دست ندهید.


لباس راحتی برخلاف لباس مهمانی یا روزمره از جمله لباس هایی است که اغلب افراد به آن اهمیت چندانی نمی دهند و هر لباسی را صرفا به نام لباس راحتی در خانه می پوشند. اما لباس های راحتی و لباس هایی که در خانه می پوشید هم به همان اندازه اهمیت دارند. بنابراین علاوه بر لباس مهمانی که همه آن را می‌بینند، لباس راحتی منزل هم اهمیت خاص خودش را دارد و به هیچ وجه نباید آن را دست کم گرفت مخصوصا اگر می خواهید این لباس را برای دخترتان بخرید. 

پوشیدن یک ست لباس راحتی خوش رنگ و مناسب می تواند هم به سلامت جسم دخترتان کمک کند و هم روحیه او را بالا ببرد. منظور از ست لباس راحتی دخترانه، ترکیب شلوار و تی‌شرت یا بلوز دخترانه می‌باشد که به دلیل آزاد بودن و طراحی زیبایی که دارد، مورد علاقه‌ی دختران خواهد بود. این ست‌ها در رنگ و مدل‌های مختلفی روانه‌ی بازار می‌شوند که انتخاب هر کدام از آنها به سلیقه و علاقه‌ی والدین و دخترشان بستگی دارد. شکل آستین این ست‌ها را هم متناسب با فصلی که در آن قرار دارید، می‌توانید بلند یا کوتاه انتخاب کنید.

ما امروز در بست شوز مقاله ای در همین مورد برای شما آماده کرده ایم و به شما نکات لازم برای انتخاب و خرید یک ست لباس راحتی دخترانه را آموزش داده ایم. پس برای دانستن مهمترین نکات در انتخاب ست لباس راحتی دخترانه ادامه این مطلب را بخوانید.

نکات مهم هنگام خرید لباس راحتی دخترانه

1- به جنس لباس راحتی دقت کنید

اولین و مهم ترین نکته در انتخاب لباس راحتی دخترانه، توجه به جنس آن است. جنس لباس راحتی دخترانه از جنس لباس مهمانی مهم‌تر است، چرا که درصد الیاف استفاده شده در لباس های مهمانی بیشتر بوده و این الیاف مصنوعی مثل پلی استر یا نایلون اجازه عبور هوا را از داخل و خارج از لباس نمی دهند و جلوی تنفس پوست و خروج رطوب ناشی از تعریق را می گیرند. همچنین زمختی این الیاف باعث ایجاد و تحریک حساسیت های پوستی می شود.

اما در خانه باید احساس راحتی بیشتری داشته باشیم و این راحتی و آرامش می‌تواند از طریق لباس خانه تامین شود. یک لباس راحتی، بدلیل تماس مستقیم با پوست و استفاده طولانی مدت، باید از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه تشکیل شده باشند. این الیاف علاوه بر لطافت بالا، حساسیت زا نیستند و اجازه عبور هوا را نیز به داخل لباس میدهند.

توجه به فصل و آب و هوا قبل از انتخاب لباس راحتی دخترانه ضروری است. از این رو لباس‌ خانگی تابستانه باید خنک و نخی و لباس راحتی زمستانه باید کمی ضخیم باشد. بهتر است برای لباس های زمستانه از پارچه های پشمی استفاده کنید، اما به این نکته نیز توجه کنید که الیاف پشمی برای برخی افراد می‌تواند حساسیت زا باشد.

2-سایز درست را انتخاب کنید

از نکات مهم دیگر خرید لباس راحتی دخترانه توجه به سایز آن است. سایز لباس باید به گونه‌ای باشد که کودک هنگام پوشیدن آن احساس راحتی کند. چون قرار است در طول روز همیشه آن را به تن داشته باشد. پس هم قسمت آستین‌ها، بالاتنه و شلوار باید کاملا سایز اندام او باشد. اگر لباس را یک سایز بزرگتر انتخاب کردید مشکل چندانی ندارد ولی هرگز لباس راحتی تنگ نخرید، زیرا لباس‌ خانگی تنگ و چسبان باعث خستگی دخترتان می‌شود و در آن احساس راحتی نخواهد داشت.

3- لباس راحتی آستین بلند یا کوتاه؟

امرزوه تنوع در لباس راحتی دخترانه زیاد بوده و لباس های راحتی در انواع مختلف آستین بلند، آستین کوتاه و یا بدون آستین موجود می باشند. برای انتخاب این مورد باید به فصلی که در آن قرار دارید یا می خواهید از آن لباس راحتی استفاده کنید توجه کنید. لباس های آستین بلند بیشتر در فصول پاییز و زمستان مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما اگر خیلی اهل گشت و گذار هستید و نگران آفتاب سوختگی فرزندتان می‌باشید، می توانید از این مدل لباس ها استفاده کنید.

لباس های آستین کوتاه و بدون آستین برعکس لباس های آستین بلند، برای فصول گرم سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. بچه ها با لباس های بدون آستین یا آستین کوتاه راحت تر بوده زیرا آزادی عمل بیشتری داشته و می‌توانند به آسانی بازی کنند.

4- به رنگ و طرح لباس توجه کنید

طرح و رنگ لباسهای راحتی به همان اندازه ای اهمیت دارند که در انتخاب لباسهای مهمانی به این نکات توجه دارید. رنگ لباس راحتی دخترانه باید روشن و شاد باشد. رنگ‌های تیره همچون مشکی، قهوه‌ای و خاکستری روحیه دخترتان را افسرده می‌کند. دختر خانم‌ها معمولا به رنگ‌های صورتی، بنفش، نارنجی، گلبهی و… علاقه دارند. استفاده از این رنگ های روشن تاثیر بسزایی در روحیه شاد دارد. طبق همین قاعده، طرح های شاد هم می‌تواند در روحیه دخترتان تاثیر گذار باشد. طرح های فانتزی و بانمک، دقیقا همان چیزهایی هستند که برای ست لباس راحتی به آن نیاز دارید. 

5- تناسب قیمت و کیفیت لباس را بررسی کنید

سراغ لباس های راحتی ارزان قیمت و بی کیفیت نروید. شاید در ابتدا فرقی بین یک لباس باکیفیت و یک لباس با جنس نامناسب نبینید، اما این تفاوت پس از نخستین شست و شو خودش را نشان می‌دهد. از رنگ و رو رفتن لباسی که در خانه می‌پوشید، نه تنها لباس را غیر قابل استفاده می‌کند بلکه شما را نامرتب نشان می‌دهد. بهتر است انچه در خانه میپوشید به اندازه لباسهای مهمانی و روزمره تان مرتب و خوش رنگ باشد. علاوه بر آن قیمت بالای یک لباس راحتی هم به معنای کیفیت بالای لباس نیست.

یکی از روش هایی که با آن نه تنها می توانید از کیفیت لباس‌تان مطمئن شوید، بلکه در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید بررسی فروشگاهای اینترنتی معتبر است. به سایت‌های فروشگاه آنلاین نگاهی بیاندازید و کیفیت و نظرات دیگر کاربران را بررسی کنید. همچنین مقایسه قیمت‌ها در فروشگاه‌های اینترنتی لباس به شما کمک می‌کنید تا لباس راحتی دخترانه مورد علاقه‌تان را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نکات مهم خرید لباس راحتی برای کودکان

در هنگام خرید لباس راحتی برای خردسالان به نکات زیر توجه داشته باشید.

  • هنگام انتخاب لباس برای بچه های کوچک باید به استایل بدنی کودک توجه کنید و متناسب با فرم بدن او دست به انتخاب لباس بزنید. لباس باید دقیقا سایز کودک تان باشد نه یک سایز کوچکتر یا بزرگتر.
  • برای انتخاب بهترین رنگ لباس باید به رنگ پوست و چشم کودک تان نگاه کنید و لباسی انتخاب کنید که رنگ آن با رنگ پوست کودک همخوانی داشته باشد.
  • هیچوقت سعی نکنید برای کودکان چاق لباس های تنگ و برای کوکان لاغر از لباس های گشاد استفاده کنید.
  • لباس راحتی کوکان میتواند بلوز شلوار باشد، سرهمی باشد، پیراهن باشد و... فقط دقت کنید لباس کودک باید جنس نرمی داشته باشد و کاملا راحت باشد جنس های نخی و پنبه ای بسیار مناسب اند.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: namnak-banimode
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/gELhYu

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی