بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه یک کیف کمری دخترانه شیک و فانتری بخریم؟

  • ۱۰۳۴
چگونه یک کیف کمری دخترانه شیک و فانتری بخریم؟

اگر به یک راهنمای خرید کیف کمری دخترانه نیاز دارید و می خواید یک کیف کمری شیک و زیبا برای دخترتان بخرید این مطلب را از دست ندهید.


کیف های کمری یکی از محبوب ترین کیف ها در همه سنین می باشند که بخاطر کوچک و شیک بودن و امنیت بالا مورد استقبال قرار گرفتند. انتخاب یک کیف کمری دخترانه شیک و مناسب علاوه زیبا بصری به دخترتان کمک می کند تا همه وسایل مورد نیازش را در دسترس داشته باشد. کیف های کمری را می‌شود برای هر هدفی استفاده کرد، از یک گردش شبانه گرفته تا ورزش و پیاده روی و دوچرخه سواری.

  • کیف کمری برای سفر: از رایج ترین کاربری های کیف های کمری، استفاده در سفر است. وسایل ضروری یا چیزهایی را که لازم است در دسترس باشند را یک جا و نزدیک به هم نگهداری می کند. 
  • کیف کمری برای ورزش: کیف های کمری برای ورزش کردن هم کاربرد دارند شما به کمک آن می توانید لوازم ضروری را هنگام ورزش همراه داشته باشند. این قابلیت کیف های کمری، کمک می کند هم دست هایشان برای حرکت آزاد باشد و هم وسایلشان بیرون نریزد. 
  • کیف کمری برای موتور یا دوچرخه سواری: کیف های کمری این امکان را به موتور یا دوچرخه سواران می دهند که وسایل مورد نیاز مثل کلید، کیف پول یا بطری آب را به راحتی در دسترس داشته باشند.

کیف های کمری علاوه بر زیبایی دارای امنیت بالای می باشند چون که آنها مثل کمربند ایمن و مطمئن بسته می شود. این نوع از کیف‌ها، ایمنی بسیار بالایی دارند و برای افرادی مناسبند که در جاهای شلوغ و در معرض دزدی هستند چون تا وقتی که گیره ها و قلاب های آن نشکند، نمی شود کیف را از بدن جدا کرد.
برای خرید یک کیف کمری، باید اول تصمیم گرفت که چطور می‌خواهیم از آن استفاده کنیم و دلمان می‌خواهد که چه جنسی داشته باشد. بین اینکه کیفی شیک و مد روز باشد، کاربردی باشد و کیفی که اصلاً برای هیچ کدام از این اهداف ساخته نشده باشد تمایز ایجاد کنید. میانگین مردم، کیفی را می‌خواهند که هم کاربردی و هم شیک و به روز باشد.

نکات مهم هنگام خرید کیف کمری دخترانه

جنس کیف کمری: کیف های کمری موجود در بازار معمولا از این سه جنس تولید می شوند که هر کدام از این مواد، مزایا و معایبی دارند.

  • کیف کمری چرمی: بیشترین جنسی که در تولید کیف های کمری استفاده می شود چرم است. از جمله ویژگی های چرم می توان به ضد آب بود و مقاومت و تحمل زیاد آن اشاره کرد بنابراین به راحتی پاره و خیس نمی شود. معمولاً چرم در تولید کیف های کمری مسافرتی و کیف‌ های کمری تحصیلی به کار می رود.
  • کیف کمری پارچه ای: کیف های کمری از جنس پارچه، معمولاً تنوع رنگ بیشتری از کیف های کمری چرمی دارند و معمولاً کاربریشان برای لوازم سبکتر مثل کیف پول است. چون پارچه راحت تر از چرم شکل می گیرد و انعطاف بیشتری دارد، باعث می شود افراد بتوانند وسایلی با اندازه های متفاوت داخل آن بگذارند.
  • کیف کمری برزنتی: برزنت مثل چرم مقاومت بالایی دارد. خانم ها از کیف های کمری برزنتی برای حمل کتاب، جزوه یا مدارکی که باید خیلی سریع در دسترسشان قرار بگیرد استفاده می کنند.

نحوه بسته شدن: کیف های کمری معمولا با زیپ بسته می شوند. توجه کنید که اگر کیف قابلیت قفل شدن ندارد، گیره ها و زیپ هایش باید حتماً کامل بسته شوند. اگر کیف را برای استفاده ورزشی مثل پیاده روی یا دوچرخه سواری انتخاب می کنیم، باز باید مراقب تطابق کاربری کیف با هدفتان باشید.

تعداد زیپ: اگه جزء افرادی هستید که به نظم اهمیت می دهند و یا به تعداد زیپ بیشتری نیاز دارید پس یک کیف کمری با زیپ بیشتر را انتخاب کنید. 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►لینک کوتاه مطلب: xip.li/CRv0Dl

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی