بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای انتخاب و خرید بهترین نیم بوت زنانه 2020

  • ۳۳۸۱
راهنمای انتخاب و خرید بهترین نیم بوت زنانه 2020

ویژگی های یک نیم بوت زنانه مناسب چیست؟ چه نیم بوتی با چه تیپی بپوشیم؟ لیست 30 مدل جدید ترین نیم بوت های زنانه.


بوت و نیم بوت های زنانه از جمله کفش هایی هستند که با هر تیپ و استایلی هماهنگی دارند و علاوه بر زیبای که دارند می توانند در فصل سرما پاهای شما را گرم نگه دارند. چه بخواهید به یک مهمانی بروید، چه یک پیاده روی در شهر، نیم بوت‌ها می‌توانند انتخاب درستی باشند. این مدل کفش یکی از پرطرفدار ترین مدلهای کفش است که می‌تواند خود را با هر دو این مناسبتها تطبیق بدهد.
در هنگام خرید باید به اینکه دقیقاً به دنبال چه نوع نیم بوتی هستید دقت کنید. برای شناخت بهتر نیم بوت ها، این راهنمای خرید نیم بوت زنانه به شما کمک می کند که بدانید این کفش ها چگونه به صنعت مد و پوشاک راه یافته اند، چگونه یک نیم بوت زنانه انتخاب کنید و انواع مختلف نیم بوت زنانه را بشناسید. همچنین در این راهنما نکاتی برای استفاده بهتر از این نوع از کفش ها با استایل های گوناگون ارائه شده است. در ادامه نیز لیست 30 مدل از بهترین نیم بوت های موجود در بازار رو به شما معرفی می کنیم.

ورود نیم بوت زنانه به دنیای مد

نیم بوت به مدل کفش زنانه‌ای گفته می‌شود که مچ پا را دربربگیرد یا کفشی که پایین تراز ماهیچه ساق پا را بپوشاند. نیم بوت‌ها تنها کفش‌هایی هستند که هم در مدل‌های مختلف کفش مردانه یافت می‌شوند و هم در مدل‌های مختلف کفش زنانه وجود دارند و مورد استفاده خانم‌ها و آقایان هستند.
نیم بوت زنانه برای اولین بار در سال ۱۸۰۴ میلادی به دنیای مد معرفی شد. جالب آنکه در طراحی اولین نیم بوت های زنانه تفاوتی در پای چپ و راست وجود نداشت. در سال های بعد بوت زنانه جلو مربعی به وجود آمد و بین سال های  ۱۸۳۵ تا ۱۸۷۰ به مد روز آن زمان تبدیل شد. نیم بوت زنانه از قرن ۱۹ میلادی در میان خانم ها محبوبیت پیدا کرد. در گذشته نیم بوت ها مشخصا با شلوارهای پارچه ای پوشیده می شدند، اما در سال های اخیر این مدل کفش زنانه با لباس ها و استایل های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.


راهنمای خرید نیم بوت زنانه


خرید و انتخاب نیم بوت زنانه

اگر به درستی از نیم بوت های زنانه استفاده کنید، این مدل کفش زنانه می تواند پاهای کوتاه را بلندتر نشان دهد و ظاهر پاهای درشت را لاغرتر کند؛ اما اگر به درستی از آن ها استفاده نکنید عکس این اتفاق برای شما می افتد. خریداران بوت زنانه برای خرید باید به این نکته توجه کنند که بوت زنانه باید با قد و شکل بدن هماهنگی داشته باشد تا نتیجه آن ظاهری زیبا باشد.

انواع نیم بوت مناسب با شکل بدن شما

باید نیم بوتی تهیه کنید که برای شکل خاص بدن شما مناسب باشد. هدف از این کار آن است که شکل بدن شما از تمام جهات متناسب به نظر برسد. بهتر است قبل از خرید نیم بوت از شکل بدن خود آگاه باشید تا بوت و نیم بوت شما علاوه بر تناسبی که با دیگر لباس هایتان برقرار می‌کند با بدن شما هم متناسب باشد. در ادامه انواع اشکال بدن و سبک بوت زنانه‌ای که متناسب با آن است ارائه می‌شود.

1-نیم بوت زنانه مناسب شکل بدن گلابی

شکل بدن گلابی به بدن‌هایی گفته می‌شود که پایین تنه بزرگتری نسبت به بالاتنه دارند. برای کسی که شکل بدن گلابی دارد بوت‌های پاشنه دار، به خصوص پاشنه مبلی مناسب‌تر هستند. با این کار توجه را از قسمت پایین تنه دور کرده و به بلندتر و لاغرتر به نظر رسیدن پا‌ها کمک می‌کنید.

2-نیم بوت زنانه مناسب شکل بدن مثلث وارونه

افرادی شکل بدن مثلث وارونه دارند که، از بالاتنه و شانه‌های پهنی برخوردار هستند. این افراد می‌خواهند ساق پا‌های لاغرشان پرتر به نظر رسیده و دوست دارند توجه را از بالاتنه پهن خود دور کنند. برای این افراد بوت‌های زنانه کارشده (تزئینات متنوع مثل نگین و گلدوزی) و بوت‌هایی با رنگ روشن، مناسب‌ترین گزینه است.

3-نیم بوت زنانه مناسب شکل بدن مستطیلی

افراد شکل بدن مستطیلی دارند که، کمر‌های پهنی دارند. باید به شکل بدن این افراد کمی انحنا افزود، بنابراین بوت‌هایی که جزییات زیادی دارند بهترین انتخاب برای این افراد محسوب می‌شوند.

4- نیم بوت زنانه مناسب برای شکل بدن سیبی

کسانی که دارای شکل بدن سیبی هستند، بالاتنه گرد و پهن دارند. افراد با این شکل بدن باید بوت و نیم بوتی را انتخاب کنند که ساق پاهایشان را پرتر نشان دهد تا بدنشان متعادل‌تر به نظر برسد. بوت زنانه با رنگ روشن برای این افراد انتخابی مناسب است و بهتر است این مدل نیم بوت و بوت از چزئیات زیادی برخوردار باشد.

معرفی انواع مختلف نیم بوت زنانه

انواع مختلفی از نیم بوت زنانه وجود دارد. شما باید انواع مختلف نیم بوت را بشناسید تا بدانید کدام نیم بوت برای کدام سبک از لباس مناسب است. در ادامه انواع مختلف نیم بوت را معرفی و بررسی می‌کنیم.

1-نیم بوت زنانه با پاشنه‌های بلند و پهن

خرید نیم بوت زنانه با پاشنه‌های بلند و پهن

این نوع مدل نیم بوت زنانه به نیم بوت‌هایی گفته می‌شود که پاشنه‌های بلند و کف بزرگی دارند. با این نیم بوت‌ها قد شما بلندتر می‌شود. این نوع از نیم بوت‌های زنانه با دامن‌های کوتاه استایلی جذاب برای تمام خانم‌ها به وجود می‌آورد.

2-نیم بوت‌های پاشنه استیلتو یا میخی

نیم بوت‌های پاشنه استیلتو یا میخی

این مدل نیم بوت زنانه ظاهری بلند قد برای شما به ارمغان می‌آورد. این مدل نیم بوت، سبکی به روز در دنیای مد محسوب می‌شود که به شما اعتماد به نفس و قدرت می‌بخشد. اگر می‌خواهید کمی مرکز توجه باشید، بوت‌های زنانه پاشنه میخی یک انتخاب هوشمندانه هستند. به وسیله این سبک از بوت‌های زنانه بر قد شما افزوده شده و نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کنید.

3-نیم بوت‌های پاشنه مبلی

نیم بوت‌های پاشنه مبلی

طراحی نیم بوت‌های پاشنه مبلی به این صورت است که وزن کل بدن را به طور مساوی بر روی پا‌ها پخش کند و در عین حال برای ظاهر زنانه شما کمی افزایش قد هم داشته باشد.

4-نیم بوت‌های نوک تیز

نیم بوت‌های نوک تیز

نیم بوت‌های نوک تیز کفش‌هایی رسمی و شیک هستند. نوکِ تیز این نیم بوت‌ها و پاشنه‌های پهن آن‌ها باعث می‌شود در دنیای مد جایگاه ویژه‌ای داشته باشند. نیم بوت‌های نوک تیز را باید همیشه تمیز نگه دارید تا ظاهر خوش سبک این مدل نیم بوت زنانه بتواند به بهترین شکل خودش را نشان بدهد.

البته اگر پنجۀ پای به نسبت بزرگی دارید، از کفش‌های نوک تیز پرهیز کنید. این کفش‌ها بیشتر برای پنجه‌های کوچک و باریک ساخته شده اند و می‌توانند به پای شما آسیب برسانند.

نکات کلیدی هنگام خرید نیم بوت های زنانه

اینکه بدانید چگونه یک نیم بوت را با دیگر لباس‌های خود هماهنگ کنید بسیار مهم است. در ادامه نکاتی درباره استفاده از این مدل کفش زنانه ارائه می‌شود:

  • در هنگام خرید نیم بوت زنانه باید فرم بدن و سبک لباسی که می‌پوشید را به عنوان یک راهنما در نظر داشته باشید.
  • نیم بوت‌ها باید با بقیه لباس‌هایی که می‌پوشید متناسب باشند. بنابراین، مهم است که نیم بوت‌هایی را خریداری کنید که با یکی یا چند تا از لباس‌های شما در تناسب کامل باشد.
  • هرچه نیم بوت شما بلندتر باشد، باید دامن کوتاهتری با آن بپوشید. وقتی خانم‌ها با نیم بوتشان دامن‌هایی می‌پوشند که روی زانو یا زیر آن قرار می‌گیرد، پاهایشان از آنچه واقعا هست کوتاه‌تر به نظر می‌رسد.
  • اگر می‌خواهید سایز پایتان کوچک به نظر بیاید از نیم بوت‌های چرمی استفاده کنید، زیرا نیم بوت‌هایی که جنسی غیر از چرم دارند پا‌ها را بزرگتر نشان می‌دهند.
  • استفاده زیاد از بند و سگک روی نیم بوت باعث می‌شود پای شما سنگین به نظر برسد. بنابراین، اگر می‌خواهید نیم بوت شما تزیینات مختلفی داشته باشد بهتر است نیم بوت‌هایی به پا کنید که جزئیات ظریفی دارند.
  • نیم بوت شما باید با رنگ لباس‌های پایین تنه شما هماهنگ باشد. مثلاً، نیم بوت‌های مشکی با شلوار جین چسبان مشکی یا سورمه‌ای ترکیبی فوق العاده زیبا خواهد بود و نیم بوت‌هایی به رنگ کرم یا قهوه‌ای روشن با لباس‌هایی با همین رنگ‌ها هماهنگی خوبی برقرار می‌کند.
  • بهتر است شکل بدن و سبک شخصی خود را بشناسید تا بتوانید بهترین گزینش را از میان انواع مختلف نیم بوت‌های زنانه داشته باشید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: beytoote
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/Nc9sl8

  • لطفا یه مطلب هم در مورد بوت زنانه اضافه کنید 

     

    سایتتون خیلی خوبه 

    پاسخ:
    ممنون 

    حتما اضافه می شه 
  • مطلب خیلی خوبی بود.

     

    خیلی کمکم کرد .

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی