بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه مناسب ترین کفش راحتی مردانه را بخریم؟

  • ۲۰۷۲
چگونه مناسب ترین کفش راحتی مردانه را بخریم؟

کفش راحتی مردانه چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ لیست 30 مدل شیک ترین و ارزان ترین کفش راحتی مردانه + خرید اینترنتی.


کفش های روزمره برای استفاده روزانه و مداوم طراحی شده اند. برای بسیای از آقایان که در طول روز مسافت‌های زیادی را طی می‌کنند و یا به دنبال کفشی هستند که در موقعیت‌های معمول (محیط‌های شغلی یا دانشگاهی) استفاده کنند، کفش روزمره انتخاب مناسبی است. ناگفته نماند این نوع کفش مردانه باید دارای کیفیت و راحتی بالایی باشد.
مطمئنا برایتان پیش آمده است که راه رفتن با کفش نامناسب موجب درد و کوفتگی پای شما می شود. انتخاب یک کفش مناسب و راحت پا، صدمات ناشی از آن بر قسمت های مختلف پا را کاهش می دهد و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد. اما به نظرتان خرید یک کفش مناسب کار راحتی است!
اگر انتخاب یک کفش راحتی مناسب برای شما دشوار است این مطلب از بست شوز را از دست ندهید و با دقت بیشتری نسبت به انتخاب کفش مناسب اقدام نمایید. در ادامه شما را با ویژگی هایی که یک کفش راحتی مردانه باید داشته باشد آشنا می کنیم و برای راحتی شما لیست 30 مدل از بهترین کفش های راحتی موجود در بازار در پایین همین مطلب قرار دادیم.

نکات ضروری هنگام خرید کفش راحتی مردانه

خرید کفش مردانه هم مثل خرید هر نوع کفش و لباس و اکسسوری دیگری اصول و قواعد خاص خود را دارد و شما می‌توانید با در نظر گرفتن چند فاکتور ساده خرید کفش مردانه خود را با موفقیت انجام دهید.

1-مشخص کردن سایز پا

حتی بهترین و گرانترین کفش ها هم اگر اندازه پای شما نباشند هیچ ارزشی ندارند. پس واضح است که مهم‌ترین گام برای خرید کفش مردانه پیدا کردن سایز پای شما است. هر یک از انسان‌ها دارای پاهایی متفاوت هستند، برخی پاهایی پهن و برخی دیگر باریک دارند؛ حتی بعضی دیگر دارای مشکلاتی همچون صافی کف پا پا یا قوس بیش از اندازه هستند. در هر صورت، انتخاب صحیح کفش بستگی زیادی به میزان شناخت شما از پاهای‌تان دارد.
اگر اندازه پای خود را می دانید که به مرحله بعدی بروید در غیر این صورت به شما پیشنهاد می کنم "آموزش اندازه گیری سایز پا در خانه + جدول" را مطالعه بفرمایید. ما در این راهنمای بصورت کامل و جامع روش اندازه گیری سایز پا را به شما آموزش می دهیم.

2-نوع کفش خود را مشخص کنید

نوع یک کفش توسط فاکتورهای مختلفی تعیین می‌شود مثل جنس، استایل و رنگ که در ادامه به این موارد بیشتر خواهیم پرداخت.

  1. جنس کفش: معمولا جنس کفش های راحتی مردانه از چرم طبیعی یا مصنوعی و یا پارچه می باشد که بهترین متریال ساخت کفش، بی‌شک چرم طبیعی است. مزیت کفش‌های ساخته شده از چرم مصنوعی هم این است که آنها نسبت به سایر متریال‌های دیگر نسبتاً ارزان قیمت هستند. از مهمترین مزیت‌های کفش‌های پارچه‌ای هم، تطبیق‌پذیری آنها در سبک‌ها و طرح‌های مختلف است.
  2. استایل کفش: کفش‌های راحتی مدل‌های مختلفی دارند که آشنایی با این مدل‌ها و کاربرد هر یک از آن‌ها می‌تواند بهترین راهنما برای خرید کفش راحتی باشد. در مورد کفش‌های مردانه نیز انتخاب ظاهر کفش به علاقه شخصی فرد برمی‌گردد.
  3. رنگ کفش: انتخاب رنگ از یک سو به علاقه شخص و از سویی دیگر به نوع استایل بستگی دارد. برای داشتن یک کفش راحتی که جذابیت استایل شما را تکمیل کند، پیشنهاد ما کفش هایی با رنگ سفید می باشد. کفش های سفید به راحتی با هر ست دیگری هماهنگ شده و چشم نوازی خاصی ایجاد می کنند.

3-انتخاب کفش طبی برای جلوگیری از کمر درد

برای رهایی و جلوگیری از کمر درد با حساسیت بیشتری کفش هایتان را انتخاب کنید و از کفش های طبی استفاده نمایید، چرا که پوشیدن کفش نامناسب گاهی موجب کمر درد می شود.

4-بررسی دقیق کفی کفش

اگر می خواهید یک کفش پیاده روی مناسب انتخاب کنید، کفشی را انتخاب نمایید که کفه آن نازک نباشد، زیرا هنگام پیاده روی فشار زیادی به پاشنه پا وارد می شود و اگر کفی کفش نازک باشد مچ پا درد خواهد گرفت. هنگام پیاده روی، حرکت و تماس پا با زمین از پاشنه به سمت پنجه است، کفشی که کفه آن انعطاف پذیری زیادی دارد، انتخاب نمایید.

5-کفشی مناسب با شرایطتان بپوشید

اگر دیابتی هستید باید با آگاهی از بیماری و شرایط آن انتخاب صحیح داشته باشید اما ممکن است انتخاب های شما به دلیل این بیماری محدود باشد.
در دوران بارداری کفش باید به گونه ای باشد که فشار زیادی بر پاشنه و کمرتان وارد نکند و کفه آن انعطاف پذیر باشد. در این دوران کفشی متناسب با اندازه پا تهیه کنید زیرا در این دوران، پا بین نیم تا یک نمره، افزایش سایز خواهد داشت.

6-قیمت کفش

قیمت کفش مردانه به برند، کشور سازنده، متریال، گارانتی و موارد دیگر بستگی دارد. بنابراین هر چقدر برند کفش مشهورتر باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. این موضوع در مورد متریال هم کاملاً صادق است، کفش چرم یقیناً قیمت بیشتری از کفش ساخته شده از چرم مصنوعی دارد. اگر به هر دلیلی محدودیت بودجه دارید، بهتر است به فکر خرید کفش ارزان قیمت‌تر باشید؛ ولی توصیه ما این است که همیشه کیفیت را در اولویت بالاتری نسبت به قیمت قرار دهید.

چند نکته مهم در هنگام خرید کفش:

  • بهترین زمان برای خرید کفش عصر و پایان روز است. طول روز برای انتخاب آگاهانه کفش به دلیل فشار و استرس و دما مناسب نیست.
  • به عرض و پهنای جلوی کفش توجه نمایید و هم اندازه با عرض و پهنای پایتان کفش را انتخاب نمایید.
  • برای خرید کفش حتما جوراب بپوشید. بهتر است در تابستان برای انتخاب کفش جوراب نازک و در زمستان جوراب ضخیم بپوشید.
  • از برندهای معتبر که کفش خوب و استاندارد تولید می کنند، خرید نمایید و از کیفیت آن مطمئن باشید.
  • برای هر موقعیت یک کفش مناسب بپوشید مثلا برای پیاده روی طولانی از کفش سبک و راحتی استفاده کنید و از پوشیدن کفش های سنگینی چون، بوت خودداری کنید.
  • ‌بهترین کفش‌ها برای پیاده‌روی، کفش‌هایی هستند که به خوبی پاها را دربر‌گیرند و هنگام پیاده‌روی کاملا به عنوان محافظی برای پا عمل کنند و همچنین انعطاف‌پذیر باشند و پا در آن خسته نشود. کفش‌های پیاده‌روی باید بسیار سبک باشند به نحوی که اصلا احساس نکنید کفشی به پا دارید.
  • اگر به صورت حرفه‌ای و مداوم پیاده‌روی می‌کنید بهتر است کفش‌های ساقدار را انتخاب کنید که در پیاده‌روی‌های طولانی‌ مدت به ساق پایتان آسیبی نرسد.
  • برای اینکه بدانیم چگونه بهترین کفش را انتخاب کنیم، باید به مهمترین نکات انتخاب کفش یعنی (رنگ، فرم و سبک بودن) دقت کنید.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظرات خود برای ما ارسال کنید
.

►منبع: bartarinha - namnak -markomode
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/QYAm7B

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی