بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی کیف کمری زنانه شیک و زیبا

  • ۵۸۰
راهنمای خرید اینترنتی کیف کمری زنانه شیک و زیبا

راهنمای کامل خرید کیف کمری زنانه به همراه معرفی انواع و کاربرد های آن + لیست 30 مدل کیف کمری زنانه شیک و زیبا با قیمت مناسب.


کیف های کمری زنانه یکی از پرکاربرد ترین انواع کیف ها هستند که در چند سال اخیر محبوبیت فراوانی کسب کرده اند. این کیف ها به شما کمک می کند تا همه وسایل مورد نیازمان را در دسترس داشته باشیم ولی دست هایتان آزاد باشد. کیف های کمری را می‌شود برای هر هدفی استفاده کرد، از یک گردش شبانه گرفته تا ورزش و پیاده روی و دوچرخه سواری.

از جمله کاربرد های کیف های کمری!

کیف کمری برای سفر: از رایج ترین کاربری های کیف های کمری، استفاده در سفر است. وسایل ضروری یا چیزهایی را که لازم است در دسترس باشند را یک جا و نزدیک به هم نگهداری می کند. مدارک سفر، پاسپورت، مدارک شناسایی و بسیاری مدارک دیگر، هم ایمن هستند و هم دست‌ افراد برای نگه داشتن چمدان ها آزاد می ماند.

کیف کمری برای ورزش: کیف های کمری برای ورزش کردن هم کاربرد دارند شما به کمک آن می توانید لوازم ضروری را هنگام ورزش همراه داشته باشند. این قابلیت کیف های کمری، کمک می کند هم دست هایشان برای حرکت آزاد باشد و هم وسایلشان بیرون نریزد. استفاده از این کیف، فضایی در اختیار خانم ها قرار می دهد که پلیرهای قابل حمل مثل آی پاد یا بطری‌ آب یا قمقمه را در حین ورزش در آن گذاشت. کیف کمری به خانم ها این امکان را می دهد که بدون نیار به نگه داشتن چیزی، نشسته یا ایستاده ورزش کنند.

کیف کمری برای موتور یا دوچرخه سواری: کیف های کمری این امکان را به موتور یا دوچرخه سواران می دهند که وسایل مورد نیاز مثل کلید، کیف پول یا بطری آب را به راحتی در دسترس داشته باشند. کیف های کمری به کمربند شلوار متصل می شوند، به همین دلیل، امنیت بالایی هم روی دوچرخه و هم پایین آن دارند.

نکات مهم هنگام خرید کیف کمری زنانه

برای خرید یک کیف کمری، باید اول تصمیم گرفت که چطور می‌خواهیم از آن استفاده کنیم و دلمان می‌خواهد که چه جنسی داشته باشد. بین اینکه کیفی شیک و مد روز باشد، کاربردی باشد و کیفی که اصلاً برای هیچ کدام از این اهداف ساخته نشده باشد تمایز ایجاد کنید. میانگین مردم، کیفی را می‌خواهند که هم کاربردی و هم شیک و به روز باشد.

جنس کیف کمری: کیف های کمری موجود در بازار معمولا از این سه جنس تولید می شوند که هر کدام از این مواد، مزایا و معایبی دارند.

  • کیف کمری چرمی: بیشترین جنسی که در تولید کیف های کمری استفاده می شود چرم است. از جمله ویژگی های چرم می توان به ضد آب بود و مقاومت و تحمل زیاد آن اشاره کرد بنابراین به راحتی پاره و خیس نمی شود. معمولاً چرم در تولید کیف های کمری مسافرتی و کیف‌ های کمری تحصیلی به کار می رود.
  • کیف کمری پارچه ای: کیف های کمری از جنس پارچه، معمولاً تنوع رنگ بیشتری از کیف های کمری چرمی دارند و معمولاً کاربریشان برای لوازم سبکتر مثل کیف پول است. چون پارچه راحت تر از چرم شکل می گیرد و انعطاف بیشتری دارد، باعث می شود افراد بتوانند وسایلی با اندازه های متفاوت داخل آن بگذارند.
  • کیف کمری برزنتی: برزنت مثل چرم مقاومت بالایی دارد. خانم ها از کیف های کمری برزنتی برای حمل کتاب، جزوه یا مدارکی که باید خیلی سریع در دسترسشان قرار بگیرد استفاده می کنند.

ابعاد مناسب: بزرگی و یا کوچکی کیف یکی دیگر از مسایل مورد نظر است. این کیف ها بخاطر کوچک بودنشون مورد استقبال قرار گرفتند ولی امروزه سایز های مختلفی از آنها در بازار موجوده و در صورتی که سایز بیش از حد بزرگ بردارید، مثل این میمونه که به خودتان گونی وصل کردید و اصلا وجهه خوبی نداره. پس حتما قبلش وسایلی که می خواهید توی کیف بگذارید رو چک کنید.

تعداد زیپ: اگه جزء افرادی هستید که به نظم اهمیت می دهند و یا به تعداد زیپ بیشتری نیاز دارید پس یک کیف کمری با زیپ بیشتر را انتخاب کنید.

نحوه بسته شدن: اگر کیف قابلیت قفل شدن ندارد، گیره ها و زیپ هایش باید حتماً کامل بسته شوند. اگر کیف را برای استفاده ورزشی مثل پیاده روی یا دوچرخه سواری انتخاب می کنیم، باز باید مراقب تطابق کاربری کیف با هدفمان باشیم.

شیوه های حمل کیف کمری: کسی که می خواهد کیف کمری بخرد، باید به دو مدل مختلفی که می شود کیف را انداخت هم فکر کند تا برای خرید مدل مناسب خودش تصمیم بگیرد.

بعضی ها ممکن است کیفی را انتخاب کنند که آویزان می شود و پایین کمر می افتد، در این حالت کیف معمولاً از کمر آویزان می‌ماند، مثل کیف مدرسه‌ که فقط بندی برای حلقه شدن دور شانه ها ندارد. این شیو حمل برای افرادی مناسب است که صرفاً برای زیبایی کیف و ست کردن آن با لباس‌هایشان حمل می کنند.
یکی دیگر از شیوه های حمل آن، رد کردن بند کیف از کمر شلوار است، مثل کمربند ایمن و مطمئن بسته می شود. این نوع از کیف‌ها، ایمنی بسیار بالایی دارند و برای افرادی مناسبند که در جاهای شلوغ و در معرض دزدی هستند چون تا وقتی که گیره ها و قلاب های آن نشکند، نمی شود کیف را از بدن جدا کرد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: beytoote
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/YB9IXt

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی