بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی کفش تخت دخترانه جدید

  • ۴۶۷۷
راهنمای خرید اینترنتی کفش تخت دخترانه جدید

چگونه کفش دخترانه بخریم؟ راهنمای خرید کفش تخت دخترانه. لیست 30 مدل کفش تخت دخترانه شیک و مجلسی + خرید اینترنتی.


کفش تخت دخترانه از جمله کفش های هستند که هر دختری باید داشته باشد. کفش‌های تخت دخترانه مناسب استایل روزمره هستند، با آن‌ها می‌توان راه رفت، بازی کرد و یا به مدرسه رفت. فش تخت بیشتر برای استایل و تیپ تابستانی مناسب است. آن را می‌توانید با پیراهن‌های تابستانی یا شلوار دخترانه ست کنید.
اما ممکن است در هنگام خرید کفش تخت برای دخترتان با چنین سوال های مواجه بشوید: باید به جنس کفش بیشتر توجه کنیم یا زیبای ظاهری آن؟ سایز مناسب برای خرید کفش دختران کدام است؟ چطور از مناسب بودن کفش اطمینان حاصل کنیم؟ 

توجه کنید که که کودکان بیش از بزرگسالان به خرید کفش نیاز دارند، چرا که پاهای آن‌ها با سرعت بیشتری تغییر می‌کند و فرم می‌گیرد، پس انتخاب کفش باید با دقت بیشتری صورت گیرد. راهنمای خرید ما به شما کمک می کند تا بهترین انتخاب رو برای دخترتان انحام دهید. به همراه لیست 30 مدل از بهترین کفش های تخت در آخر همین  مطلب.

زمان مناسب برای خرید کفش دخترانه

شاید منتظر باشید که دختر کوچکتان از تنگ و ناراحت بودن کفش شکایت کند تا شما به فکر خرید کفش تازه‌ای برای او باشید، اما این یک فکر غلط است، توجه کنید که کودکان معمولا توجه زیادی به اینکه کفش برایشان تنگ شده ندارد پس لازم است خودتان هر چند وقت یکبار این مسئله را بررسی کنید که آیا کفش برای دختراتان تنگ شده یا نه.
والدین باید به صورت ماهانه سایز پا و کفش دختر خود را برسی کرده و در صورت مشاهده کوچک یا تنگ شدن کفش نسبت به خرید کفش جدید اقدام نمایند. 

اندازه گیری درست کفش دخترانه

اولین و مهم ترین مسئله در خرید کفش برای کودکان اندازه گیری درست سایز پای آن ها می باشد. هر ماه باید پای کودکتان را اندازه بگیرید، چون پای کودکان به سرعت رشد می‌کند بنابراین انجام این کار اهمیت زیادی دارد. پا باید از بخش جلوی انگشت بلند تا پشت پاشنه اندازه‌گیری شود. معمولا یکی از پاها از پای دیگر بزرگتر است پس باید هر دو پا را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که شست پای کودک شما در حالت ایستاده باید حدود یک و نیم سانتی متر با نوک کفش فاصله داشته باشد.

►اگر سایز پای کودک خود را نمی دانید و یا نمی دانید چگونه سایز پای او را اندازه بگیرید به شما پیشنهاد می کنید به مطلب "5 گام ساده برای اندازه گیری سایز پا + جدول" مراجعه کنید.

  • چون پای کودک سریع رشد می کند، کفش را کمی بزرگ تر انتخاب کنید. یک سایز بزرگ تر کفایت می کند زیرا اگر بزرگ تر از آن باشد می تواند بر حالت و رشد پای کودک شما تاثیر منفی بگذارد. کفش انتخابی باید نه خیلی تنگ باشد و نه خیلی گشاد.
  • هنگام خرید کفش برای کودک از او سوال کنید که آیا پایش در داخل کفش راحت است یا خیر. هیچ گاه کفش تنگ را به امید اینکه جاباز خواهد کرد انتخاب نکنید. یک کفش بزرگ و گشاد هم می‌تواند به اندازه‌ی کفش تنگ برای پای در حال رشد کودک شما مشکل‌ آفرین باشد. کفش نامناسب باعث دفرمه شدن پاها می‌شود، بنابراین ریسک نکنید و سایز درست را برای کودکتان انتخاب کنید.
  • پنجه و پشت کفش جایی است که برای اطمینان از اندازه درست کفش باید چک شوند، انگشتان پا نباید در داخل کفش جمع شده باشند و پشت کفش هم باید به اندازه‌ای جای داشته باشد که شما بتوانید انگشت شست خود را داخل آن ببرید، نه تنگ‌تر از این مقدار و نه آزادتر از آن.

نکات مهم هنگام خرید کفش دخترانه

برای انتخاب کفش دخترانه، دو مسئله مهم مطرح است، اول اینکه کفش چقدر راحت است و دوم آنکه کدام کفش، دختر بچه خوشتیپ شما را زیباتر می‌کند.

1-کفش سگک دار یا چسبی را انتخاب کنید

نکته اولیه در خرید کفش دخترانه این است که برای بیرون از خانه از کفش های پشت باز و کتانی های بدون بند اجتناب کنید، و سعی کنید کفش سگک دار یا مدل های چسب دار را انتخاب کنید. چرا که کودکان به نوعی سیستم بستن و فیکس شدن کفش نیاز دارند تا بتوانند به راحتی و بدون نگرانی از درآمدن کفش از پا حرکت کنند.
یک کفش چسبی این امکان را به شما می‌دهد که کفش را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. یک جفت کفش بندی هم این اطمینان را به وجود می‌آورد که پا به خوبی داخل کفش فیکس می‌شود، اما باید از محکم بودن گره‌ها اطمینان داشته باشید.

2-از کفش های با قابلیت تنفس استفاده کنید

کفش ها را از مواد قابل تنفس مثل چرم و پارچه یا کتان انتخاب کنید، زیرا علاوه بر مقاومت و دوام، پا را خشک نگه می دارد. این کفش‌ها نه تنها دوام بالاتری دارند، بلکه از عرق کردن پا داخل کفش جلوگیری کرده و اگر کفش برای طولانی مدت پوشیده شود، پاها را خنک نگه می‌دارند و باعث می‌شوند احتمال ابتلا به بیماری‌های پوستی پا کاهش یابد.

3-دور کفش های پاشنه دار را خط بکشید

اگرچه پاشنه کفش برای کودک بسیار زیباست، اما باعث جلوگیری از رشد صحیح پا خواهد شد، پس کفش های تخت یا کتانی‌ها را انتخاب کنید. اگرچه دختربچه ها علاقه‌ی خاصی به کفش پاشنه بلند دارند اما این کفش‌ها بیشتر در مهمانی ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مضاف بر این، پوشیدن کفش پاشنه دار باعث بروز آسیب های نخاعی و فشار بر روی کمر خواهد شد.
همان طور که در بالا گفتیم تنها برای موقعیت‌ها و مناسبت‌های خاصی مانند یک مهمانی یا جشن تولد ویژه سراغ کفش پاشنه دار دخترانه بروید و البته پاشنه‌ای را انتخاب کنید که چندان بلند نباشد. راه رفتن روی پاشنه‌ها برای دختربچه‌ها کار سختی است و ممکن است باعث شود پایشان پیچ خورده و زمین بخورند.

4-انعطاف پذیری کفش را بررسی کنید

به ضخامت و انعطاف پذیری و مقاومت کفش توجه داشته باشید، کفش باید سفت و محکم ولی انعطاف پذیر باشد. هنگام خرید کفش بچه گانه آن را خم کنید اگر کفش به راحتی خم شد یعنی کفش انعطاف پذیر است و باعث می شود که ماهیچه پاهای کودکتان به شکل مناسب رشد کند.

5-کفش هایی با زیره برجسته انتخاب کنید

از کفش هایی با کف لاستیکی استفاده کنید. بهتر است زیره‌ای را انتخاب کنید که گریپ یا برجستگی‌هایی برای جلوگیری از زمین‌خوردن داشته باشد. کفش‌هایی که زیره‌ی آن‌ها، دارای برجستگی و گریپ است، به راحتی سر نمی‌خورند و برای روزهای برفی و بارانی مناسب‌تراند.از طرف دیگر زیره‌ی کفش باید به اندازه‌ی کافی نرم و انعطاف‌پذیر باشد و البته به اندازه‌ای ضخیم باشد که بتواند از پا به خوبی محافظت کند.

6-قیمت کفش را درنظر بگیرید

دلایل زیادی در تعین قیمت کفش تخت دخرانه موثر است، از برند تولید کننده گرفته تا جنس کفش و ارتفاع پاشنه، که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. اما این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه خود اقدام به خرید یک جفت کفش تخت مناسب برای دخترتان نمایید.

4  توصیه مهم برای پوشیدن کفش تخت

  • برای جلوگیری از ابتلا به حساسیت های پوستی در اثر تماس مستقیم پوست جوراب را فراموش نکنید.
  • معمولا رویه کفش های تابستانی باز است و افراد هم تمایلی به خراب کردن ظاهر کفش با پوشیدن جوراب ندارند. برای حل این مشکل شما می توانید پاپوش های بدون رویه بپوشید تا تماس پوست پا و کفش را به حداقل برسانید.
  • کفش های پارچه ای، کنفی یا چرمی روزنه دار یکی از بهترین گزینه ها بین کفش های تابستانی دخترانه هستند که عرق کردن پا را به حداقل می رسانند و از بوگرفتن آن جلوگیری می کنند.
  • خوب است حتما کفش های خود را حداقل هر ۲۰ روز یکبار بشویید تا کفی و قسمت های داخلی کفش بو نگیرند. زیرا این کار از تجمع انواع باکتری ها در محیط کفش و ابتلا به انواع عفونت های قارچی و ناراحتی های پوستی در ناحیه کف و انگشتان پا هم جلوگیری می کند.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید 
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: beytoote-digistylemag - saednews
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/3g82Oa8 | xip.li/sMLXti

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی