بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بررسی موزن ماتیکی فلولس (به همراه 10 تا از نظر خریداران)

  • ۸۵۱
بررسی موزن ماتیکی فلولس (به همراه 10 تا از نظر خریداران)

هیچ شخصی دوست ندارد که در هنگام خلاص شدن از شر موهای مزاحم و زائد صورت خود دچار بریدگی بر روی پوست خود شود. در حالی که ممکن است راهای های بی شماری برای داشتن چهره ای زیبا و بدون موی زائد وجو داشته باشد، اما معمولا این راه گران قیمت و زمان بر هستند.

دقیقا همینجاست که موزن ماتیکی فلولس (Finishing Touch Flawless) وارد می شوددستگاه انقلابی برای خلاص شدن از شر موهای زائد صورت که در اطراف لب بالایی، چانه، گونه ها، گردن و پیشانی ما جمع شده اند. بدون درد، سریع و بدون تحریک یا قرمزی روی پوست زیبایتان.

موزن ماتیکی فلولس نه تنها درد از بین بردن موهای زائد را از بین می برد، بلکه دارای طراحی فشرده و جمع و جور مانند رژ لب است که می توان آن را کاملاً در هر جایی با یک لمس ساده بیرون بکشید. استفاده دستگاه موکن فلولس هیچگونه درد و آسیبی را بهمراه نخواهد داشت و در حساس‌ترین نقاط صورت نظیر دور لب، چانه و پیشانی بهترین عملکرد ممکن را خواهد داشت.

درباره محصول

موزن فلولس دارای سری چرخشی به همراه تیغه‌های بسیار تیز می باشد که باعث شده است که کمترین اصطکاک ممکن بین صورت و دستگاه ایجاد شود که نتیجه‌ی آن عدم وجود هرگونه التهاب و درد میباشد. یکی از ویژگی‌های حائز اهمیت دستگاه موکن صورت فلاولس Flawless مدل 18K قابلیت حمل آسان است. بدنه دستگاه بسیار کوچک بوده و به راحتی قابل حمل و نقل و استفاده از آن در مسافرت‌ها میباشد.

از دیگر ویژگی‌های این اپیلاتور صورت، قابلیت کارکرد بی سیم آن است. کارکرد دستگاه با باتری قلمی بوده و در هر جا و مکانی میتوانید از محصول استفاده نمایید. دستگاه موکن صورت فلاولس Flawless برای بانوان در تمامی سنین میباشد.با استفاده از برس تعبیه شده همراه دستگاه ، میتوانید پس از هر بار استفاده ، به آسانی آن را تمیز نمایید.

ویژگی های موزن ماتیکی Flawless

ویژگی های موزن ماتیکی Flawless :
- مناسب برای بانوان در تمامی سنین و انواع پوست
- طراحی شده به صورت ماتیکی و کاملا حرفه ای
- امکان استفاده در هر مکانی به خصوص سفر
- حذف موهای زائد بدون درد و بصورت ملایم
- مناسب بانوان برای انواع پوست ها
- قابلیت اصلاح موهای بدن و صورت
- دارای تیغ های بسیار تیز و بادوام
- سبک، کوچک جهت حمل آسان
- کاربرد فوق العاده آسان و راحت
- بدون سوزش، قرمزی یا تحریک
- پاک کننده ایمن لمسی صورت
- کارکرد با باطری قلمی

آیا بعد از استفاده موها ضخیم تر می شوند؟

شنیدید که تراشیدن صورت شما باعث ضخیم تر شدن موهای شما می شود، این یک جمله غلط است که توسط Science و American Mayo Clinic رد شده است. این درست است که اگر از این موزن روی صورت خود استفاده کنید، مو هایتان ضخیم‌تر نمی‌شود. علاوه بر آن، بسیاری از زنان که نظرات مثبتی را برای موزن فلولس در آمازون به جای گذاشته‌اند گفته اند که بعد از استفاده مو هایشان ضخیم نشده است.
از کجا موزن ماتیکی فلولس اصل بخریم؟

توجه کنید که برخی از سایت ها و کانال به قصد کلاه برداری نسخه کپی این محصول را به فروش می رسانند که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و حتما از فروشگاه های معتبر آن را تهیه کنید. فروشگاه پیشنهادی ما که دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی و بیش از 10 سال سابقه در این زمینه می باشد فروشگاه ارزانکده بانه است.

که شما می توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنید چون دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه و همین طور پرداخت درب منزل می باشد. علاوه بر این ها دارای ضمانت بهترین قیمت در سطح وب بوده و توسط خود ما تست شده. اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از لینک زیر استفاده بکنید و آن محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

در ادامه نظر برخی از خریداری این موزن فوق العاده را برای شما قرار می دهیم:

1-شاین، 25 ساله: "پشیمان نخواهی شد."

موزن ماتیکی فلولس

"در ابتدا می خواهم بگویم که موزن ماتیکی فلولس یک محصول فوق العاده است. "چطور؟" شما بپرسید، خب... طراحی شیک و پیروی آسان دستورالعمل ها، استفاده از آن را لذتی مطلق کرده است.

"به عنوان یک "حذف کننده موهای صورت" باتجربه که به شدت به تیغ ها چسبیده بودم تا زمانی که این دستگاه زیبا وارد زندگی من شد، صادقانه می توانم بگویم که اکنون کاملاً تغییر شکل یافته ام. این محصول پوست من را بدون مو، صاف می کند و هیچگونه زخم و سوزشی ایجاد نمی کند. اما مهمتر از همه: بریدگی صفر در پایان فرآیند حذف موهای زائد! این به لطف سر شناور  آن است که در اطراف زوایای صورت شما بدون لبه‌های تیز تیغ می‌چرخد.

"به‌علاوه نور تعبیه‌شده، راهنمایی برای شناسایی کوچک‌ترین تکه‌های موهای زائد نازک فراهم می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هیچ چیز از دست نرفته است. پس از اتمام کار، می‌توان محصول را بدون زحمت با استفاده از برس موجود تمیز کرد و نگهداری کرد.

2-لیزا، 31 ساله: "آسان و موثر."

خرید موزن ماتیکی فلولس

من هرگز از محصولی مانند موزن ماتیکی فلولس استفاده نکرده‌ام، بنابراین واقعاً نمی‌دانستم چه انتظاری داشته باشم، اما بسیار شگفت‌زده شدم که چقدر آسان و مؤثر است! مطمئناً می‌توانم ببینم که این بخشی از کارهای روزانه من است.

3-راشل، 33: "بسیار آسان!"

من واقعاً دوست داشتم از موزن ماتیکی فلولس برای نواحی کوچکتر صورتم مانند لب بالایی و چانه استفاده کنم. "نتایج من صاف و کاملاً بدون درد بود. حفظ یک پایه بدون تیرگی برای آرایش و استفاده از مراقبت از پوست بسیار آسان بود!"

4-لوسی، 36: "در گرفتن موهای زائد بسیار خوب است."

از بین بردن موهای مزاحمی

"خیلی شگفت انگیز است! برای از بین بردن موهای مزاحمی را که روی لب بالایی من رشد می کنند بسیار خوب است. همچنین، من از موزن ماتیکی فلولس در بقیه قسمت های صورتم استفاده کردم زیرا به داشتن پوستی صاف کمک می کند. من نتیجه را دوست داشتم!"

5-رزی، 34 ساله: "به صاف شدن پوستم کمک کرد."

"من این محصول را دوست داشتم. این موزن به صاف شدن پوستم کمک کرد و آرایشم را بی عیب و نقص نشان داد. 

"خیلی خوب است قبل از یک مهمانی بزرگ صورت خود را شاداب کنید و آن را بسیار درخشان تر کنید."

6-سارا، 32 ساله: "بسیار ملایم"

موزن ماتیکی فلولس

«من بارها از موزن ماتیکی فلولس استفاده کرده‌ام که روز یا شب بیرون می‌رفتم و استفاده از آن بسیار آسان و بسیار ملایم بود.

"من واقعاً چراغ کوچک آن را دوست داشتم زیرا واقعاً به من کمک کرد تا همه موهای کوچک را اصلاح کنم. همچنین احساس می کردم آرایشم صاف تر شده است بنابراین در کل، من آن را دوست داشتم!"

7-جسیکا، 31 ساله: "بدون بریدگی و زخم"

"تجربه کلی من با موزن ماتیکی فلولس فوق‌العاده بود. این محصول دقیقاً همان کاری را که می‌گفت انجام می‌داد و مانند سایر محصولات رفع موهای زائد صورت من را قرمز و لکه‌دار نکرد."

8-ایمی، 31 ساله: "دقیقاً همانطور که گفته شد عمل کرد."
"من متوجه شدم که دقیقاً همانطور که گفته شده عمل می کند. سبک وزن است، استفاده از آن آسان است و تمیز کردن آن آسان است. موزن ماتیکی فلولس یک اندازه عالی برای نگه داشتن در کیف دستی شما برای اصلاح سریع است. برای یک ماشین اصلاح کوچک فقط با یک باتری، انرژی نسبتاً بالایی دارد."

9-مالا، 34 ساله: "اصلاً درد ندارد."

موزن ابرو

"من کاملا این محصول را دوست داشتم، استفاده از آن بسیار سریع و آسان است. همیشه در دسترس است و هیچ دردی وجود ندارد. بعد از هر بار استفاده پوست من بسیار نرم و بدون تحریک می شود. خداحافظ تیغ های سنتی! "

10-رز، 27 ساله: "استفاده از آن بسیار آسان است."
"من به معنای واقعی کلمه هرگز برای ابروهایم کاری نمی کنم، اما این موبر بی عیب و نقص ابروها این را تغییر داده است.

"استفاده از آن بسیار آسان بود و می‌توانستم بدون زحمت ابروهایم را مطابق میل خود شکل دهم. همچنین یک ذره آسیبی به آن وارد نکرد که یک امتیاز بزرگ است!"

و در آخر

ما در این مطلب سعی کردیم بررسی کاملی را برای این محصول قرار بدهیم. اگر شما هم این محصول را خریداری کرده اید خوشحال می شیم که تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی