بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای و نکات خرید کفش ورزشی دخترانه شیک

  • ۷۰۴
راهنمای و نکات خرید کفش ورزشی دخترانه شیک

چگونه کفش مناسب برای فرزند خود بخریم؟ راهنمای کامل و دقیق خرید کفش مناسب برای دختران با همراه نکات لازم.


هنگامی که دختر کوچولو شما بزرگ می شود، خرید کفش برای او بسیار دشوار است. اندازه گیری کفش و انتخاب کفش مناسب می تواند یک کار دشوار باشد.
در هنگام خرید کفش دخترانه فاکتورهای زیادی باید در نظر گرفته شود. علاوه بر سبک کفش، مهم است که اطمینان حاصل کنید که هر کفشی که دخترتان می پوشد از راحتی، پشتیبانی و فضای مناسب برای رشد مناسب پا برخوردار باشد.
پوشیدن مداوم کفش های نامناسب می تواند مشکلات مداوم ایجاد کند. در خرید کفش برای فرزند خود اول باید راحتی و عملکرد کفش موردنظر قرار گیرد و بعد زیبای آن. کفش ورزشی دخترانه باید سطح پاها را به خوبی پوشش دهد، نرم و انعطاف پذیر باشد، هیچ فشاری به هیچ قسمت از پای بچه به خصوص پنجه های او وارد نکند.

چگونه بفهمیم کفش برای کودک مناسب است؟

از کودکان خود این سوالات را بپرسید:

1. آیا می توانید انگشتان پای خود را تکان دهد؟
2. آیا انگشتان پای او به انتهای کفش برخورد می کند؟
3. آیا پاشنه های پا به اطراف می لغزند یا احساس سفتی بیش از حد می کند؟

(بچه های بزرگتر ممکن است فقط بخواهند به خرید کفش بروند!)
سپس، با استفاده از انگشت شست خود، بالای کفش را فشار دهید تا مطمئن شوید فضای کافی (تقریباً به اندازه یک انگشت شست) بین انتهای انگشتان پا و نوک کفش وجود دارد. برای کفش های کودک نوپا، در قسمت جلوی کفش باید تقریباً 1 الی 1.5 سانتی متر فضا وجود داشته باشد.

چگونه و چه زمانی پای کودک را اندازه بگیریم؟

اندازه گیری اندازه پای کودکان قسمت اساسی خرید کفش است. نه تنها دانستن اندازه صحیح پای مهم است تا بتوانید بر این اساس خرید کنید، بلکه همچنین باید پیگیری رشد آنها هم باشید. دقت کنید که پای بچه ها سریع رشد می کند! و کودکان معمولا توجه زیادی به اینکه کفش برایشان تنگ شده ندارد پس لازم است خودتان هر چند وقت یکبار این مسئله را بررسی کنید. برای کودکان زیر 2 سال، بهتر است ماهیانه اندازه گیری شود و پای کودک نوپا تقریباً هر 2 الی 4 ماه.

• زیر 15 ماه: 0.5 سایز هر 2 ماه افزایش می یابد.
• 15 ماه الی 2 سال: 0.5 سایز هر 2-3 ماه افزایش می یابد.
• 2 الی 3 سال: 0.5 سایز هر 3-4 ماه افزایش می یابد.
• 3 الی 5 سال: 0.5 سایز هر 4 ماه افزایش می یابد.

بهترین راه برای فهمیدن زمان خرید و تعویض کفش کودک، پرسیدن از خود کودک است. همچنین به طور مرتب کفش کودک را برای پیدا کردن فرسودگی یا درز و پارگی مورد بررسی قرار دهید. زمانی که گوشه های کفش از دیگر قسمت ها سریع تر فرسوده می شود، دلیل این است که کفش به اندازه کافی گشاد نیست.

چگونه می توانم کفش کودک بخرم؟

پاهای کودک با قدرت بیشتری نسبت به بزرگسالان به زمین برخورد می کند، بنابراین کفش های آنها باید بالشتک و انعطاف پذیری بیشتری داشته باشند. بدنبال مواد تنفسی مانند چرم یا مش ساخته شده با پوشش ضد میکروبی باشید.
بخاطر بسپارید ساختار استخوان کودک در دو سال اول کاملاً رشد کرده و بسیاری از مشکلات پا در دوران کودکی ایجاد می شود، بنابراین انتخاب کفش متناسب با پای کودک بسیار حیاتی است.

چند نکته مهم هنگام خرید کفش دخترانه:

  • اولویت اول در خرید کفش، راحتی می باشد و پس از آن ظاهر و زیبایی باید مد نظر قرار گیرد. کفش های پشت باز برای استفاده در بیرون منزل مناسب نیستند و پای دخترتان در آن ها به خوبی قرار نمی گیرد.
  • از کفش هایی که دارای رویه ی تنفسی هستند استفاده کنید. این کفش ها کیفیت بالاتری دارند. یک جفت کفش چرم یا کتان این ویژگی را دارد. این کفش‌ها نه تنها دوام بالاتری دارند، بلکه از عرق کردن پا داخل کفش جلوگیری می کنند.
  • به ضخامت و انعطاف پذیری و مقاومت کفش توجه داشته باشید، کفش باید سفت و محکم ولی انعطاف پذیر باشد. رویه کفش هم باید انعطاف پذیر باشد تا به مرور زمان دچار شکستگی نشود و از حالت اولیه خود فاصله نگیرد.
  • هیچ گاه کفش تنگ را به امید اینکه جاباز خواهد کرد انتخاب نکنید. نوک کفش را با انگشت فشار دهید و مطمئن شوید که حداقل یک بند انگشت، جا در قسمت جلویی کفش وجود داشته باشد.
  • از کفش های چسبی یا سگگ دار استفاده کنید. زیرا به شما این اجازه را می‌دهد که کفش را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. 
  • برای کودکان زیر 7 سال هرگز چندین کفش در یک زمان خریداری نکنید، زیرا رشد اندازه پای کودک در این سن نا منظم بوده و ممکن است چند ماه بعد در استفاده از کفش جدیدی که قبلا تهیه شده، دچار مشکل شود.
  • دور کفش های پاشنه بلند را خط بکشید. زیرا این کفش ها انتخاب مناسبی برای استفاده روزمره نیست و بیشتر در مهمانی ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت. مضاف بر این، پوشیدن کفش پاشنه دار باعث بروز آسیب های نخاعی و فشار بر روی کمر خواهد شد.
  • بهتر است کفی کفش بافت دار و برجستگی های ظریف داشته باشد تا از لیز خوردن کودک شما جلوگیری کند.

امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منابع: dsw.comshoezone.com
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/5jx7MP

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی