بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای کامل خرید فرچه واکس کفش باکیفیت

  • ۲۱۳۵
راهنمای کامل خرید فرچه واکس کفش باکیفیت

نکات مهم و کلیدی هنگام خرید فرچه و برس واکس کفش. لیست 30 مدل فرچه و برس کفش باکیفیت و بادوام با قیمت ارزان + خرید.


فرچه یا برس کفش وسیله ای بسیار کاربردی و مناسب برای تمیز نگه داشتن و براق نمودن کفش می باشد. فرچه و برکس کفش معمولا دوام و عمر بالایی داشته و اگر شما یک فرچه یا برس با کیفیت عالی بخرید، دیگر هرگز نیاز به خرید دوباره این محصول نخواهید داشت. همچنین باید در نظر داشته باشید که اگر برس مناسب برای تمیز کردن کفش خود را داشته باشید، می‌توانید ظاهر آراسته‌ای داشته باشید.

چه تعداد فرچه مورد نیاز است!؟

اگر دو کفش با رنگ های متفاوت (تیره و روشن) در خانه دارید توصیه ما این است که یک برس برای رنگ های تیره (سیاه و قهوه ای تیره) و دیگری برای روشن تر (رنگ های دیگر) بخرید، زیرا فرچه ای که روی کفش های تیره استفاده می شوند می توانند روی کفش های عمدتاً قهوه ای روشن کمی رنگ بیاندازد. مگر اینکه از واکس بی رنگ استفاده نمایید.

نکات مهم هنگام خرید فرچه یا برس کفش

انتخاب نوع فرچه: قبل از خرید فرچه یا برس باید نوع فرچه ای که می خواید بخرید را انتخاب کنید. بطور مثال از فرچه ای که برای کفش چرم استفاده می کنید نمی توانید برای کفش جیر هم استفاده کنید. بنابراین باید متناسب با کفشی که دارید فرچه یا برس مخصوص به آن را بخرید.

جنس فرچه یا برس: معمولا فرچه های موجود در بازار دارای دسته های فلزی، چوبی و پلاستیکی می باشند که شما بسته به سلیقه، راحتی و کاربرد خود می توانید یک از آنها را انتخاب کنید.
مهم ترین بخش در انتخاب برس یا فرچه کفش که شما باید به آن توجه کنید جنس موهای فرچه می باشد. معمولا جنس موی فرچه ها از نایلون، الیاف مصنوعی یا طبیعی می باشد. اما برخی از فرچه های واکس کفش که جزو بهترین ها هم می باشد از دم اسب تهیه می شوند، که دوام و کیفیت بالاتر و عملکرد بهتری نسبت به بقیه فرچه ها دارند و قیمتشان نیز گران تر می باشد.

میزان ریزش طبیعی برس: برس های که از الیاف lمعمولی ساخته می شوند در ابتدا که شما از آنها استفاده می کنید مقداری ریزش دارند. اما بعد از مدتی استفاده از برس، نباید ریزشی داشته باشند. اما برس های که از جنس دم اسب هستند یا از الیاف باکیفیت ساخته شده اند ریزش ندارند.

قیمت فرچه کفش: و در آخر یکی از فاکتور های مهم در خرید هر وسیله ای، قیمت آن می باشد. از جمله مهم ترین عاملی که در تعیین قیمت فرچه کفش موثر است می توان به جنس موی فرچه اشاره کرد که هرچه جنس آن از الیاف باکیفیت تری تهیه شده باشد قیمت فرچه گران تر است. معمولا قیمت فرچه در بازار ایران بین 10 تا 100 هزار تومان می باشد.

چگونه فرچه یا برس را تمیز کنیم؟

زمانی که از فرچه استفاده می کنید مقداری واکس رو موهای آن باقی می ماند و به مرور زمان واکس باقی مانده خشک شده و باعث سفت شدن و در نتیجه عملکرد ضعیف آن می شود. بنابراین باید آن را تمیز نمایید.
برای تمیز کردن فرچه کافیه یک پارچه پنبه ای برداشته و برس را تمیز کنید و یا می توانید فرچه را روی یک تکه چوب پنبه بچرخانید تا واکس اضافی جمع شده در لابه لای موها از آن خارج شود. اگر پس از انجام تمام این مراحل برس کفش شما هنوز تمیز نشده می توانید آن را در سینک دستشویی با آب گرم و صابون بشویید.


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: shoegazing.com-kirbyallison.com
►لینک کوتاه مطلب: 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی