بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه جدیدترین نیم بوت دخترانه را انتخاب کنیم؟

  • ۲۹۱۰
چگونه جدیدترین نیم بوت دخترانه را انتخاب کنیم؟

نکات ضروری هنگام خرید نیم بوت دخترانه. لیست 30 مدل نیم بوت دخترانه شیک و جدید با قیمت ارزان + خرید اینترنتی.


انتخاب یک بوت یا نیم بوت زمستانی مناسب برای کودکان مهم است. شما می خواهید پاهای کوچک آنها گرم و خشک بماند، اما همچنین نیم بوتی می خواهید که پوشیدن و درآوردن آن خیلی دشوار نباشد. و کودک خودش بتواند آن را ببندد و یا دربیاورد. به علاوه، جستجوی بوتی که بچه های شما واقعاً دوست دارند، ضرری ندارد. قبل از شروع خرید نیم بوت، این راهنما را برای خرید یک نیم بوت مناسب برای دخترتان مطالعه کنید.
نیم بوت های بارانی دخترانه معمولاً دارای طرح های زیبا و رنگارنگ یا گلدار هستند. بهترین نیم بوت های بارانی برای دختران نوپا دارای شخصیت های دیزنی یا کارتونی است. دختران بزرگتر الگوهای نقطه ای و رنگهای تیره تر مانند سیاه، آبی تیره یا بنفش را ترجیح می دهند.

5 نکته ضروری در هنگام خرید بوت یا نیم بوت

برای فعالیت های روزمره، مانند رفتن به مدرسه یا بازی در بیرون خانه، برخی از این ویژگی ها ضروری است، در حالی که داشتن برخی دیگر بسیار خوب است. با این وجود، هنگام خرید نیم بوت باید بیشتر بر روی عملکرد تمرکز کنید.

ضد آب: این مهمترین ویژگی است که شما باید در نظر بگیرید. بین مقاومت در برابر آب و ضد آب بودن تفاوت وجود دارد. مقاومت در برابر آب باعث چکیده شدن آب بر روی نیم بوت در هنگام بارش نم نم باران یا بارش برف سبک می شود. اما برای گودال ها و بارش شدید برف مناسب نیست.
برای نیم بوت های کودک خود به دنبال ویژگی های ضد آب یا حداقل ویژگی های مقاومت در برابر آب باشید. 

قابلیت تنفس: در حالی که شما هرگز نمی خواهید رطوبت وارد کفش شود، اما همیشه می خواهید رطوبت از آن خارج شود. در غیر این صورت، گرم نگه داشتن پاهای مرطوب و عرق زده سخت خواهد بود و چکمه های زمستانی شما فقط پس از چند بار پوشیدن شروع به بو گرفتن می کنند.
پس کفش ها را از مواد قابل تنفس مثل چرم و پارچه انتخاب کنید، زیرا علاوه بر مقاومت و دوام بالا، پا را خشک نگه داشته و از بو گرفتن آن جلوگیری می کنند.

عایق گرما: انگشتان پا اولین ناحیه ای از بدن است که سرد می شود، و با قرار گرفتن در محیط سردتر باعث سرمازدگی می شود. حتی اگر فقط به دنبال یک چکمه زمستانی برای پیاده روی سریع به بیرون و گردش هستید، بازم مطمئن شوید که یک بوت را انتخاب کنید که به خوبی از نظر گرما عایق باشد.

زیره (کفی) لغزنده: بچه ها عاشق برف و بازی در زمستان هستند. اما خیابان های یخی خطرات ایمنی دارند و کودک شما به کشش و ثبات مناسب نیاز دارد تا بدون لغزش و زمین خوردن حرکت کند. به دنبال یک بوت با یک کفی آج دار باشید که آماده نبرد با شرایط یخبندان باشد. یک نیم بوت با کفی لاستیکی می تواند مناسب باشد.

ارتفاع نیم بوت: بوت های با ارتفاع کم ممکن است زیبا باشند اما در مورد دور نگه داشتن برف و آب از پاهای کوچک تقریباً بی فایده هستند. اگر در مناطقی زندگی می کنید که ارتفاع بارش برف زیاد است حداقل ارتفاع بوت ها باید تقریباً تا نیمه ساق پا باشد. به این ترتیب، بچه شما می تواند از طریق برف نسبتاً عمیق عبور کنند بدون اینکه هیچ رطوبت وارد بوت شود.

زمان مناسب برای خرید بوت و نیم بوت ؟؟؟

  1. بهترین راه برای فهمیدن زمان خرید و تعویض کفش کودک، پرسیدن از خود کودک است. همچنین به طور مرتب کفش کودک را برای پیدا کردن فرسودگی یا درز و پارگی مورد بررسی قرار دهید. زمانی که گوشه های کفش از دیگر قسمت ها سریع تر فرسوده می شود، دلیل این است که کفش به اندازه کافی گشاد نیست.
  2. به دلیل رشد سریع پای کودک، کفش را کمی بزرگ تر انتخاب کنید. یک سایز بزرگ تر کفایت می کند زیرا اگر بزرگ تر از آن باشد می تواند بر حالت و رشد پای کودک شما تاثیر منفی بگذارد. کفش ها باید نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.
  3. برای کودکان زیر سه سال بهتر است هر سه یا چهار ماه یک جفت کفش بخرید و بعد از سه سالگی این مدت رو طولانی تر کنید. برای کودکان زیر ۷ سال هرگز چندین کفش در یک زمان خریداری نکنید زیرا رشد اندازه پای کودک در این سن نا منظم بوده و ممکن است چند ماه بعد در استفاده از کفش جدیدی که قبلا تهیه شده، دچار مشکل شود.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: sophiasstyle.combignlittledyer.com
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/tYD4Vz

  • من برای دخترم خریدم خیلی شیک بود.

     

    ممنون که راهنمایی کردید.

    پاسخ:
    خواهش می کنم.

    به صفحات دیگه سایت هم سر بزنید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی