بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

بررسی موزن میکروتاچ سوئیچ بلید (بخریم یا نه؟)

  • ۵۴۶
بررسی موزن میکروتاچ سوئیچ بلید (بخریم یا نه؟)

در این مطلب به بررسی موزن جدید میکروتاچ سوئیچ بلید (microtouch switchblade) می پردازیم. این محصول همانطور که در تلویزیون تبلیغ می شود یک ابزار عالی اصلاح سر و صورت است. این موزن چند کاره است شما هم می توانید موهای بینی و گوش را با این دستگاه بتراشید هم موهای زائد پشت گردن را بزنید همچنین موهای سینه را از ته بزنید علاوه بر اینکه شما می توانید شانه های مخصوص در اندازه های مختلف آن را متصل نموده و موهای سرتان را نیز کوتاه کنید.

درباره محصول:

موزن میکروتاچ سوئیچ بلید (microtouch switchblade) از شرکت MicroTouch، سازنده پیشرو در موزن های شخصی مردانه است. موزن سوئیچ بلید یک آرایشگر معمولی نیست، اولین آرایشگر همه کاره و سر تا پا در جهان است که به شما امکان می دهد موها را در هر جایی تنها با یک ابزار اصلاح کنید.

بررسی موزن میکروتاچ سوئیچ بلید (دروغ یا واقعی؟)

این دستگاه که برای «تغییر» از اصلاح کننده میکرو به ماشین اصلاح سایز کامل با پوشش سر طراحی شده است، بهترین تجربه ی اصلاح کردن را فراهم می کند. با تیغه های فولادی آلمانی و 4 سرپوش شانه ای که 5 سطح پیرایش را ارائه می دهند. موبر میکروتاچ سوئیچ بلید برای گوش، بینی، گردن، ابروها و خط ریش کارآمد است،

سری جدید این دستگاه که با نام میکروتاچ سوئیچ بلید وارد بازار شده است،نسبت به نمونه قبلی آن دارای قابلیت های بیشتری می باشد. از میکروتاچ مکس سوییچ بلید می توان برای اصلاح موهای بینی، گوش، ابرو، خط پشت گردن، خط ریش و … استفاده کرد. موزن میکروتاچ سوییچ بلید با 2 سری متفاوت در 2 سایز و با کارایی متفاوت می باشد. . با میکروتاچ سوییچ بلید به راحتی موهای پشت گردن ، موهای دور سر و موهای بدن را به خوبی اصلاح نمایید. کارکرد این کالا با 2 عدد باطری نیم قلمی می باشد، یک وسیله مناسب برای مسافرت و یا استفاده در محیط کار، حتی اتومبیل است.

این موزن حرفه ای چند کاره شامل یک چراغ کوچک است که به شما امکان می دهد با دقت بیشتری موهای هر قسمت از بدن خود را از بین ببرید بدون خراشیدگی و بریدگی. این دستگاه یک وسیله بسیار ظریف و سبک بوده و به راحتی قابل حمل است. یکی از ویژگی های منحصر بفرد میکروتاچ مکس سوییچ بلید استفاده بسیار آسان از آن است که موها را با هر ضخامتی که باشند به سرعت و به طور کامل از بین می برد. ما این محصول را هم برای آقایان و هم برای بانوان پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید:

  • برای استفاده بر روی موهای صورت, بینی, ابرو و موهای بدن
  • حرکت عالی بر روی پوست بدون درد و ناراحتی و زخم کردن
  • استفاده ی بسیار راحت بدون نیاز به مهارت و تجربه قبلی
  • شانه مخصوص برای کوتاه کردن و تمیز کردن اطراف گردن
  • مو زن گوش، بینی و خط زن به همراه ۴ عدد شانه
  • بدون نیاز به برق با استفاده راحت در همه جا
  • دارای سری قابل تعویض برای اصلاح ابرو
  • شانه های مخصوص برای کوتاه کردن مو
  • برس مخصوص برای تمیز کردن مو زن
  • چراغ ال ای دی برای اصلاح دقیق
  • کیفیت مناسب بدنه،تیغه و موتور
  • درپوش محافظ تیغه

موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

آیا سوئیچ بلید میکرو تاچ کار می کند؟

کاربران نظرات متفاوتی درمورد این محصول دارند. این محصول یک دستگاه سبک و ارزان قیمت می باشد اما وقتی که شروع به کار کردن می کند عملکرد آن بسیار مناسب است و در واقع به خوبی کار می کند.

نظر یکی از کاربران در مورد این محصول:

این محصول جالب به نظر می رسید زیرا همه مردان موهای زائدی دارند که باید با آن دست و پنجه نرم کنند. به نظر می‌رسد که این محصول برای موهای بلندتر خوب عمل می‌کند، اما به نظر می‌رسد که تمام موهای کوتاه‌تر و ظریف‌تری را که سعی کردم از شر آنها خلاص شوم، کوتاه نمی‌کند. البته این محصول موها را نمی کند، که این خوب است.

من دوست نداشتم که با باتری کار کنه. ترجیح می دادم یا باتری قابل شارژ داشته باشد یا دوشاخه ولی این محصول با دوتا باتری کار می کنه. همچنین کیفی برای نگه داشتن قطعات ندارد، بنابراین باید چیز دیگری برای نگه داشتن همه چیز در نظر بگیرید.

پس، با توجه به قیمتی که داره، این محصول چند کاره است که یک امتیاز مثبت است و در کوتاه کردن برخی از موهایی که من با آنها مشکل داشتم، کار خوبی انجام می دهد.

خرید موزن میکرو تاچ سوئیچ بلید

از کجا این محصول را خریداری کنیم؟

توجه کنید که برخی از سایت ها و کانال به قصد کلاه برداری نسخه کپی این محصول را به فروش می رسانند که از کیفیت خوبی برخوردار نیست و حتما از فروشگاه های معتبر آن را تهیه کنید. فروشگاه پیشنهادی ما که دارای نماد اعتماد الکترونیک و ساماندهی و بیش از 10 سال سابقه در این زمینه می باشد فروشگاه ارزانکده بانه است.

که شما می توانید با خیال راحت از این فروشگاه خرید کنید چون دارای 7 روز ضمانت بازگشت وجه و همین طور پرداخت درب منزل می باشد. علاوه بر این ها دار ضمانت بهترین قیمت در سطح وب بوده و توسط خود ما تست شده.

اگر قصد خرید این محصول را دارید می توانید از لینک زیر استفاده بکنید و آن محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

http://cheapbaneh.ir/product.php?id=1563

و در آخر

ما در این مطلب سعی کردیم بررسی کاملی را برای این محصول قرار بدهیم. اگر شما هم این محصول را خریداری کرده اید خوشحال می شیم که تجربه خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی