بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

چگونه زیباترین صندل دخترانه را انتخاب کنیم؟

  • ۶۲۰۴
چگونه زیباترین صندل دخترانه را انتخاب کنیم؟

ویژگی های صندل دخترانه مناسب چیست؟ لیست 30 مدل از جدیدترین و شیک ترین صندل دخترانه بچه گانه + خرید اینترنتی.


با رسیدن فصل گرما یکی از پرکاربرد ترین کفش ها، صندل ها هستند، که استفاده از این مدل کفش های در این فصل به اوج خود می رسد. در واقع صندل نوعی پاافزار رو باز و سبک است که معمولاً با بندی که در پشت مچ پا قرار می‌گیرد پوشیده می‌شوند. صندل‌ها به دلیل راحتی در مناطق گرم محبوبیتی فراوانی در بین مردم دارد. 
اگر شما هم می خواهید برای دختر خود یک صندل خوب و با کیفیت تهیه کنید باید در انتخاب آن دقت لازم را به‌ عمل آورید، تا در دراز مدت دچار مشکل نشوید و آسیب به پا و ستون فقرات فرزند شما وارد نشود. مشکل در راه رفتن، احساس درد، تورم و تاول در جلو و پشت پا و بسیاری موارد دیگر، از جمله مشکلات پوشیدن یک صندل نامناسب می باشند.

در ادامه ما ویژگی هایی که یک صندل دخترانه مناسب باید داشته باشد را به شما یاد می دهیم و در آخر همین مطلب لیست 30 مدل از بهترین و جدیدترین صندل های دخترانه بچه گانه را گلچین کرده و برای شما قرار داده ایم تا به راحتی انتخاب خود را انجام دهید. با ما همراه باشید.

نکات کلیدی هنگام خرید صندل دخترانه

اندازه مناسب: سعی کنید همیشه برای کودکان صندل های سبک و مقاوم و اندازه پا بخرید. همیشه پیش از انتخاب و خرید کفش، پای فرزند خود را اندازه بگیرید. این کار را در حالت ایستاده اندازه بگیرید. از آنجایی که یک پا همیشه از پای دیگر بزرگ تر است، باید هر دو پا را اندازه گیری کنید. 
از خرید صندل های یکی دو سایز بزرگ تر خودداری کنید، زیرا این کار سبب لغزیده شدن پای کودک در صندل می شود و سبب می شود که کودک نتواند به خوبی بدود یا بازی کند و احتمال پیچ خوردگی و آسیب به پای کودک وجود دارد. پوشاندن کفش ها و صندل های بزرگ به کودکان موجب بد فرم شدن پاها و اختلالات حرکتی در آن ها و ابتلا به عارضه صافی کف پا می شود. 

روش اندازه گیری: ابتدا یک کاغذ سفید را روی زمین قرار دهید و پای کودک را روی آن بگذارید. با یک خودکار دور پای او را خط بکشید و خطوط دور آن را مشخص کنید. حال یک خط کش بردارید و از نوک انگشت شصت تا انتهای پا یک خط بکشید. اندازه این خط را به سانتی‌متر مشخص کنید و از جدول موجود سایز پای کودک را پیدا کنید. 

پیشنهادی: 5 گام ساده اندازه گیری سایز پای کودک در خانه


جنس صندل: یک صندل خوب باید آن قدر نرم و انعطاف ‌پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود. از طرف دیگر زیره صندل نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. از بهترین، انعطاف پذیرترین و راحت ترین صندل ها برای کودکان، صندل هایی از جنس چرم است. البته کفش هایی از جنس پلاستیک (پلی اورتان) نرم هم برای بچه ها مناسب است اما کفش های که جنس بسیار خشکی دارند، گزینه مناسبی برای کودکان محسوب نمی شوند.

اندازه پاشنه: صندل هایی که پاشنه اش بلندتر از 3 سانتی متر باشد را برای دخترتان نخرید، زیرا سبب وارد شدن فشار به کف پا و انتقال این فشار به پنجه و انگشتان پا و سپس بیرون زدن انگشتان از ناحیه مشخص صندل شده و موجب آسیب و زخم در انگشتان پای دخترتان می شود و عوارضی مانند انحراف انگشتان پا، میخچه، تاول و خمیدگی انگشتان و دردهای کمر، زانو و پاشنه پا را به وجود می آورد.

زیره صندل: زیره صندل نباید خیلی سفت باشد و با برداشتن هر قدمی به پای دختر شما آسیب رساند بلکه باید آن قدر نرم و انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی خم شود اما نباید آن قدر شل و نرم باشد که سبب ایجاد درد کف پا شود. جنس کف صندل باید طوری باشد که در فصل تابستان، گرمای زمین را به پا منتقل نکرده و پا را نسوزاند. 
از کفش هایی با کف لاستیکی (پلی اورتان PU) استفاده کنید. بهتر است زیره‌ای را انتخاب کنید که عاج دار یا برجستگی‌هایی برای جلوگیری از لیز خوردن داشته باشد. کفش‌هایی که زیره‌ی آن‌ها، دارای برجستگی و گریپ است، به راحتی سر نمی‌خورند.

نحوه بسته شدن: از صندل های چسبی یا سگک دار استفاده کنید، زیرا به شما این اجازه را می‌دهد که صندل را به راحتی بپوشانید و در بیاورید، کوکان هم با کارکرد چسب‌ها بهتر آشنا می‌شوند و راحت‌تر از آن استفاده می‌کنند. و همین طور صندل از پای کودک شما به راحتی خارج نمی شود.

صندل لاانگشتی ممنوع: بند صندل های لاانگشتی معمولا بین انگشت شست پا و انگشت دوم قرار می گیرد و سبب زخم شدن پا می شود در نتیجه به علت اینکه انگشتان به هم می چسبند و بین آنها عرق جمع می شود این زخم ها عفونت می کنند.

طراحی شیک و زیبا: یکی از فاکتور های مهم در خرید صندل برای دختران زیبایی صندل است. در خرید صندل برای دختران باید به شکل و طراحی صندل توجه کنید که شکل و طراحی زیبا و مناسبی داشته باشد و پای دختر شما در آن زیبا جلوه کنه و از اون خوشش بیاید.

پوشیدن جوراب با صندل: پوشیدن جوراب می ‌تواند مانعی مناسب بین پا و بندهای صندل باشد و از آسیب و تاول پای کودک جلوگیری کند. جوراب همچنین می‌ تواند رطوبت و عرق پا را به خود جذب کرده و پا را خشک نگه دارد.

قیمت صندل: در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید صندل دخترانه، قیمت آن می باشد. دلایل زیادی در تعین قیمت صندل دخترانه موثر است، از برند تولید کننده گرفته تا جنس صندل، که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. اما معمولا قیمت صندل دخترانه در بازار بین 30 هزار تومان تا 100 الی 200 هزار تومان می باشد.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید نظرات خود را از طریق فرم زیر با ما در میان بگذارید.

►منبع: بست شوز
►لینک کوتاه مطلب: bit.ly/30Tjddy

  • من صندل های شهپر رو خریدم خیلی راحت و سبک بود و قیمت خوبی هم داشت.

  • من صندل پریا رو خریدم 

    خوب بود و قیمتشم مناسب بود .

     

    ممنون از مطلبتون 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی