بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه یک کاور کفش مسافرتی باکیفیت بخریم؟

  • ۸۷۳
چگونه یک کاور کفش مسافرتی باکیفیت بخریم؟

کاور کفش یک وسیله کاربردی برای هر خانه است. اگر می خواید یک کاور کفش مناسب بخرید این مطلب را از دست ندهید.


حتما برای شما هم پیش آمده که لحظه سفر یا ورزش و همینطور در منزل، بخواهید جایی برای کفش‌ های خود فراهم کنید، اینجاست که کاور کفش بدرد می خورد. شما به کمک یک کاور کفش میتوانید لوازم خود را کاور کنید و نظم خاصی به چیدمان کفش‌های خود دهید و از آسیب‌های احتمالی یا قبار که باعث کدر شدن کفش میشود جلوگیری کنید.
یا شاید بخواهید در محیط کار از آلودگی و گرد و غبار که توسط کفش وارد محیط میشود جلوگیری کنید. بهترین و با صرفه ترین پیشنهادی که میتوانیم بدهیم کاور کفش نایلونی میباشد. این محصول بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و هزینه اضافی، کمک بسیار زیادی به جلوگیری آلودگی و گرد و غبار به محیط را می کند. 

اگر شما هم می خواهید یک کاور کفش جدید بخرید، راهنمای خرید کاور کفش ما به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب و خرید را متناسب با نیاز خود انجام دهید. در ادامه با ما همراه باشید.

نکات مهم هنگام خرید کاور کفش

یک بار مصرف یا چند بار مصرف بودن کاور

روکش کفش یکبار مصرف از پارچه یا پلاستیک بسیار نازک ساخته شده است. این کاورها یک نوار لاستیکی کوچک در اطراف دهانه دارند و به گونه ای طراحی شده اند به طور کامل کفش شما را بپوشانند. از این نوع کاور ها اغلب در مکانهای بهداشتی استفاده می شود. همچنین می توانید از آنها در خانه یا باغ استفاده کرد تا گرد و غبار و آلودگی وارد محیط نشود.

از طرف دیگر، کاور های چندبار مصرف معمولا از پارچه یا الیاف نخی ساخته می شوند، که قابلیت تنفس‌پذیر دارند و از ایجاد رطوبت جلوگیری میکند. از این نوع کاورها معمولا در خانه یا سفر استفاده می شود. کافیست در منزل هر کفشی را که کمتر احتیاج دارید داخل کاور گذاشته و نظم خاصی به چیدمان کفش‌های خود دهید و از آسیب‌های احتمالی یا قبار که باعث کدر شدن کفش میشود جلوگیری کنید.

توجه به اندازه و سایز کاور

روکش های کفش معمولاً در اندازه های مختلفی وجود دارند که اندازه های مختلف کفش را پوشش می دهند. در حالی که اکثر کاورهای کفش در اندازه متناسب با همه نوع کفش ساخته می شوند. اما سایز های بسیار بزرگتر هم از برخی برندها برای افرادی که کفش هایی با اندازه متوسطی ندارند (مثل بوت ها و چکمه ها) نیز وجود دارد.

رنگ بندی کاور کفش

اکثر روکش های کفش های یکبار مصرف به رنگ آبی روشن هستند. اگرچه برخی از آنها به رنگ صورتی یا سفید نیز موجود هستند، اما تنوع زیادی ندارد. پوشش های قابل استفاده مجدد معمولاً در رنگ های خنثی مانند سیاه، سفید یا خاکستری وجود دارند.

قابلیت تنظیم

اگرچه بیشتر روکش های کفش های یکبار مصرف در یک اندازه متناسب ساخته می شوند، اما برخی از روکش های قابل استفاده مجدد قابل تنظیم هستند. آنها معمولاً از بند، سگک یا قلاب و حلقه برای تنظیم تناسب استفاده می کنند.

قیمت کاور

کاور های یک بار مصرف اغلب بصورت بسته های 100 تایی به بالا به فروش می رسند و قیمت آنها از 40 هزار تومان شروع و قیمت بسته های 2000 تایی آن به 700 هزار تومان نیز می رسد. اما کاور های چندبار مصرف هم بصورت تکی و هم بصورت بسته ای به فروش می رسند که قیمت آن ها از 8 هزار تومان شروع و تا 100 هزار تومان ادامه دارد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود را برای ما ارسال کنید.

►منبع: chicagotribune
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/3jhr8YY

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی