بست شوز

مرجع مقالات مد و پوشاک مردانه، زنانه و بچگانه

راهنمای خرید اینترنتی شیک ترین هودی پسرانه

  • ۵۳۷
راهنمای خرید اینترنتی شیک ترین هودی پسرانه

در این مطلب چند نکته مهم و ضروری برای خرید یک هودی پسرانه را به شما آموزش می دهیم تا به راحتی خرید خود را انجام دهید.


امروزه هودی در انواع طرح ها و رنگ ها در بازار موجود می باشند. این نوع پوشاک نه تنها برای مردانه و زنان بدون توجه به هر موقعیت یا رویدادی بلکه برای پسران و دختران نیز یک استایل اسپرت زیبای پاییزی یا زمستانی به شمار می‌رود. این لباس به دلیل راحتی و انعطاف پذیری که امکان حرکت آزاد و بدون هیچ مانعی را دارد برای همه سنین قابل استفاده می باشد. در واقع هودی را می توان یک ژاکت کلاه دار در نظر گرفت.

نکات مهم هنگام خرید هودی پسرانه

جنس هودی:

اولین نکته در خرید هودی توجه به جنس و مواد به کار رفته در آن است. هودی های پسرانه معمولا از جنس نخ، پنبه، پلی استر یا ترکیبی از پنبه و پلی استر هستند. جنس هودی را بر اساس محیط و جای که می خواهید در آن استفاده کنید، انتخاب کنید. به طور مثال هودی‌های نخی نازک هستند و هوا رو عبور می‌دهند، هودی‌های نخی مناسب استفاده در باشگاه و دویدن هستند. از هودی نخی در فصل بهار می‌توان استفاده کرد. اما اگر هودی گرمی می‌خواهید که در پاییز بپوشید سراغ جنس پنبه و پشم بروید. هودی‌هایی که از داخل پشمی هستند برای فصل پاییز و حتی زمستان مناسب هستند.

داخل بسیاری از هودی‌ها حالت کرکی دارد. این حالت باعث ایجاد گرمای بیشتر می‌شود اما اگر جنس پارچه داخلی، کیفیت بالایی نداشته باشد، ممکن است باعث نشستن کرک روی موها یا لباس‌تان شود. برای پایین آوردن این ریسک، بهتر است جنس داخل و خارج لباس شبیه هم باشند یا حتما از کیفیت جنس هودی یا سویشرت‌تان مطمئن شوید.

علاوه بر موارد بالا توجه کنید که اگر هودی را از رنگ‌های روشن و خنثی انتخاب کنید احتمالا در طول فصل چندین بار نیاز به شستشو پیدا می‌کند که اگر جنس و کیفتی خوبی نداشته باشد کرک می‌دهد و زیبایی اول را ندارد، پس یک جنس مرغوب و باکیفیت قطعا به صرفه‌تر است. 

اندازه و سایز هودی: 

هودی‌ها معمولا گشاد و آزاد هستند در واقع این ذات هودی است که باید قدری بزرگ‌تر از سایز فیزیکی کاربر دوخته شود، اما دقت کنید که هودی در قسمت سرشانه باید کاملا اندازه شما باشد و در قسمت سینه کمی آزاد و لش مانند. طراحی این لباس‌ها به گونه‌ای است که حالت گشاد و آزاد دارند پس کاملا مطابق سایز خود سفارش دهید. 
این را هم فراموش نکنید که هودی یکی از پوشش‌های گرم پسرانه به حساب می آید، به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که از خرید مدل‌های کوتاه آن خودداری نمایید. هم‌چنین به کش‌باف بودن سر آستین‌ها و یا قسمت پایینی هودی نیز توجه داشته باشید.

انتخاب طرح و رنگ هودی: همانطور در اول این مطلب اشاره کردیم امروزه هودی ها در انواع طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود هستند پس در این مورد دستتان باز است. بهترین راه برای هیجان زدگی بچه ها در مورد لباس، انتخاب چیزهای مورد علاقه آنها است. بهطور مثال در هنگام خرید چندتا هودی را در رنگ مورد علاقه پسرتان در طرح های گرافیکی جالب که فعالیت یا شخصیت کارتونی مورد علاقه او را نشان می دهد، انتخاب کنید. و از او بپرسید کدام یک را بیشتر دوست دارد.

ذاتا کودکان به رنگ های شاد علاقه زیادی دارند. پس سعی کنید هنگام خرید هودی برای فرزندتان، از هودی های با رنگ های شاد و زیبا، موردی را برای او خریداری کنید. به طرح های روی هودی هم توجه کنید. می توانید در این مورد از خود او کمک بگیرید.

جیب هودی: اگر نمی خواهید که در پاییز و زمستان دست‌ پسرتان قرمز شود و یخ بزند یک هودی جیب‌دار انتخاب کنید تا علاوه بر گرم ماندن دستش در روز های سرد، بتوانید وسایلی از قبیل: موبایل، کارت و… را در آن قرار دهد. 

هودی بند دار یا ساده: هودی هایی که بند دارند نسبت به هودی هایی که ساد هستند و بند ندارند برای کودکان مناسب تراند. چون معمولا هودی هایی که بند ندارند و ساده هستند برای سنین بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. علاوه بر آن در زمانی که هوا سرد است و باد می وزد می تواند از این بند استفاده کنید تا کلاه از سر پسرتان نیافتد و سر او گرم بماند.

برند: یکی از عوامی که می تواند به شما در مناسب بودن کیفیت هودی کمک کنید مارک آن است. از آنجا که برخی از آنها به ساخت یک هودی با کیفیت عالی معروف هستند و برخی دیگر شهرت متوسطی در بازار دارند. خرید از یک مارک معروف به این معنی است که می توانید از کیفیت هودی اطمینان داشته باشید اما به این معنی نیست که مارک های دیگر کیفیت خوبی ندارند. از جمله برند های معروف می توان به The North Face ،Columbia ،Nike و Adidas اشاره کرد.

قیمت هودی: و در نهایت یکی از فاکتور های مهم در خرید هودی پسرانه، قیمت آن است. دلایل زیادی در تعیین قیمت یک هودی پسرانه می تواند دخیل باشید از جنس و طرح هودی گرفته تا برند تولید کننده آن، که ما سعی کردیم در این مطلب شما را با تعدادی از آن ها آشنا نماییم. اما این شما هستید که باید با توجه به میزان بودجه ای که در نظر گرفته اید اقدام به خرید یک هودی مناسب برای پسرتان نمایید. 


امیدوارم از این مطلب لذت برده باشید.
همواره می توانید از طریق فرم زیر نظراتتون رو برای ما ارسال کنید.

►منبع: chibegir - bestshoes
►لینک کوتاه مطلب: xip.li/yVMbM9

نظرات: (۰) هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی